Frankrijk 2015

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
dhc6

Heren, en Ans,

De Braboos hebben net een week Lap geboekt in het voorjaar (april, mei) met 4 man, rest dus een week in de zomer en een week in de na-zomer,

Denk er eens over, stel een groepje (4 tot 5 man) samen waarmee je een week wilt vertoeven bij mij thuis, voor de kosten daarvan hoef je het niet te laten, veel rijden, 90 % off road, afstanden en rijtijden in overleg naar gelang de temperatuur/stemming. Big's welkom maar zeker niet verplicht, reserve brommers voor weinig aanwezig (TTR/Tenere/125), ingerichte werkplaats en veilige stalling.

Gr

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Ouwe Reus

Hoi Rene,
Ga dan maar flink oefenen, kan ik misschien wel een dagje meehobbelen tegen die tijd. De ondergrond die ik heb gezien in de film van de Brabo's stelde mij iig gerust. Op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd zitten om met de trein en BIG naar Parijs te rijden, van daaruit naar jouw stekkie en dan op mijn gemak huiswaarts. Maar wil dit jaar jouw bezoek wél (spreekwoordelijk) in de wielen rijden.
Marcootje
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Edwin
Contacteer:

Kan geen autotrein vinden die naar Parijs boemelt eigenlijk :roll:
Assumption is the mother of all fuck ups
dhc6

Leuk Marco,

Autotrein: Amsterdam - Cote d'Azur, dan heb je nog 600 km terug te rijden. Gek genoeg vanuit Parijs alleen naar het zuiden en zuid westen, is denk ik geen alternatief.

Ik kan eventueel mn dubbele trailer in NL laten mocht dat handig zijn.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Brun05

Ik geloof dat de slaaptrein niet meer gaat maar vanuit belgie nog wel.... Sorry weet niet meer dan geruchten.
DRide on!

C'est le ton qui fait la music

DR 800 s43 '93
futurist

In België slapen ze in alle treinen van de NMBS

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04