Laat ik hier eerst en vooral niet belachelijk uit de hoek komen, ik weet heus wel wat Enduro is, maar ik wil enige verduidelijking, want ik begin met twijfels te zitten!

Wat mijn 'wagenpark' betreft heb ik een KTM 640 Adventure voor dagelijks gebruik (vooral op de weg dus

Ik heb de enduro 'microbe' nog maar sinds begin 2003 te pakken en ben dan eerlijk gezegd nog niet zo een wonder als het op zandbakrijden aankomt, maar ik kan mijn plan trekken. Ik heb echter één vraag, als jullie gaan enduro rijden, rijden jullie dan een vast parcours af tegen motorcross tempo of gaat het hier over het enduro rijen zoals ik het eerder bekijk namelijk op 'normaal' tempo (allicht traag voor sommigen??) een bepaald parcours afleggen voor de fun.
Reason why I'm asking: tenslotte zit men niet alleen op die parcours en kunnen er nog wandelaars of MTB'ers zijn ook, en mijn laatste wens is wel om deze overhoop te rijden.
Dus: Enduro -> snel of op normaal tempo (definiëer ook normaal aub)

Sorry voor de domme vraag, mogelijks krijg ik nu als antwoord: "tempo bepaal je zelf", maar als je meerijdt met een groep die beter is dan jezelf dan kan je twee dingen doen: achteraan wapperen en hopen dat je ze niet kwijt speelt (is niks aan, geloof me, het risico op fouten verhoogt procentueel met de snelheidsmeter

I'm 26 BTW en zeker geen showman/johnny/wheelyking/... want dat interesseert me geen fluit