Moderator: ghulst
De betere fietsenmaker zal die dikkere binnenkabels ook los in een universele lengte kunnen leveren. Andere leverancier zoeken dus.Ad Ketelaars schreef:Omdat ik in het bezit ben van een omgebouwde KX crosser, heb ik helaas ook een (veel te) lange eerste versnelling
. Zeer onhandig in de bergen en onhandig bij veel kruip-door/sluip door werk
. Omdat je veel de koppelingshandel erbij moet pakken, is de kabel regelmatig aan vervanging toe. Ik ben dan verplicht om een binnen/buitenkabel aan te schaffen, terwijl de buitenkabel nog 100% goed is. De binnenkabels van de fietsenmaker zijn wat dunner en stugger dan de originele KAWA kabels. Weet iemand hoe ik aan een goede kwaliteit binnenkabel kan komen??!!? Ik zet zelf passende nippels op de uiteinden.
Daar wil Ad niet aan denk ik.Noppy schreef:Ad,
Is een Rekluse Autoclutch dan niet een perfecte oplossing voor jou?
Grx,
Noppy
geen kritiek: Ik ben het met je eens: Vaak ziet de buitenkabel er nog prima uit, maar is ie van binnen kapot of vuil.peewee niet ingelogd schreef:Goede begin maar alvast met kritiek over budgetten maar een featherlite, (merknaam) gaat 2 x zo lang mee en trekt veel lichter. Vaak is het zo dat de buitenkabel er nog goed uitziet maar de beschermlaag is dan wel in gevreten aan de binnenzijde.
groeten peewee
maar wel soms ontluchten en dat gaat niet zo makkelijk als bij een remmxrider#28 schreef:koop KTM dan hoef je nooit meer een koppelingskabel te vervangen
haha ja dat is zo, komt moeilijk weer op druk...JBassie schreef:maar wel soms ontluchten en dat gaat niet zo makkelijk als bij een remmxrider#28 schreef:koop KTM dan hoef je nooit meer een koppelingskabel te vervangen
Wedden dat.........huskie schreef:Alleen jammer dat net bij een val de hendel breekt en niet de kabel![]()
Neee zeg nou niet dat je die ook bij je hebt
Dat heeft iedereen toch mee onderweg.Ik zou daarvoor mijn zondag niet laten verknallen.Stel dat je na een 10tal KM je versnellingshendel breekt......Sjokske schreef:Wedden dat.........huskie schreef:Alleen jammer dat net bij een val de hendel breekt en niet de kabel![]()
Neee zeg nou niet dat je die ook bij je hebt