Ik heb de telefoon ter hand genomen en de heer Marcel Jollivet himself opgebeld in het verre Frankrijk.
Vandaar dat ik jullie deze primeur kan bezorgen !!!

Transardennaise 26 - 27 juni 2004
Moderator: ghulst
Dat is nog vééél te vroeg. Ik heb het ook niet gevraagd (was al zo blij en verrast dat ik hem 1) aan de lijn had gekregen en 2) de datum had horen zeggen).Redski schreef:Kon meneer Jollivet je ook al vertellen of er ingeschreven kan worden?
Het kan natuurlijk wel , maar dan kunnen de crossers van dit forum niet mee , en die willen we toch ook wel eens ontmoeten tochhuskie schreef:Begint al aardig op de noppenforumdag te lijken. Misschien een ideetje
Ja hoor. Twee jaar geleden heb ik het toch uitgereden (2 keer 180 km op mijn Pamperaatje) en toen reed ik pas een half jaartje offroad.Kaitey schreef:Is dit ook wat voor beginnende enduristen?
90 euro is genoeg (+ 100 euro waarborg). Die 15 euro voor het eten moet je er niet bijtellen, dat is voor mensen die niet meerijden en gewoon zaterdagavond willen komen eten.actualludo schreef:ik zou morgen mijn formulier willen opsturen maar hoeveel is de prijs nu juist??? voor zaterdag en zondag + eten zaterdag ? ik dacht 105 euro+ 100 euro waarborg maar verleden jaar heb ik maar 85 uero betaald + waarborg is dit nu zo opgeslagen de prijs of zie ik iets over het hoofd (kwestie van mijn cheque correct in te vullen)