Ik ben max en kom uit Breda rijd op het moment een kawasaki gpz 600 (heeeeeel oud model racer) maar zand begint me toch steeds meer aan te spreken vandaar dat ik u hier zit

Ben al geruime tijd aan het rondkijken voor een crossmotor en denk dat ik er wel aan uit ben wat ik wil gaan rijden. Ik wil zo'n 1000 euro uitgeven aan de aanschaf van een motor en
denk dat ik met een cr 250 een goede keuze maak. Waarom; lichte motor met redelijk wat vermogen, tweetakt is lekker fel en daarnaast wat makkelijker in onderhoud en tot slot
vind ik het ook geen onaardige motors om te zien.
Ik wil sowieso een motor met kenteken, wil er ook wel eens mee naar het werk kunnen bijvoorbeeld. Vandaar de vraag weet iemand hier of het mogelijk is een cr zelf op kenteken te zetten.
Hiervoor moet de motor voorzien zijn van een type goedkeuring waarvan ik dus niet weet of dit het geval is??? Verdere zaken als verlichting spiegel en kenteken plaat spreken uiteraard voor zich.
De reden dat ik het zo wil doen is dat ik een motor van bouwjaar 1990/92/93 zoek waardoor ik verder geen bpm hoef te betalen en deze in aanschaf toch flink schelen met een motor met kenteken.
Ik ben benieuwd naar jullie ideeen hierover !