ik rijd een honda crf 450 uit 2006. Ik heb door een cross blesure mij zelf de laatste 2 jaar alleen maar bezig gehouden met het supermotard rijden. Mijn vrienden hebben mij 3.5 maanden geleden overgehaald eens de velgen te wisselen en een offroad ritje mee te rijden. Door deze dag was ik meteen weer verliefd op de rondslingerende blubber en ben dus de laatste 3 maanden alle offroadritten en crossbanen in de buurt af gegaan die open waren. Verslavend!!
Ik heb 4,5 jaar cross ervaring, maar lang niet genoeg om een crf 450 op de baan te rijden, zeker niet op een harde baan.ik betrap mij zelf er op dat ik ver boven de techniek die ik beheers ga rijden en hierdoor lompe en domme fouten ga maken. ik heb geprobeerd rustig aan te rijden maar als ik op die motor zit ga ik gewoon TE veel gas geven. Daarbij komt ook dat ik 2.5 jaar lang niet heb gereden op het zand, daardoor wil ik zelf eens gaan kijken voor een honda cr 125.hiermee kan ik mij zelf veel beter concentreren op de techniek van mijn rijstijl en lekker gassen

een 250 4t valt af omdat ik absoluut geen fan ben van 4t in het zand, en een 2t is voor mij goedkoper in onderhoud
Maar nu komt het probleem:
ik ben zelf 22 jaar oud en weeg ongeveer 85 kg, mijn lengte is 1.95 meter.
ik hoor graag hoe jullie er over denken nu nog op een 125 cc te stappen, met mijn lengte en gewicht.
bedankt.