Terras aan t water met er achter het overdekt terras, zelf je natje en je droogje meenemen

Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Is dat die mooie rit waar jij ooit het dagsalaris van 2 ambtenaren in burger in een hele snelle gezinsauto mocht betalen en mijn BIG er mee kapte ?zappa.suzuki schreef:Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
ja en nee, ze waren wel best woest toen ze hun wagen uit kwamen, maar uit eindelijk alleen een boete voor geen richting aanwijzer gebruiken [ met 120 op de snelweg staand je linker been uitsteken geld niet en vinden ze niet goedLeo schreef:Is dat die mooie rit waar jij ooit het dagsalaris van 2 ambtenaren in burger in een hele snelle gezinsauto mocht betalen en mijn BIG er mee kapte ?zappa.suzuki schreef:Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Die wil ik zeker wel een keer overdoen / helemaal uitrijden. Das nog 5 maanden om het project rijdend te krijgen. Dat zou toch moeten lukken hè![]()
We gaan hem op de thuis- / BIGkalender zetten.
Als je het nou met je arm gedaan had, mocht het dan wel?zappa.suzuki schreef:ja en nee, ze waren wel best woest toen ze hun wagen uit kwamen, maar uit eindelijk alleen een boete voor geen richting aanwijzer gebruiken [ met 120 op de snelweg staand je linker been uitsteken geld niet en vinden ze niet goedLeo schreef:Is dat die mooie rit waar jij ooit het dagsalaris van 2 ambtenaren in burger in een hele snelle gezinsauto mocht betalen en mijn BIG er mee kapte ?zappa.suzuki schreef:Bij mooi weer en belangstelling evt ook een dijk ritje langs de Lek.
Die wil ik zeker wel een keer overdoen / helemaal uitrijden. Das nog 5 maanden om het project rijdend te krijgen. Dat zou toch moeten lukken hè![]()
We gaan hem op de thuis- / BIGkalender zetten.]
Dat was iets van e65 en hebben jullie toen erg aardig op mn rekening gestort![]()
![]()
![]()
ow en ja die rit dus
Volgens mij ben ik de enige geweest die naar die 2e geluisterd heeft want ik heb daarna nooit meer met jou samen een ritje gereden ( om de meest uiteenlopende redenenzappa.suzuki schreef: 1 las mij de les en de ander ging de rest van de groep af en vertelde dat ik gek was en dat ik me dood ging rijden en zij ook als ze vaker met me meereden... beetje overdreven vond ik![]()
We parkeren de brommers wel om de hoek tussen de perebomen en lopen het laatste stukjeZwaailicht schreef:Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?
zekers!Zwaailicht schreef:Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?
Juist, en dan is een emmer handig.de antrapper schreef:Er komt een tijd dat je blij bent als je schoenen droog blijven
![]()
Dan is tegen een tent pissen al een hele kluslaat staan over een tent
Top! 530 setup aangepast op mijn formaat en gewicht. Nieuw achterwiel 18" lagers ..... etc .... etc....zappa.suzuki schreef:zekers!Zwaailicht schreef:Ex-BIG-ger met KaToem ook welkom?