Zaterdagavond aangekomen. Vriend van mij haalt zijn Raptor van de aanhangwagen en wil nog even zijn nieuwe laarzen en nieuwe banden testen. Was banden met veel meer grip niet gewoon en keert om zijn zijn. Veel pijn, maar hij moest niet weten van een dokter... Dan maar Sangria gedronken tot hij niets meer voelde...
Volgende ochtend vroeg wakker door de eerste moto's die aankomen. Volgend jaar zoek ik wel ergens een plekje in de bossen waar je wel een treffelijke nachtrust hebt. Vlug ingeschreven om de file te vermijden en dan de groep gekken die ongeduldig stonden te wachten aan de start laten vertrekken. 't Is toch maar om in de file te staan als je vroeg start. Wij zijn om 10.30 u vertrokken en ook dan was het nu en dan eens aanschuiven om de technischer stukjes. Wel een mooie rit met bijna geen verhard. Het viel mij wel op dat er heel wat moto's die niet echt zeker van hun stuk waren. Heb er zo een gehad die net voor mij viel, nog net kunnen ontwijken...
Het was idd weer erg met de quads . Een groot deel van de quadrijders zijn echte zondagsrijders die hier een toeristische uitstap van maken. Dit valt natuurlijk niet te rijmen met het hoge tempo van de enduro rijders en sportquads. De meesten hebben dan ook nog niet het verstand om wat plaats te maken maar rijden ook op de brede paden in het midden zodat met een quad een quad dubbelen niet evident is.
Trouwens, de gast die op zaterdagavond omkeerde met zijn quad kon 's morgens niet meer op zijn been staan. Kon het echter niet aanzien om ons alleen te laten vertrekken. Is naar zijn quad gesukkelt, even getest of ie kon schakelen en toch meegereden Heeft de hele rit niet van zijn quad kunnen komen en is niet kunnen rechtstaan om de putten te absorberen... 's Avonds is ie naar spoed gereden, bekken gekneusd. Valt dus nog mee, mag een weekje er niet op lopen.
't Was een mooie rit, veel stof maar dat weet je in deze periode, en toch wel heel veel volk. Ik heb maar één lus gereden, omdat we op een redelijk uur wilden thuis zijn. Heb op de terugweg zitten denken dat we volgend jaar beter maar zondagmorgen oprijden en starten rond 13u, dan moet er volgens mij weinig volk op de piste zitten.
Tot volgend jaar !
Libin was prachtig !
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
- Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
- Contacteer:
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
wij zijn er met heel de bende zaterdag om 20.00 aangekomen en hebben ons achter aan het gemeenschaps huis neergeplant . goed BBQke gedaan en om 12 uur gaan maffe maar er waren net als vorig jaar weer een paar plezante die met ik denk vuurwerk en ne hoop lawaai tot een uur of 3 iedereen heeeft wakker gehouden er zijn dus mensen zonder enig verstand
vraag me af waar de rest van het noppenforum was zaterdag avond
ik heb enkel ad.f gezien
s'morgens om 6 uur wakker geen oog dicht gedaan
optijd gaan inschrijven en bij de eerste vertrokken .van aanschuiven onderweg hebben we geen last gehad huskiefreak is na 40km aan dat stukje aan de lesse op ne boom gegaan wat plastiek kapot maar hij had zelf niets gelukkig ik na 80 km tegen de vlakte op een stuk gras te heevig op het gas en ik ging onderuit draaide 90° met schakelvork de grond in , resultaat schakel vork in de versnellingsbak stuk .had enkel nog mijn 1ste versnelling en hem daar nog 15 km mee door gereden maar toen ben ik maar gestopt en heeft mijn vader mij verder binne getrokken
de tweede ronde heb ik met mijn pa zijn moto gereden een huskie van 92
het was mooier als de eerste lus omdat alles was open gereden in elke bocht een dammetje en nog altijd veel stof maar dat is nu éénmaal zo
algemeen mooie rit wijnig baan was 1024 man ingeschreven eerste rit 15 gewonden gevallen tweede weet ik niet maar zullen er ook wel veel zijn denk ik heb er toch nog een hoop zien vallen ze komen u voor bij en 100m verder knallen ze op ne boom
er waren weer veel quads dit jaar die in de weg reden maar ja ieder zijn hobby
vraag me af waar de rest van het noppenforum was zaterdag avond
