Moderator: ghulst
jij hebt precies nog geen Honda gehad???Honda staat bekent om zen dure wisselstukken,een Kawa vindt ik persoonlijk dan weer wat minder fraais, de Yamaha's van die tijd hebben een harde koppeling dus blijft een Suz nog overdvanleur schreef:Zoals JoeBaR als zei zijn er niet echte slechte motoren, maar als je op het land gaat rijden zal ik zeker een 250 nemen inplaats van een 125. Ik zal toch voor een Honda of Kawa gaan, i.v.m. de prijzen voor de onderdelen.
Ik heb idd een 99 hondatjeCrualA schreef:jij hebt precies nog geen Honda gehad???Honda staat bekent om zen dure wisselstukken,een Kawa vindt ik persoonlijk dan weer wat minder fraais, de Yamaha's van die tijd hebben een harde koppeling dus blijft een Suz nog overdvanleur schreef:Zoals JoeBaR als zei zijn er niet echte slechte motoren, maar als je op het land gaat rijden zal ik zeker een 250 nemen inplaats van een 125. Ik zal toch voor een Honda of Kawa gaan, i.v.m. de prijzen voor de onderdelen.
maar als je alleen op weiland gaat rijden zul je niet zoveel moeten vervange dus kan je mss voor een honda gaan![]()
Rudy heeft toch een 125 ??van 97-99??
Ja goede xr250 kan ik voor 1100 van een kennis kopen, wat ik ook doen ga, Maar die is voor m'n studieplek om goedkoop en snel te reizen, ik wil voor thuis in het weekend een lichte crosser om gewoon lekker mee te raggen als ik neits te doen heb -------> het weekend doorkomen dusJoeBaR schreef:en een ietwat oudere 4 takt ?.. Honda Xr zijn dr (soms zelfs met kenteken) al rond de 1500 euro .. een 4 takt is qua slijtage veel minder gevoelig als zo n hoogtoerige 2 takt ..ennuh .. die zware plof .. zeg nou zelf... is dr iets mooiers dan dat ?..