Enduro Vorden

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
schildertje
Contacteer:

:D nog 2 weekjes en de voorbereidingen zijn al geruime tijd aan de gang. De route word weer mooi, en de proeven........... worden ook erg mooi. :verliefd:
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
erwindob

In dat geval...... ik heb me maar snel ingeschreven. :D
#777 - Mijn fotoboekenplank
schildertje
Contacteer:

Had niet anders van je verwacht erwin 8)
www.lib-enduro.nl
Joop

Nopenforum OTR ridders kom zaterdag maar in Vorden de enduro rijden. Mooie pittige interessante route :!: en hier wordt nu al de 48e enduro georganiseerd :D
schildertje
Contacteer:

Zeg Joop, ga je nog deskundig commentaar geven net als tijdens de vetnippel? :D
www.lib-enduro.nl
Joop

schildertje schreef:Zeg Joop, ga je nog deskundig commentaar geven net als tijdens de vetnippel? :D
Nee, is me wel gevraagd, maar zaterdag met de enduro ben ik altijd de begeleider van de motor dokter :D Moet ik eerst wel thuis zijn natuurlijk; ben nu nog in Polen, vlieg dondermorgen morgen naar Rome en als alles klopt vrijdagavond weer naar NL en dan zatermorgen vroeg naar Vorden.
Redski
Contacteer:

ben nu nog in Polen
De volgende keer ff op mijn kalender kijken, kun je meteen een dagje meepikken :wink: :wink:
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Joop

Redski schreef:
ben nu nog in Polen
De volgende keer ff op mijn kalender kijken, kun je meteen een dagje meepikken :wink: :wink:
Redski, dat zit DV zeker in de planning :D
divaha
Contacteer:

Normaal is de weersvoorspelling een reden voor mij om niet te gaan, nu juist wel. Ben erbij morgen!
erwindob

Mmmmm, Vorden mag mij niet.

Vorig jaar in de allereerste proef een bout gebroken waar je stuurklem mee aan de kroonplaat zit, nu weer..... Gelukkig wel in de allerlaatste proef en dus heerlijk kunnen rijden.
henkzelf
Contacteer:

Tijd voor een nieuwe boutjes leverancier Erwin? Of val je zo oerend hard?
erwindob

't is gemeente Bronkhorst.... Ook m'n knie brak daar.

Effe wat anders. Hoe zit het eigenlijk met protesten?

Nummer 870 heb ik in proef 1 tot 2 keer toe zien afsnijden. Eerste ronde kwam ie van links weer het parcours op 50m voor me. In de laatste ronde reed hij de bocht naar rechts eruit rechtdoor vlak voor m'n neus en draaide hij af naar links om ook weer verderop de proef te vervolgen. Die keer zat er wel iemand voor hem waar ie "last van had".

Gelukkig zit ie wel in een andere klasse, de komende 5 jaar zit ie niet bij mij in het klassement.
De Zandhapper
Contacteer:

Foto's van deze Enduro staan nu online op www.fowi.oypo.nl
Veel kijkplezier!
Groeten Wiljan
De Zandhapper
Contacteer:

De Zandhapper schreef:Foto's van deze Enduro staan nu online op http://www.fowi.oypo.nl
Voor de rijders die vandaag offroad Lichtenvoorde hebben gereden komen de foto's morgen online :wink:
Veel kijkplezier!
Groeten Wiljan
JW

Mooie rit, vandaag ff afgekoeld bij de otr in lichtenvoorde.

Hoe zit dat met die tijdcontrole? Ik was veel tijd kwijt met accuwisselen vlak na de start, moest teruglopen en ging met zon 40 minuten vertraging van start. Nu kijk ik in de standen en zie ik tijden van 40 en 50 minuten bij mijn proeven staan! Laatste proef niet eens een tijd terwijl ik die wel gereden heb! Niet dat ik veel in te brengen had ik het klassement maar je ben toch benieuwd na 6 uur bikkelen..

Overigens topservice van SuperB die accus klaar hebben die je gratis mag gebruiken bij problemen. Kan je dag net redden! Ze staan er elke endoro bij tc 1 goed om te weten!
schildertje
Contacteer:

erwindob schreef:'t is gemeente Bronkhorst.... Ook m'n knie brak daar.