ik heb enkel ad.f gezien
s'morgens om 6 uur wakker geen oog dicht gedaan
optijd gaan inschrijven en bij de eerste vertrokken .van aanschuiven onderweg hebben we geen last gehad huskiefreak is na 40km aan dat stukje aan de lesse op ne boom gegaan wat plastiek kapot maar hij had zelf niets gelukkig ik na 80 km tegen de vlakte op een stuk gras te heevig op het gas en ik ging onderuit draaide 90° met schakelvork de grond in , resultaat schakel vork in de versnellingsbak stuk .had enkel nog mijn 1ste versnelling en hem daar nog 15 km mee door gereden maar toen ben ik maar gestopt en heeft mijn vader mij verder binne getrokken
de tweede ronde heb ik met mijn pa zijn moto gereden een huskie van 92
het was mooier als de eerste lus omdat alles was open gereden in elke bocht een dammetje en nog altijd veel stof maar dat is nu éénmaal zo
algemeen mooie rit wijnig baan was 1024 man ingeschreven eerste rit 15 gewonden gevallen tweede weet ik niet maar zullen er ook wel veel zijn denk ik heb er toch nog een hoop zien vallen ze komen u voor bij en 100m verder knallen ze op ne boom
er waren weer veel quads dit jaar die in de weg reden maar ja ieder zijn hobby
husqvarna te570
4THuskie,
Ik stond ook achter het gemeenschapshuis, helemaal links als je met je rug naar het huis stond. Vuurwerk heb ik idd ook gehoord. Daarom volgend jaar ergens anders gaan staan, niet direct in de buurt van Libin.
Denk dat de organisatie stilaan uit zijn voegen begint te barsten. Men zou beter twee verschillende lussen maken, op de ene lus 's morgens de moto's op de andere 's namiddags, zo zijn quads en moto's gescheiden. Daar heeft men natuurlijk dubbel zoveel km route nodig en dubbel zoveel marshals.
Was toch een mooie rit. Volgend jaar zeker weer !
Ik stond ook achter het gemeenschapshuis, helemaal links als je met je rug naar het huis stond. Vuurwerk heb ik idd ook gehoord. Daarom volgend jaar ergens anders gaan staan, niet direct in de buurt van Libin.
Denk dat de organisatie stilaan uit zijn voegen begint te barsten. Men zou beter twee verschillende lussen maken, op de ene lus 's morgens de moto's op de andere 's namiddags, zo zijn quads en moto's gescheiden. Daar heeft men natuurlijk dubbel zoveel km route nodig en dubbel zoveel marshals.
Was toch een mooie rit. Volgend jaar zeker weer !
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
- Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
- Contacteer:
Was niet ingelogd !
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Het was idd een prachtige rit. Ik heb niemand gezien van het forum maar ja, dat is ook niet te verwachten met zoveel volk.
's-ochtends aangereden naar Libin en wat is dat een eindje sturen vanuit midden nederland. Bah bah.
Geen ongelukken gehad behalve dat ik bijna op een quad geklapt ben die een hek in vloog. Deze jongen op de quad ging in de plaats van even opzij steeds harder rijden, prima toch maar dan moet je je quad wel recht houden. Hoe harder hij rijdt hoe harder ik er achteraan rijd toch. Maar die ging net boven zijn kunnen. Gelukkig had hij er niets aan overgehouden behalve een beschadigde trots.
Er waren idd de nodige ongevalletjes gebeurd. Maar hopelijk niets ernstigs.
Wij waren trouwens met zijn drien in een zwarte Iveco busje achter in het veld. 1 x 610 TE , 1 x 570 TE en mijn trouwe 360er.
Volgende jaar er weer bij.
groetjes Peewee
's-ochtends aangereden naar Libin en wat is dat een eindje sturen vanuit midden nederland. Bah bah.
Geen ongelukken gehad behalve dat ik bijna op een quad geklapt ben die een hek in vloog. Deze jongen op de quad ging in de plaats van even opzij steeds harder rijden, prima toch maar dan moet je je quad wel recht houden. Hoe harder hij rijdt hoe harder ik er achteraan rijd toch. Maar die ging net boven zijn kunnen. Gelukkig had hij er niets aan overgehouden behalve een beschadigde trots.
Er waren idd de nodige ongevalletjes gebeurd. Maar hopelijk niets ernstigs.
Wij waren trouwens met zijn drien in een zwarte Iveco busje achter in het veld. 1 x 610 TE , 1 x 570 TE en mijn trouwe 360er.
