Hoi,
nee, kríjgen doe je dat niet in België, zo'n kentekenbewijs (of inschrijvingsbewijs); daar moet je wel wat voor doen. Bvb bereid zijn om enkele uren in de wachtrij te staan. Of je aanvraag afgeven en een weekje wachten tot je je plaat krijgt toegestuurd. Dat laatste heb ik gedaan, zodus...
Maar.. nu heb ik 'm, dus ben ik al eens gaan testen. Nu ja, roderen toch hé; half uurtje kalmpjes op de baan en daarna rustig aan op de veldwegen gedurende een uur of 3.
Mijn eerste indrukken:
pro

: mooie sound, heel veel vermogen ('t is zoals ze zeggen: de kracht van een TE610/XR600.. gecombineerd met de souplesse van een 2-takt), stuurt veel beter dan m'n WR360; veel krachtiger batterij dan je verwacht (10 startpogingen na mekaar is geen probleem); een lichte, efficiënte en voor de verandering eens niet-kruipende koppeling (première voor Husqvarna!), remmen zijn ook goed...
contra

: starten moet je leren (paar keer gas open en dicht als hij koud staat, warm moet ik nog uitkienen; ev. laat ik de startsproeier een klein beetje groter maken); vering voelt nog wat stug aan (moet nog los komen naar't schijnt); niet echt poets-vriendelijk geconcipieerd(veel hoekjes en kantjes, water raakt in achterlicht ed); de kickstarter bengelt er wat bij (maar werkt zeer goed !)
Voilà, hij (of is dit ook een zij Jo VdB

) heeft zopas z'n eerste oliewissel gehad en nu is't wachten op de eerste echte enduro-rit (volgend weekend) en misschien komt daar ook een verslagje van