uitlaat

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
roadrunner

hallo onder de yamaha crossers hier,iemand enig idee hoeveel db een 450 yzf originele uitlaat maakt,heb die nu onder men wr450f van 2008 zitten en maakt lekkere sound vind ik ,maar denk te veel om ritten te rijden hier in belgie,de maximum mag 98 db zijn maar denk er over te zitten :( men moet de kerk wat in het midden houden he,is zo al moeilijk genoeg om te rijden :wink:
pluk de dag
Joop

roadrunner schreef:hallo onder de yamaha crossers hier,iemand enig idee hoeveel db een 450 yzf originele uitlaat maakt,heb die nu onder men wr450f van 2008 zitten en maakt lekkere sound vind ik ,maar denk te veel om ritten te rijden hier in belgie,de maximum mag 98 db zijn maar denk er over te zitten :( men moet de kerk wat in het midden houden he,is zo al moeilijk genoeg om te rijden :wink:
Hallo roadrunner; het is wel duidelijk dat je in Nederland bij geen enkele offroad rit en enduro goedgekeurd zult worden, want een crossuitlaat geeft veel te veel geluid :( en halen ze er meteen tussen uit; ik zou dus maar snel een enduro uitlaat monteren, omdat in Belgie de regels vergelijkbaar zullen zijn aan NL.
jack888

ik heb ook een cross uitlaat maar wel met een db killer zit je aan de 97db zaterdag nog in holten mee gedaan.
Conversatie tussen vader en zoon:
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
roadrunner

ok thanks,zal ik maar de orginele er terug onder steken,lijkt mij het beste :wink:
pluk de dag
Gix

Trouwens Belgie is geen 98 dB, maar 94 dB en dat is een wereld van verschil.
Groeten.
Husky WR 250 #405
Husqvarna Vangenechten
MC Scheldeland
roadrunner

ja orginele zit er weer onder,82 db jammer genoeg,maar de kerk moet in het midden blijven he,is zo al moeilijk genoeg om onze hobby te doen,en het zo te houden :wink:
pluk de dag
Plaats reactie