Volgende jaar er weer bij.
groetjes Peewee
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
- Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
- Contacteer:
Peewee, was dat naast een van de afsluitingen langs de snelweg ? Ik passeerde op een bepaald punt waar de onderste halve meter van de afsluiting al open gereten was (of het van een voorganger was of al van vroeger weet ik niet). Dacht bij mezelf dat dit vrij gevaarlijk was, was nogal smal, dus weinig uitwijkmogelijkheden.
Iets verder stonden twee mooie chicky's (mooi poepje, rood topje en rood vlagje) en we moesten daar natuurlijk stoppen om wat aan onze camelbak te lurken. Plots kwamen er niet veel meer af en bleek dat er een quadrijder in vast gereden was en over zijn Raptor gekatapulteerd. Eerste moment bewoog ie niet veel meer, was vrij serieus schijnt het.
Shit happens..., maar idd er waren nogal wat quadrijders met tekort aan ervaring of met overmoed.
Iets verder stonden twee mooie chicky's (mooi poepje, rood topje en rood vlagje) en we moesten daar natuurlijk stoppen om wat aan onze camelbak te lurken. Plots kwamen er niet veel meer af en bleek dat er een quadrijder in vast gereden was en over zijn Raptor gekatapulteerd. Eerste moment bewoog ie niet veel meer, was vrij serieus schijnt het.
Shit happens..., maar idd er waren nogal wat quadrijders met tekort aan ervaring of met overmoed.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Grizzly , was dat een maat van je die zo stoer wou doen zaterdagavond.
We stonden al te lachen toen hij achteruit bij de auto's wegreed en toen al omsloeg.
Toen hij weer weg reed en bij het opgaan van het gras naar de verharding weer omsloeg schrokken wij ons in eerste instantie rot en we dachten meteen dat ie iets gebroken zou hebben.
Echter toen hij meteen weer opstond en gelijk weer zijn motor (wou) starten , toen begon iedereen op de parking te lachen.
Jammer dat ie er toch nog iets aan over heeft gehouden en ik wens hem een spoedig herstel toe.
Die met dat vuurwerk , waren jullie dat toevallig niet ??
verder was het weer een geslaagde dag met voor onze groep maar een minpuntje.
Een zeer ervaren en snelle motorcrosser die voor de eerste keer met ons meeging werd zo van zijn sokken gereden door een dolle quad rijder die meende dat hij volgas rechtdoor moest , waar die maat van ons bezig was de pijlen naar links te volgen.
Gevolg , een tand door zijn lip en een lichte hersenschudding en de tweede ronde maar niet meer gereden.
De quad rijder had rugnummer 100 op dus als iemand hem kent zeg dan tegen hem dat hij in het vervolg wat beter uitkijkt.
We stonden al te lachen toen hij achteruit bij de auto's wegreed en toen al omsloeg.
Toen hij weer weg reed en bij het opgaan van het gras naar de verharding weer omsloeg schrokken wij ons in eerste instantie rot en we dachten meteen dat ie iets gebroken zou hebben.
Echter toen hij meteen weer opstond en gelijk weer zijn motor (wou) starten , toen begon iedereen op de parking te lachen.
Jammer dat ie er toch nog iets aan over heeft gehouden en ik wens hem een spoedig herstel toe.
Die met dat vuurwerk , waren jullie dat toevallig niet ??
verder was het weer een geslaagde dag met voor onze groep maar een minpuntje.
Een zeer ervaren en snelle motorcrosser die voor de eerste keer met ons meeging werd zo van zijn sokken gereden door een dolle quad rijder die meende dat hij volgas rechtdoor moest , waar die maat van ons bezig was de pijlen naar links te volgen.
Gevolg , een tand door zijn lip en een lichte hersenschudding en de tweede ronde maar niet meer gereden.
De quad rijder had rugnummer 100 op dus als iemand hem kent zeg dan tegen hem dat hij in het vervolg wat beter uitkijkt.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
- Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
- Contacteer:
Nee, wij zaten in de nummer 400+, die van dat vuurwerk waren niet van ons, geloof dat Limburgers of Nederlanders waren, motorrijders geloof ik. Vonden het zo nodig hun camionette vol gas te laten draaien midden in de nacht, dachten hiermee hun batterij op te laden...
Onze vriend die omkeerde met zijn quad had gewoon foute banden. Veel te veel grip op de zijkanten. Lagen er pas op en was dat niet gewoon...
