Volgende ochtend vroeg wakker door de eerste moto's die aankomen. Volgend jaar zoek ik wel ergens een plekje in de bossen waar je wel een treffelijke nachtrust hebt. Vlug ingeschreven om de file te vermijden en dan de groep gekken die ongeduldig stonden te wachten aan de start laten vertrekken. 't Is toch maar om in de file te staan als je vroeg start. Wij zijn om 10.30 u vertrokken en ook dan was het nu en dan eens aanschuiven om de technischer stukjes. Wel een mooie rit met bijna geen verhard. Het viel mij wel op dat er heel wat moto's die niet echt zeker van hun stuk waren. Heb er zo een gehad die net voor mij viel, nog net kunnen ontwijken...
Het was idd weer erg met de quads

Trouwens, de gast die op zaterdagavond omkeerde met zijn quad kon 's morgens niet meer op zijn been staan. Kon het echter niet aanzien om ons alleen te laten vertrekken. Is naar zijn quad gesukkelt, even getest of ie kon schakelen en toch meegereden

't Was een mooie rit, veel stof maar dat weet je in deze periode, en toch wel heel veel volk. Ik heb maar één lus gereden, omdat we op een redelijk uur wilden thuis zijn. Heb op de terugweg zitten denken dat we volgend jaar beter maar zondagmorgen oprijden en starten rond 13u, dan moet er volgens mij weinig volk op de piste zitten.
Tot volgend jaar !