Moderator: ghulst
Nee, is me wel gevraagd, maar zaterdag met de enduro ben ik altijd de begeleider van de motor dokterschildertje schreef:Zeg Joop, ga je nog deskundig commentaar geven net als tijdens de vetnippel?
ben nu nog in Polen
De volgende keer ff op mijn kalender kijken, kun je meteen een dagje meepikken
De Zandhapper schreef:Foto's van deze Enduro staan nu online op http://www.fowi.oypo.nl
Voor de rijders die vandaag offroad Lichtenvoorde hebben gereden komen de foto's morgen online![]()
Veel kijkplezier!
Groeten Wiljan
Laat ik dit zeggen Erwin, wij bij de graafschaprijders hebben een gruwelijke hekel aan valsspelerserwindob schreef:'t is gemeente Bronkhorst.... Ook m'n knie brak daar.
Effe wat anders. Hoe zit het eigenlijk met protesten?
Nummer 870 heb ik in proef 1 tot 2 keer toe zien afsnijden. Eerste ronde kwam ie van links weer het parcours op 50m voor me. In de laatste ronde reed hij de bocht naar rechts eruit rechtdoor vlak voor m'n neus en draaide hij af naar links om ook weer verderop de proef te vervolgen. Die keer zat er wel iemand voor hem waar ie "last van had".
Gelukkig zit ie wel in een andere klasse, de komende 5 jaar zit ie niet bij mij in het klassement.
Dan had je al mazzel bij de start want vlgs het enduro-reglement mag je max 30 minuten te laat starten. Je hebt geen klassement omdat je volgens de lijst 1:10 tijdsoverschrijding had en ook daar is 30 minuten de max, En ja, die proeftijden snap ik ook even niet!JW schreef:Mooie rit, vandaag ff afgekoeld bij de otr in lichtenvoorde.
Hoe zit dat met die tijdcontrole? Ik was veel tijd kwijt met accuwisselen vlak na de start, moest teruglopen en ging met zon 40 minuten vertraging van start. Nu kijk ik in de standen en zie ik tijden van 40 en 50 minuten bij mijn proeven staan! Laatste proef niet eens een tijd terwijl ik die wel gereden heb! Niet dat ik veel in te brengen had ik het klassement maar je ben toch benieuwd na 6 uur bikkelen..
Overigens topservice van SuperB die accus klaar hebben die je gratis mag gebruiken bij problemen. Kan je dag net redden! Ze staan er elke endoro bij tc 1 goed om te weten!