uitlaat
Moderator: ghulst
- roadrunner
hallo onder de yamaha crossers hier,iemand enig idee hoeveel db een 450 yzf originele uitlaat maakt,heb die nu onder men wr450f van 2008 zitten en maakt lekkere sound vind ik ,maar denk te veel om ritten te rijden hier in belgie,de maximum mag 98 db zijn maar denk er over te zitten men moet de kerk wat in het midden houden he,is zo al moeilijk genoeg om te rijden
pluk de dag
Hallo roadrunner; het is wel duidelijk dat je in Nederland bij geen enkele offroad rit en enduro goedgekeurd zult worden, want een crossuitlaat geeft veel te veel geluid en halen ze er meteen tussen uit; ik zou dus maar snel een enduro uitlaat monteren, omdat in Belgie de regels vergelijkbaar zullen zijn aan NL.roadrunner schreef:hallo onder de yamaha crossers hier,iemand enig idee hoeveel db een 450 yzf originele uitlaat maakt,heb die nu onder men wr450f van 2008 zitten en maakt lekkere sound vind ik ,maar denk te veel om ritten te rijden hier in belgie,de maximum mag 98 db zijn maar denk er over te zitten men moet de kerk wat in het midden houden he,is zo al moeilijk genoeg om te rijden
ik heb ook een cross uitlaat maar wel met een db killer zit je aan de 97db zaterdag nog in holten mee gedaan.
Conversatie tussen vader en zoon:
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
V:"Hee jongen, is jouw gaskabel te lang?"
Z:"Nee, hoezo"
V:"Omdat je nie doorrijdt
- roadrunner
ok thanks,zal ik maar de orginele er terug onder steken,lijkt mij het beste
pluk de dag
- roadrunner
ja orginele zit er weer onder,82 db jammer genoeg,maar de kerk moet in het midden blijven he,is zo al moeilijk genoeg om onze hobby te doen,en het zo te houden
pluk de dag