Onze vriend die omkeerde met zijn quad had gewoon foute banden. Veel te veel grip op de zijkanten. Lagen er pas op en was dat niet gewoon...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Ha mannen, klinkt als een heel evenement daar. Het is jammer dat het voor mij zo ver weg is, anders had ik wel gekomen.
Hoewel meer dan 1000 rijders wel erg massaal is.
Ze moeten het gewoon moeilijker maken dan denken een aantal nog wel eens na voordat ze komen, toch??
Hoewel meer dan 1000 rijders wel erg massaal is.
Ze moeten het gewoon moeilijker maken dan denken een aantal nog wel eens na voordat ze komen, toch??
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Idd, de rit is zeer mooi, maar te veel is te veel, als ze zo nog een jaar doorgaan zitten ze aan 1200 man. Toch niet meer te doen op een traject van 110 km ? Vorig jaar waren er 800
Hoi mannen,
ik was er ook, samen met Guy (ook actief op dit forum)
Wij zijn zondagmorgen vertrokken (ik moest zaterdag nog werken), en zo rond 08.00 uur aangekomen in Libin.
We hebben ons onmiddellijk ingeschreven. Dit ging dit jaar erg vlot : op 5 minuten was de klus geklaard !! Ik meen er vorig jaar meer als een uur over gedaan te hebben... DE tip is op voorhand al een copie te nemen van de groene verzekeringskaard en van je identiteitskaart.
Omstreeks 09.45 dan vertrokken.
ZEER goed bepijld. Spijtig dat het crossparcours in het begin er niet meer inzat. Het parcours leek me ook makkelijker dan andere jaren (??)
Van de quads weinig last gehad. Zijn soms wel inderdaag moeilijk voorbij te steken. En op een bepaald moment (in het stuk bos waar er een "lange" afdaling is vol met dikke stenen) stuurde er zo'n zondagsrijder praktisch pal voor me in zonder even achterom te kijken
Guy was in elk geval de betere rijder van ons tweetjes... Verdoemme, die gast kan gasgeven...
1 Keertje gevallen... over van die ellendige wortels. Voorwiel onstabiel, ergens in of tegen gereden en patat, de grond op (in mijn geval de struiken in) Hierbij toch een beetje schade opgelopen : naderhand bleek mijn hydraulische koppeling te lekken onderaan het carter, en thuis bleek dat de toevoer naar de radiator bijna volledig dichtgeknepen was door een serieuse bluts...
Enfin, mijn voorrem deed het al de hele dag niet goed, de koppeling moest steeds verder ingeknepen worden om effect te hebben, mijn handvat was ook losgekomen door de val, ... niks ergs dus.
Wij hebben de 2 ronden dus wel gereden. Ik had de indruk dat er velen al afgehaakt hadden na de 1ste ronde. Het was soms echt rustig tijdens de 2de ronde.
Geen gewonden gezien, wel enkele knappe meiden met een (rode) vlag.
Ook wij hebben hier iets langer dan normaal over gedaan om daar de weg over te steken
Aangezien het evenement zo massaal is, niemand van het forum gezien
Jo VdB
ik was er ook, samen met Guy (ook actief op dit forum)
Wij zijn zondagmorgen vertrokken (ik moest zaterdag nog werken), en zo rond 08.00 uur aangekomen in Libin.
We hebben ons onmiddellijk ingeschreven. Dit ging dit jaar erg vlot : op 5 minuten was de klus geklaard !! Ik meen er vorig jaar meer als een uur over gedaan te hebben... DE tip is op voorhand al een copie te nemen van de groene verzekeringskaard en van je identiteitskaart.
Omstreeks 09.45 dan vertrokken.
ZEER goed bepijld. Spijtig dat het crossparcours in het begin er niet meer inzat. Het parcours leek me ook makkelijker dan andere jaren (??)
Van de quads weinig last gehad. Zijn soms wel inderdaag moeilijk voorbij te steken. En op een bepaald moment (in het stuk bos waar er een "lange" afdaling is vol met dikke stenen) stuurde er zo'n zondagsrijder praktisch pal voor me in zonder even achterom te kijken
Guy was in elk geval de betere rijder van ons tweetjes... Verdoemme, die gast kan gasgeven...
