BIG BBQ 15 Juni 2014 Zappa Mansion
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Bij mij,
Terras aan t water met er achter het overdekt terras, zelf je natje en je droogje meenemen
Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Terras aan t water met er achter het overdekt terras, zelf je natje en je droogje meenemen
Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Is dat die mooie rit waar jij ooit het dagsalaris van 2 ambtenaren in burger in een hele snelle gezinsauto mocht betalen en mijn BIG er mee kapte ?zappa.suzuki schreef:Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Die wil ik zeker wel een keer overdoen / helemaal uitrijden. Das nog 5 maanden om het project rijdend te krijgen. Dat zou toch moeten lukken hè
We gaan hem op de thuis- / BIGkalender zetten.
Ik zeg niets toe, maar lijkt me leuk jullie een keer te ontmoeten.
Daarnaast woont m'n meisje in Utreg, dus zo ver is het niet rijden
En die paar keer dat ik over de lekdijk ben gekomen heb ik me er goed vermaakt
Daarnaast woont m'n meisje in Utreg, dus zo ver is het niet rijden
En die paar keer dat ik over de lekdijk ben gekomen heb ik me er goed vermaakt
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
-
ja en nee, ze waren wel best woest toen ze hun wagen uit kwamen, maar uit eindelijk alleen een boete voor geen richting aanwijzer gebruiken [ met 120 op de snelweg staand je linker been uitsteken geld niet en vinden ze niet goed ]Leo schreef:Is dat die mooie rit waar jij ooit het dagsalaris van 2 ambtenaren in burger in een hele snelle gezinsauto mocht betalen en mijn BIG er mee kapte ?zappa.suzuki schreef:Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Die wil ik zeker wel een keer overdoen / helemaal uitrijden. Das nog 5 maanden om het project rijdend te krijgen. Dat zou toch moeten lukken hè
Dat was iets van e65 en hebben jullie toen erg aardig op mn rekening gestort
ow en ja die rit dus
Klinkt goed Zappa. Rit zie ik ook wel zitten natuurlijk.
Je bent vlot trouwens met een datum prikken, zal eens kijken wat de plannen zijn bij mijn bazen .
Jammer dat die actie + de smoelen van die dienders niet op film zijn vastgelegd. Vind het eigenlijk wel een stunt.
Je gáf toch richting aan zo te lezen
Je bent vlot trouwens met een datum prikken, zal eens kijken wat de plannen zijn bij mijn bazen .
Jammer dat die actie + de smoelen van die dienders niet op film zijn vastgelegd. Vind het eigenlijk wel een stunt.
Je gáf toch richting aan zo te lezen
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Tja kennelijk reed ik daarna veel te hard op een rotonde af, ging als een achterlijke de rotonde over en daarna vol gas met een bloedgang op de komende stoplichten af waar ze hun bak voor me gooide [ dacht dat het wel mee viel maar 1 las mij de les en de ander ging de rest van de groep af en vertelde dat ik gek was en dat ik me dood ging rijden en zij ook als ze vaker met me meereden... beetje overdreven vond ik ]
En ben er idd vroeg bij, laatste tijd konden maar weinig man mee dus ik denk als ik het nu lang van te voren plan kunnen er misschien wat meer mensen mee
En ben er idd vroeg bij, laatste tijd konden maar weinig man mee dus ik denk als ik het nu lang van te voren plan kunnen er misschien wat meer mensen mee
Als je het nou met je arm gedaan had, mocht het dan wel?zappa.suzuki schreef:ja en nee, ze waren wel best woest toen ze hun wagen uit kwamen, maar uit eindelijk alleen een boete voor geen richting aanwijzer gebruiken [ met 120 op de snelweg staand je linker been uitsteken geld niet en vinden ze niet goed ]Leo schreef:Is dat die mooie rit waar jij ooit het dagsalaris van 2 ambtenaren in burger in een hele snelle gezinsauto mocht betalen en mijn BIG er mee kapte ?zappa.suzuki schreef:Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Dat was iets van e65 en hebben jullie toen erg aardig op mn rekening gestort
ow en ja die rit dus
Mijn knippertjes zijn ook een beetje lui, en ik ben meestal de voorrijder van ons groepje. Dus als ik zie dat degene achter me zijn knippers niet op tijd aan heeft wijs ik meestal even met een arm of been, werkt best goed tot nu toe, maar dat is misschien omdat ze aan me gewend zijn geraakt
Ducati 748 & DR BIG
Volgens mij ben ik de enige geweest die naar die 2e geluisterd heeft want ik heb daarna nooit meer met jou samen een ritje gereden ( om de meest uiteenlopende redenen ) bedacht ik me vandaag........zappa.suzuki schreef: 1 las mij de les en de ander ging de rest van de groep af en vertelde dat ik gek was en dat ik me dood ging rijden en zij ook als ze vaker met me meereden... beetje overdreven vond ik
Moeten we echt rap veranderen.
-
Dat hoop ik wel Leo! heb jou ook al veel te lang niet gezien en dat geld ook voor Iwan
- de antrapper
Zo, ff de kelder in en de worsies opzoeken, ik had ze in een doosje met deksel gedaan, tegen het weglopen
Big Bigger Tiger en weer Big
-
zal ook wat emmers neer zetten dan...
-
Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?
Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
- Edwin
- Contacteer:
Krijg ineens weer een beeld voor mij van Frank die s'nachts geen zin heeft om zoals normale mensen naar het toilet te gaan en zijn behoefte in een EMMER doet om die vervolgens s'morgens in een grote boog richting mijn tent te legen. Dus...mijn advies aan iedereen...ZET JE TENT OP GERUIME AFSTAND VAN DIE VAN FRANK!!!!!!
Assumption is the mother of all fuck ups
- de antrapper
We parkeren de brommers wel om de hoek tussen de perebomen en lopen het laatste stukjeZwaailicht schreef:Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?
-
zekers!Zwaailicht schreef:Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?
en vind wat frankn doet ook een beetje ranzig.. ik ga gewoon mn tent uit en plas dan over de tent van edwin..heb je tenminste geen vieze emmer..
- de antrapper
Er komt een tijd dat je blij bent als je schoenen droog blijven
Dan is tegen een tent pissen al een hele klus laat staan over een tent
Juist, en dan is een emmer handig.de antrapper schreef: Er komt een tijd dat je blij bent als je schoenen droog blijven
Enne @dwin, is niet alleen 's ochtends hoor...
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
Top! 530 setup aangepast op mijn formaat en gewicht. Nieuw achterwiel 18" lagers ..... etc .... etc....zappa.suzuki schreef:zekers!Zwaailicht schreef:Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?
Heb nog nooit zo lekker gereden met 'm ..... knallen!
Greetz,
Hans
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 530 EXC 2008
-
Schopje
Enne ben maandag op vakantie t/m 28-5, met de bootjes op t dak naar Kroatië en daar langs wat eilanden aan de kust peddelen
Enne ben maandag op vakantie t/m 28-5, met de bootjes op t dak naar Kroatië en daar langs wat eilanden aan de kust peddelen