Net in de krant gelezen;
Mirjam Pol en Danielle Goedhart doen mee aan de Dakar.
Ze rijden voor het Yamaha team.
'good old' Arjan Brouwer doet ook weer mee; in een vrachtauto
2 NL dames naar Dakar
Moderator: ghulst
Ik heb een minuutje met haar gepraat, ze was vorige zondag op de enduro in Bassenge.Freek schreef:Mirjam Pol uit Borne 21 jr.
Meer weet ik er niet van.
Is ze nog maar 21??? Ze vertelde dat ze al 18 jaar croste...
Beter een slecht karakter dan geen karakter
-
Ik denk dat Danielle haar budget niet helemaal rond kan krijgen is ook niet niks om je bij yamaha in te kopen.Ik heb me laten vertellen dat het rond de 40.000 euro's ligt incl. nieuwe motor.
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op za sep 10, 2005 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg jammer voor haar en voor ons
Ik vond het ook al zo stil op haar site
Danielle goes Dakar
Misschien weet iemand of ze voor 2007 gaat.
Ik vond het ook al zo stil op haar site
Danielle goes Dakar
Misschien weet iemand of ze voor 2007 gaat.
Gerrit
Ik hoorde van een kennis dat er over mij gesproken werd op het noppenforum. Dus ik dacht 'laat ik eens een kijkje nemen'.
Ik ben 22 en begonnen met rijden toen ik 4 was, dus ik rij inderdaad al 18 jaar. Van oorsprong ben ik motorcrosser, maar nu, in de voorbereiding op Dakar, cross ik wat minder en rij ik meer enduro's en off the road ritten. Dat past iets beter in het trainingsschema.
Helen, jij hebt met mij gesproken in Bassegne? Dan ben jij dus die belgische die voor de wedstrijd vroeg of ik in de damesklasse reed?
Voor meer info kijk op www.mirjamgoesdakar.nl (nog onder constructie) en www.team-dakar.com
Met vriendelijke groet,
Mirjam Pol
Ik ben 22 en begonnen met rijden toen ik 4 was, dus ik rij inderdaad al 18 jaar. Van oorsprong ben ik motorcrosser, maar nu, in de voorbereiding op Dakar, cross ik wat minder en rij ik meer enduro's en off the road ritten. Dat past iets beter in het trainingsschema.
Helen, jij hebt met mij gesproken in Bassegne? Dan ben jij dus die belgische die voor de wedstrijd vroeg of ik in de damesklasse reed?
Voor meer info kijk op www.mirjamgoesdakar.nl (nog onder constructie) en www.team-dakar.com
Met vriendelijke groet,
Mirjam Pol
Yep, that's me.
Je zei toen dat je ook als "gentlemen" had ingeschreven, maar ik vind je niet terug in de resultaten?
Op 30 oktober is de laatste Belgische enduro dit jaar, in Hautrage. Zin om mee te doen?
Helen
Je zei toen dat je ook als "gentlemen" had ingeschreven, maar ik vind je niet terug in de resultaten?
Op 30 oktober is de laatste Belgische enduro dit jaar, in Hautrage. Zin om mee te doen?
Helen
Pol schreef:Helen, jij hebt met mij gesproken in Bassegne? Dan ben jij dus die belgische die voor de wedstrijd vroeg of ik in de damesklasse reed?
Zin heb ik wel, maar 30 oktober zit ik in Marokko. Trainen voor Dakar.Helen schreef:Yep, that's me.
Helen
Pol schreef:Helen, jij hebt met mij gesproken in Bassegne? Dan ben jij dus die belgische die voor de wedstrijd vroeg of ik in de damesklasse reed?
Groetjes,
Mirjam
P.S. De site is klaar!!!! Kijken!!!!! En in het gastenboek schrijven
't Zal daar warmer zijn dan hierPol schreef:Zin heb ik wel, maar 30 oktober zit ik in Marokko. Trainen voor Dakar.
Groetjes,
Mirjam
P.S. De site is klaar!!!! Kijken!!!!! En in het gastenboek schrijven
Ik heb deze morgen al wat rondgesurfd op je site. Nu ligt ie helaas plat...
http://www.mirjamgoesdakar.nl werkt weer. Er is een probleem geweest, maar men heeft nu een nieuwe (nog snellere) server. Er staan nu ook een paar foto's van mij op.
-
en straks een uitgebreid verslag hier op het noppenforum hopelijk
wel een beetje verplicht als noppenforum gebruiker....
ieder geval hopen dat ze het haald....
wel een beetje verplicht als noppenforum gebruiker....
ieder geval hopen dat ze het haald....
Laatst gewijzigd door multiballs op zo feb 05, 2006 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
en eindelijk weten we wat in het rugzakje van mevoruw Pol zit ....
-
- Site Admin
- Contacteer:
Weliswaar heeft ze problemen gehad met haar koppeling, maar heeft de aloude damestruc toegepast door hulpeloos in de woestijn te gaan staan en een auto aan te houden met een monteur. Deze schijnt het mankement gerepareerd te hebben
Bron; team-Dakar
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Natuurlijk! Doe ik ook altijdFreek schreef:Weliswaar heeft ze problemen gehad met haar koppeling, maar heeft de aloude damestruc toegepast door hulpeloos in de woestijn te gaan staan en een auto aan te houden met een monteur. Deze schijnt het mankement gerepareerd te hebben
Bron; team-Dakar
volg Dakar op de voet natuurlijk enne ik blijf toch maar erg jaloers op al die gasten die deze droom realiseren. Maar eh die Mirjam, die maakt echt grote indruk qua persoon. Die geniet man!! Ik hoop dat ze na terugkomst haar ervaringen deelt (lijkt me gezellig ergens in een dorpskroeg-zaaltje).
Tjee, wat een vrouw!!
Tjee, wat een vrouw!!
There is no business, like BIG business. Dr 750s, BMW R1150 GS adv.