1 Keertje gevallen... over van die ellendige wortels. Voorwiel onstabiel, ergens in of tegen gereden en patat, de grond op (in mijn geval de struiken in) Hierbij toch een beetje schade opgelopen : naderhand bleek mijn hydraulische koppeling te lekken onderaan het carter, en thuis bleek dat de toevoer naar de radiator bijna volledig dichtgeknepen was door een serieuse bluts...
Enfin, mijn voorrem deed het al de hele dag niet goed, de koppeling moest steeds verder ingeknepen worden om effect te hebben, mijn handvat was ook losgekomen door de val, ... niks ergs dus.
Wij hebben de 2 ronden dus wel gereden. Ik had de indruk dat er velen al afgehaakt hadden na de 1ste ronde. Het was soms echt rustig tijdens de 2de ronde.
Geen gewonden gezien, wel enkele knappe meiden met een (rode) vlag.
Ook wij hebben hier iets langer dan normaal over gedaan om daar de weg over te steken
Aangezien het evenement zo massaal is, niemand van het forum gezien
Jo VdB
dit is er gesneuvelt met tegen de grond tegaan wat ben ik blij dat het niet meer is
dit zijn mijn foto's
http://home.arcor.de/huski/libin/
dit zijn mijn foto's
http://home.arcor.de/huski/libin/
husqvarna te570
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
- Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
- Contacteer:
Jo en andere genieters,
Wij hebben zelfs foto's van de bewuste chicky's met rode vlag, zou ze wel willen posten maar ben daar te onhandig voor. Steeds verkrijgbaar op eenvoudige aanvraag.
Alle geluk dat ze niet allemaal even mooi waren, want anders mochten we overal een kwartier staan wachten...
Wat mij opvalt is dat we toch met een vijftal noppenforumrijders (wat een woord) bij mekaar stonden zonder het van elkaar te weten. Op de foto's van 4THuskie zie ik bijna onze tent staan. Ergens een zelfgefabriceerd vlagje of iets dergelijks zou wonderen doen. Kunnen we direct een noppenforumcafé beginnen...
Wij hebben zelfs foto's van de bewuste chicky's met rode vlag, zou ze wel willen posten maar ben daar te onhandig voor. Steeds verkrijgbaar op eenvoudige aanvraag.
Alle geluk dat ze niet allemaal even mooi waren, want anders mochten we overal een kwartier staan wachten...
Wat mij opvalt is dat we toch met een vijftal noppenforumrijders (wat een woord) bij mekaar stonden zonder het van elkaar te weten. Op de foto's van 4THuskie zie ik bijna onze tent staan. Ergens een zelfgefabriceerd vlagje of iets dergelijks zou wonderen doen. Kunnen we direct een noppenforumcafé beginnen...
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di apr 15, 2003 09:06
- Locatie: Belgie mechelen
- Contacteer:
wij zijn zondagmorgend rond 8:30 aangekomen ons eerst gaan inschrijven wat inderdaad heel erg vlot ging op nog geen 5 min was het gedaan
rond 9:20 zijn we naar de start gereden en vertrokken nog 50 meter verder koppelingskabel al over getrokken dus terug naar de wagen geluk hadden we een reserve bij deze gemaakt rond 9:45 2de startpogin gedaan
de rit zelf was uitstekend aangegeven geen enkele keer verkeerd gereden door de hoge temp was er iderdaad wel zeer veel stof zeker als je achter een quad aan rijdt is ook veel variatie in het terein boswegen dan rotsen door een beekje rijden paar mooie beklimingen zatten er tussen met op het einde de steengroeve die prachtig was
zoals altijd waren er weer rijders die denken dat het een wedstrijd is en eerste moeten aankomen zonder daarbij te kijken naar andere deelnemers ook vrij veel last gehad van quads op bep punten waren opstopingen waar de quads natuurlijk al direct het dubbel van de plaats innemen
al bij al was de dag geslaagd
rond 9:20 zijn we naar de start gereden en vertrokken nog 50 meter verder koppelingskabel al over getrokken dus terug naar de wagen geluk hadden we een reserve bij deze gemaakt rond 9:45 2de startpogin gedaan
de rit zelf was uitstekend aangegeven geen enkele keer verkeerd gereden door de hoge temp was er iderdaad wel zeer veel stof zeker als je achter een quad aan rijdt is ook veel variatie in het terein boswegen dan rotsen door een beekje rijden paar mooie beklimingen zatten er tussen met op het einde de steengroeve die prachtig was
zoals altijd waren er weer rijders die denken dat het een wedstrijd is en eerste moeten aankomen zonder daarbij te kijken naar andere deelnemers ook vrij veel last gehad van quads op bep punten waren opstopingen waar de quads natuurlijk al direct het dubbel van de plaats innemen
al bij al was de dag geslaagd
Enduro toffe sport
Een Noppenforumvlag, dat is iets voor de volgende keer. moeten we regelen.
