bij ons in de groep rijden we allemaal met een open uitlaat
zouw je minder probleemen hebben als je met een standaard uitlaat zouw rijden of kan men gewoon geen crossers(zoals ze ons noemen

Moderator: ghulst
helemaal mee eensAirhead schreef:Hoe stiller hoe beter!
Het is misschien wel leuk om lekker te knallen met een open pijp, maar ik weet zeker dat je minder problemen en sowieso minder overlast veroozaakt met een stille uitlaat.
Je valt sowieso minder op en dat is alleen maar goed.
Als we onze hobby tenminste nog een tijdje willen uitoefenen...
ik vind beetje geluid zelf ook erg lekker maar ik kan me goed voorstellen dat je als niet motorfan redelijk gek word als er b.v. een enduro is georganiseerd die langs je huis komt en er komen weet ik veel hoeveel mensen voorbij met crossuitlaten je de volgende keer er niet mee instem dat ze lang je huis komen.john b schreef:loud pipes saves lifes![]()
maar het mag niet jammer genoeg
het valt me wel op dat tegenwoordig mensen overal last van hebben en erg egocentrisch en hypocriet zijn want als je op je motor voorbij rijdt bellen ze gelijk de politie want ze hebben last en de kinderen slapen en de cavia is aande schijterij etc.![]()
maar als dees of genen een feessie hebben of een of andere vage voetbalclub eens een keer niet verloren heeft dan moet het dak eraf en
o wee als je er iets van durft te zeggen want dan gun je ze niks en moet dat toch mogelijk zo vaak als hun dat dan willen![]()
life and let life
dat is ook niet het probleemals je een hele rit langs je huis krijg kan ik daar in komen of met regelmaat van de klok iemaand aan het hobbyen isop obscure tijd stippenrudy schreef:ik vind beetje geluid zelf ook erg lekker maar ik kan me goed voorstellen dat je als niet motorfan redelijk gek word als er b.v. een enduro is georganiseerd die langs je huis komt en er komen weet ik veel hoeveel mensen voorbij met crossuitlaten je de volgende keer er niet mee instem dat ze lang je huis komen.john b schreef:loud pipes saves lifes![]()
maar het mag niet jammer genoeg
het valt me wel op dat tegenwoordig mensen overal last van hebben en erg egocentrisch en hypocriet zijn want als je op je motor voorbij rijdt bellen ze gelijk de politie want ze hebben last en de kinderen slapen en de cavia is aande schijterij etc.![]()
maar als dees of genen een feessie hebben of een of andere vage voetbalclub eens een keer niet verloren heeft dan moet het dak eraf en
o wee als je er iets van durft te zeggen want dan gun je ze niks en moet dat toch mogelijk zo vaak als hun dat dan willen![]()
life and let life
daarom loggen ze niet in bang dat ze pers. wat tegengas krijgen en daar zijn ze wat bangachtig voor4t huskie schreef:en jannetten die zoon onzin uitkramen als een onbekende gast zijn mannen die in hun broekje piepie doen als ze de boswachter zien.