Alleen, ik ben de enige vrouw in de club en mijn man rijdt niet met de motor (nooit gedaan). Ik merk dat dit bij de clubleden (en hun vrouwen) soms spanningen veroorzaakt.

Moderator: ghulst
Makkelijker gezegd dan gedaan ... Sommige vrouwen kunnen überhaupt niet eens begrijpen dat je als vrouw gewoon ook graag enduro rijdt.Bart M schreef:Ik vermoed dat de oorzaak vooral jaloezie en argwaan is (van de partners). Dan moet je toch gewoon duidelijk maken dat je geen "rivale"bent.
In de buurt? Dan moet ik al gauw de remorque bovenhalen ...Bart M schreef:Zoek bvb een paar andere clubjes in de buurt op om af en toe mee te rijden
Heb ik al wel eens gemerkt! Eigenlijk ben ik juist blij dat de jongens in onze club me redelijk gewoon behandelen.Bart M schreef:: de meeste groepjes die ik ken zijn heel joviaal en vinden het waarschijnlijk heel speciaal als er eens een meisje mee wil
Dacht ik vroeger ook! Van welke streek ben je dan wel? Mits wat rondvragen bij moto-dealers en op ritten sta je ervan versteld hoeveel groepjes en einzelgänger er zo zijn.Dirty girl schreef:In de buurt? Dan moet ik al gauw de remorque bovenhalen ...Bart M schreef:Zoek bvb een paar andere clubjes in de buurt op om af en toe mee te rijden
Verschillende stukjes citeren is niet moeilijk: je kan toch stukjes deleten uit de quote. Of de quote copy pasten. Of doen alsof iets een citaat is en dat helemaal niet is bv.Bart M schreef:Iets gans anders : hoe doe je dat eigenlijk, verschillende stukjes uit iemands tekst citeren en daartussen je eigen commentaar ?
Gedaan met die onzinStille aanbidder schreef:wauw wat een wijf!
![]()
Juist ja, na enkele pogingen heb ik het door: 't is in feite gewoon knip- en plakwerk, en ev. zelf de quote-codes intypen. Dacht dat er misschien een of andere truk voor bestond.Dirty girl schreef: Verschillende stukjes citeren is niet moeilijk: je kan toch stukjes deleten uit de quote. Of de quote copy pasten. Of doen alsof iets een citaat is en dat helemaal niet is bv.Stille aanbidder schreef:wauw wat een wijf!
![]()
Amai, da gaat rap! En je ziet dat wel zitten zeg, rijden in die hitte ? 't Is geen weer om iets uit te richten.Dirty girl schreef: Vandaag heb ik toevallig aangesloten bij een groepje uit Bornem die in de buurt kwamen rijden en dat viel prima mee.
Gaat al goed hé, dat citeren.Nasty girl schreef:Mijn zoontje van 4 kan al erg genieten van een ritje voorop op de naftbak. Hij is al minstens zo erg geïnteresseerd in het sleutelwerk
Lees ik daar Erps-Kwerps?Ik woon in Erps-Kwerps. Er zijn inderdaad wel andere groepjes in de buurt. Vandaag heb ik toevallig aangesloten bij een groepje uit Bornem die in de buurt kwamen rijden en dat viel prima mee.
Werner of Lennaart,werner schreef:Ken jij veel wegjes aan de kant van erps-kwerps, kampenhout, enz?
Dat lijkt mij een super idee!!!RafVerh schreef:Dus, als die kaarten af zijn, laat ik wel een berichtje en stuur ik ze door onder de vorm van een jpegske, dan kan je ze wel afdrukken.