Ik wou toch iets kwijt over het feit dat iedereen altijd wat te zeggen heeft over langzame en snellere rijders.
Het is toch zo dat we voor onze lol naar dit soort ritten gaan. Voor de een gaat het om lekker vlot, (lees snel) de parcours te rijden en de ander gaat om tijdens de rit de landschap te bezichtigen onderweg. Een beetje respect voor elkaar, iedereen is toch ooit beginner geweest.
Mij hebben ze geleerd dat je niet moet letten op rijders die achter je rijden, als deze mannen inderdaad zo snel zijn moeten ze ook de kunde in huis hebben om mij veilig te passeren. Ik zal er dus ook geen andere lijn gaan rijden waardoor ik het moeilijker krijg tenzij de weg/pad zich daar gemakkelijk voor leent dan ga ik uiteraard netjes aan de kant en wuif ze voorbij. En als ik geen stof wil happen dan las ik een rookpauze in.
Eerlijk is eerlijk, ik rij best vlot rond en ben denk ik niet zoveel ingehaald maar als we denken dat dit soms hard ging dan moet er een keer naar een enduro wedstrijd naar de inters gekeken worden. Als die een rit als Libin op hun gemak rijden dan gaan ze nog vreselijk hard rond zonder dat zij het gevoel hebben dat ze jakkeren.
Mijn devies, plezier hebben en elkaar een beetje ruimte gunnen.
Ik wou toch iets kwijt over het feit dat iedereen altijd wat te zeggen heeft over langzame en snellere rijders.
Het is toch zo dat we voor onze lol naar dit soort ritten gaan. Voor de een gaat het om lekker vlot, (lees snel) de parcours te rijden en de ander gaat om tijdens de rit de landschap te bezichtigen onderweg. Een beetje respect voor elkaar, iedereen is toch ooit beginner geweest.
Mij hebben ze geleerd dat je niet moet letten op rijders die achter je rijden, als deze mannen inderdaad zo snel zijn moeten ze ook de kunde in huis hebben om mij veilig te passeren. Ik zal er dus ook geen andere lijn gaan rijden waardoor ik het moeilijker krijg tenzij de weg/pad zich daar gemakkelijk voor leent dan ga ik uiteraard netjes aan de kant en wuif ze voorbij. En als ik geen stof wil happen dan las ik een rookpauze in.
Eerlijk is eerlijk, ik rij best vlot rond en ben denk ik niet zoveel ingehaald maar als we denken dat dit soms hard ging dan moet er een keer naar een enduro wedstrijd naar de inters gekeken worden. Als die een rit als Libin op hun gemak rijden dan gaan ze nog vreselijk hard rond zonder dat zij het gevoel hebben dat ze jakkeren.
Mijn devies, plezier hebben en elkaar een beetje ruimte gunnen.
Schitterende dag op een schitterend parcours. Kep nu ongeveer net zoveel blaren op mijn (gas)hand als op mijn kont van het bonken.
Voortaan mijn Kamelenruggie wel wat voller doen dan 1,5 liter om de tong onderweg nog los te kunnen weken. De thermostaat van die koperen ploert mag van mij iets lager, zodat twee rondjes met volle bepakking beter vol te houden is (verschillende keren goed weggekomen).
Maar volgend jaar toch maar weer denk (behalve als het durft te regenen, volgens mij ben je dan dik de ***).
CU next year
The flying kuus
Voortaan mijn Kamelenruggie wel wat voller doen dan 1,5 liter om de tong onderweg nog los te kunnen weken. De thermostaat van die koperen ploert mag van mij iets lager, zodat twee rondjes met volle bepakking beter vol te houden is (verschillende keren goed weggekomen).
Maar volgend jaar toch maar weer denk (behalve als het durft te regenen, volgens mij ben je dan dik de ***).
CU next year
The flying kuus
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Berichten: 258
- Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
- Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
- Contacteer:
Wij zet er zijn schoonmoeder aan het werk om een vlag te maken, dan heb van er een tijdje geen last meer mee
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !