Heren, en Ans,
De Braboos hebben net een week Lap geboekt in het voorjaar (april, mei) met 4 man, rest dus een week in de zomer en een week in de na-zomer,
Denk er eens over, stel een groepje (4 tot 5 man) samen waarmee je een week wilt vertoeven bij mij thuis, voor de kosten daarvan hoef je het niet te laten, veel rijden, 90 % off road, afstanden en rijtijden in overleg naar gelang de temperatuur/stemming. Big's welkom maar zeker niet verplicht, reserve brommers voor weinig aanwezig (TTR/Tenere/125), ingerichte werkplaats en veilige stalling.
Gr
R
Frankrijk 2015
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Hoi Rene,
Ga dan maar flink oefenen, kan ik misschien wel een dagje meehobbelen tegen die tijd. De ondergrond die ik heb gezien in de film van de Brabo's stelde mij iig gerust. Op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd zitten om met de trein en BIG naar Parijs te rijden, van daaruit naar jouw stekkie en dan op mijn gemak huiswaarts. Maar wil dit jaar jouw bezoek wél (spreekwoordelijk) in de wielen rijden.
Marcootje
Ga dan maar flink oefenen, kan ik misschien wel een dagje meehobbelen tegen die tijd. De ondergrond die ik heb gezien in de film van de Brabo's stelde mij iig gerust. Op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd zitten om met de trein en BIG naar Parijs te rijden, van daaruit naar jouw stekkie en dan op mijn gemak huiswaarts. Maar wil dit jaar jouw bezoek wél (spreekwoordelijk) in de wielen rijden.
Marcootje
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Leuk Marco,
Autotrein: Amsterdam - Cote d'Azur, dan heb je nog 600 km terug te rijden. Gek genoeg vanuit Parijs alleen naar het zuiden en zuid westen, is denk ik geen alternatief.
Ik kan eventueel mn dubbele trailer in NL laten mocht dat handig zijn.
R
Autotrein: Amsterdam - Cote d'Azur, dan heb je nog 600 km terug te rijden. Gek genoeg vanuit Parijs alleen naar het zuiden en zuid westen, is denk ik geen alternatief.
Ik kan eventueel mn dubbele trailer in NL laten mocht dat handig zijn.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
In België slapen ze in alle treinen van de NMBS
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97