Effe wat anders. Hoe zit het eigenlijk met protesten?

Nummer 870 heb ik in proef 1 tot 2 keer toe zien afsnijden. Eerste ronde kwam ie van links weer het parcours op 50m voor me. In de laatste ronde reed hij de bocht naar rechts eruit rechtdoor vlak voor m'n neus en draaide hij af naar links om ook weer verderop de proef te vervolgen. Die keer zat er wel iemand voor hem waar ie "last van had".

Gelukkig zit ie wel in een andere klasse, de komende 5 jaar zit ie niet bij mij in het klassement.
Laat ik dit zeggen Erwin, wij bij de graafschaprijders hebben een gruwelijke hekel aan valsspelers :evil: als dit gezien was was zijn nummer doorggeven aan de instanties. We hebben op verschillende plekken netten gezet om te voorkomen dat dit kan gebeuren. proeven zo gezet dat bepaalde bochten niet in mekaars verlengde liggen, maarja... dit kan dus wel gebeuren helaas :evil:
www.lib-enduro.nl
schildertje
Contacteer:

Trouwens, gisteren lekker wezen marshallen( hoe schrijf je zoiets eigenlijk) was om 07:15 nog knap donker op de route om een spoor te zetten trouwens :shock: gelukkig reed ik op het achterlicht van mijn collega en hij op de verlichte konijnen, dat scheelt tenslotte iets. Sommige rijders hadden wat moeite om tussen 2 stippen te rijden hoewel de route er toch super bij lag. vandaag met velen weer wezen opruimen. Proeven zijn gisteren al opgeruimd overigens. De nasleep komt komende weken cq maanden. Het mag duidelijk zijn dat een enduro niet ff in een dagje geregeld is. Uitzetten van route en proeven minimaal 7 dagen over de voorbereiding wil ik het helemaal niet hebben. Laat dit alle rijders wel ff duidelijk zijn als ze weer eens door de berm oid rijden en dit stuk de volgende keer niet meer mag worden gebruikt. Het zou jammer zijn als er meer asfalt in de routes kwam. Gisteren was het gelukkig bijna allemaal positief :D :toost:
www.lib-enduro.nl
schildertje
Contacteer:

Tijdens opruimen van de enduro route in Vorden hebben we een 1 voledige kentekenplaat gevonden MF-ZP-20 en een gedeelte Waarschijnlijk MT-?-08.
Deze zijn op afspraak af te halen in vorden, maar we kunnen ze natuurlijk ook naar geesteren meenemen.
Af te halen bij de graafschaprijders met legitimatie van kenteken. bij geen belangstelling verdwijnen ze in de jachttrofeeënkast :twisted:
www.lib-enduro.nl
henkzelf
Contacteer:

JW schreef:Mooie rit, vandaag ff afgekoeld bij de otr in lichtenvoorde.

Hoe zit dat met die tijdcontrole? Ik was veel tijd kwijt met accuwisselen vlak na de start, moest teruglopen en ging met zon 40 minuten vertraging van start. Nu kijk ik in de standen en zie ik tijden van 40 en 50 minuten bij mijn proeven staan! Laatste proef niet eens een tijd terwijl ik die wel gereden heb! Niet dat ik veel in te brengen had ik het klassement maar je ben toch benieuwd na 6 uur bikkelen..

Overigens topservice van SuperB die accus klaar hebben die je gratis mag gebruiken bij problemen. Kan je dag net redden! Ze staan er elke endoro bij tc 1 goed om te weten!
Dan had je al mazzel bij de start want vlgs het enduro-reglement mag je max 30 minuten te laat starten. Je hebt geen klassement omdat je volgens de lijst 1:10 tijdsoverschrijding had en ook daar is 30 minuten de max, En ja, die proeftijden snap ik ook even niet!
JW

Ik was wel gestart maar ben na 200m terug gelopen naar tc1. Dacht dat de max een uur was overall? Ik vond die tijden best krap, kon ze net halen maar dan geen tijd om te tanken of drinken... Kwam snel tussen de inters terecht, snap nu wel waarom die ook op de weg zo aan het jagen waren!
schildertje
Contacteer:

:twisted: jaha, de route is bij ons ook een uitdaging :twisted:
www.lib-enduro.nl
Plaats reactie