Yes yes yes !!!
Ik heb de telefoon ter hand genomen en de heer Marcel Jollivet himself opgebeld in het verre Frankrijk.
Vandaar dat ik jullie deze primeur kan bezorgen !!!
Transardennaise 26 - 27 juni 2004
Transardennaise 2004: 26-27 juni 2004
Moderator: ghulst
- sjikkentip
Helen,
Duizendmaal dank om de telefoon ter hand te hebben genomen.Een pak van mijn hart dat deze prachtige 2 daagse op 26 en 27 juni valt.Het weekend voordien zit ik nl met een trouwfeest.
Sjikkentip met het sleuteltje van 10 !!!!!!?????!!!!!
Duizendmaal dank om de telefoon ter hand te hebben genomen.Een pak van mijn hart dat deze prachtige 2 daagse op 26 en 27 juni valt.Het weekend voordien zit ik nl met een trouwfeest.
Sjikkentip met het sleuteltje van 10 !!!!!!?????!!!!!
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
PI Helen, bedankt. De datum is voor mij niet echt ideaal, want in die week heb ik ook een wegwedstrijd op het circuit van Zolder. Maar ben toch wel zeer gemotiveerd om die Ardennen-tocht te rijden. Wie wilt een oude en gebrekkige wegracer op sleeptouw nemen cq samen oprijden???
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Allright, Helen for President!!
Zeer veel dank voor het verkrijgen van deze datum. Kon meneer Jollivet je ook al vertellen of er ingeschreven kan worden?
In elk geval zal ik het Forum in de gaten blijven houden voor verder nieuws.
Zeer veel dank voor het verkrijgen van deze datum. Kon meneer Jollivet je ook al vertellen of er ingeschreven kan worden?
In elk geval zal ik het Forum in de gaten blijven houden voor verder nieuws.
Dat is nog vééél te vroeg. Ik heb het ook niet gevraagd (was al zo blij en verrast dat ik hem 1) aan de lijn had gekregen en 2) de datum had horen zeggen).Redski schreef:Kon meneer Jollivet je ook al vertellen of er ingeschreven kan worden?
Vorige jaren was het meestal pas een week of zes voor het event dat we de uitnodiging met inschrijvingsformulier toegestuurd kregen. (Krijg je als je het jaar voordien er ook was).
Je kan altijd hun website in het oog houden http://www.mccma.org/
-
- Contacteer:
tuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrlijk ga ik mee
leve de elec starters
Het kan natuurlijk wel , maar dan kunnen de crossers van dit forum niet mee , en die willen we toch ook wel eens ontmoeten tochhuskie schreef:Begint al aardig op de noppenforumdag te lijken. Misschien een ideetje
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ja hoor. Twee jaar geleden heb ik het toch uitgereden (2 keer 180 km op mijn Pamperaatje) en toen reed ik pas een half jaartje offroad.Kaitey schreef:Is dit ook wat voor beginnende enduristen ?
Ik heb hier op Noppenforum al een aantal dingen verteld (zoek hier op "Transardennaise" dan vind je al heel wat)
Moeilijkheidsgraad: zoals je zelf wil. Er zijn moeilijke stukken voorzien (hellingen, modder, stenen, ...). Deze zijn aangeduid in een andere kleur, en het is steeds mogelijk een omleiding te volgen (voor de minder ervaren rijders).
Slaapgelegenheid moet je zelf meebrengen: tent of caravan.
Ik vrees dat ik wat teveel reclame aan het maken ben, straks is het daar een invasie van Hollanders
Helen
Lijkt me ook wel wat. Is er ondertussen al geweten wie er gaat? Het is nog een zestal weken, maar deze keer wil ik niet te laat zijn!
Naar nu blijkt kan ik op Zaterdag niet . Weet iemand of het mogelijk is om ook alleen op Zondag te rijden. Ik spreek geen helaas geen Frans. Ik heb meneer Jollivet gebeld maar die spreekt ALLEEN Frans, dus geen Engels of Duits. Wie kan me hiermee helpen.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
- Contacteer:
ik zou morgen mijn formulier willen opsturen maar hoeveel is de prijs nu juist??? voor zaterdag en zondag + eten zaterdag ? ik dacht 105 euro+ 100 euro waarborg maar verleden jaar heb ik maar 85 uero betaald + waarborg is dit nu zo opgeslagen de prijs of zie ik iets over het hoofd (kwestie van mijn cheque correct in te vullen )
leve de elec starters
90 euro is genoeg (+ 100 euro waarborg). Die 15 euro voor het eten moet je er niet bijtellen, dat is voor mensen die niet meerijden en gewoon zaterdagavond willen komen eten.actualludo schreef:ik zou morgen mijn formulier willen opsturen maar hoeveel is de prijs nu juist??? voor zaterdag en zondag + eten zaterdag ? ik dacht 105 euro+ 100 euro waarborg maar verleden jaar heb ik maar 85 uero betaald + waarborg is dit nu zo opgeslagen de prijs of zie ik iets over het hoofd (kwestie van mijn cheque correct in te vullen )
Die vraag heb ik vorig jaar ook gesteld, vandaar dat ik het weet.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
De juiste bedragen zijn(als je cheques meestuurt):
90+14€ voor de inschrijving = 104€
100+14€ voor de waarborg = 114€
KLEINE LETTERTJES LEZEN ALS JE MET EEN BUITENLANDSE CHEQUE BETAALT !!!!!
90+14€ voor de inschrijving = 104€
100+14€ voor de waarborg = 114€
KLEINE LETTERTJES LEZEN ALS JE MET EEN BUITENLANDSE CHEQUE BETAALT !!!!!
- sjikkentip
Ik ben ingeschreven sedert maandag,wie gaat er nog???????????
We gaan reeds van de vrijdagavond met de ganse bende,kwestie van er een gezellig onderonsje van te maken.........
Sjikkentip
We gaan reeds van de vrijdagavond met de ganse bende,kwestie van er een gezellig onderonsje van te maken.........
Sjikkentip
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
-
- Contacteer:
ik heb mijn inschrijving verstuurd verleden week vrijdag (105 euro en 100 euro) ik ga ook van de vrijdag je zal me wel herkennen aan mijn camionetteke ( vol mee reclame van eddy merckx en andere fietsen en brommerkes ) cu there folks (was het al maar zover)
leve de elec starters
Mijn hart bloedt, maar ik moet jullie mededelen dat ik er dit jaar niet bij zal zijn.
Ik heb pas een enduroweekendje Frankrijk achter de rug (Coupe des couples in Chablis - zeer aangenaam overigens) en teneinde de familiale kerk in het midden te houden, zie ik me genoodzaakt om den trans te laten vallen dit jaar.
En nu past nog enkel een welgemeend: Shit!
Ik heb pas een enduroweekendje Frankrijk achter de rug (Coupe des couples in Chablis - zeer aangenaam overigens) en teneinde de familiale kerk in het midden te houden, zie ik me genoodzaakt om den trans te laten vallen dit jaar.
En nu past nog enkel een welgemeend: Shit!
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Ik ga ook naar de Transardennaise !!!
Misschien reeds van vrijdagavond (maar dan wel laat, want ik heb in de namiddag nog een lange vergadering in Wijnegem )
Jo VdB
Misschien reeds van vrijdagavond (maar dan wel laat, want ik heb in de namiddag nog een lange vergadering in Wijnegem )
Jo VdB