Nieuw

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Peer

Joe, ik ben dus nieuw op dit forum. Ik rij al een jaar rond met een Husky SM450R maar wil nu toch ook beginnen crossen omdat ik dit al gans mijn leven cool vind. Nu, ik heb een motor op het oog die het waarschijnlijk zal worden, maar ik heb nog enkele andere vragen:
- Is harnas & crosskledij verplicht? Botten & helm heb ik al.
- Moet je zo'n eco-tapijt kopen? Zo ja, waar?
- Heb je bepaalde vergunningen nodig als je wilt gaan trainen op het terrein?
- Ik heb nog nooit op het terrein gereden, kan wel goed met de motor overweg, zou ik direct daar gaan oefenen?
- Zijn er bepaalde crossclubs waar je je kan bij aansluiten om zo samen te trainen? Want geen van mijn vrienden doet dit en alleen lijkt het mij niet praktisch...

Sorry voor de vele vragen :oops:
dick van doodeweerd

hoi peer,
welcom op dit gezellige forum,een harnas zoals jij dat noemt is niet verplicht naar mij weten,het is je eigen lichaam dus jou eigen verantwooordelijkheid.
een mileumat is wel verplicht bij alle cross banen naar mij weten.
je kunt gewoon lid worden en lekker rijden .
succes , dick van doodeweerd.
Firestorm
Contacteer:

Peer schreef:Joe, ik ben dus nieuw op dit forum. Ik rij al een jaar rond met een Husky SM450R maar wil nu toch ook beginnen crossen omdat ik dit al gans mijn leven cool vind. Nu, ik heb een motor op het oog die het waarschijnlijk zal worden, maar ik heb nog enkele andere vragen:
- Ik heb nog nooit op het terrein gereden, kan wel goed met de motor overweg, zou ik direct daar gaan oefenen?
- Zijn er bepaalde crossclubs waar je je kan bij aansluiten om zo samen te trainen? Want geen van mijn vrienden doet dit en alleen lijkt het mij niet praktisch...

Ook welkom namens mijn.

Aan bescherming kun je nooit teveel doen.
Laarsen en een body protector en een niergordel is een must na mijn idee.

Harold
kiwi