grtzz,
Moderator: ghulst
Sjokske schreef:Helaas, nog niet zoveel ervaring![]()
Sinds een paar weken Husa-eigenaar (570-2010) maar door het @#&^%$*-weer toch zeker al 20 kilometer mee gereden.
Reaktie op het gas is super (door de injektie), stuurt ook messcherp (ook op gladde ondergrond).
Wordt vervolgd ...................
In april in Turkije op een KTM 450 (2008) gereden en ondanks het feit dat ik niet zo KTM-minded ben heel fijn op gereden (en het was daar knap technisch rijden). Stuurt goed en de motor reageerde heel strak op het gas.
Ploegmaat van me heeft sinds een paar maanden een Husa 450 (2009) en is er heel blij mee, heeft de laatste jaren altijd KTM 250 2-takt gereden maar vindt het stuurgedrag van de 4-takt Husa ondanks het hogere gewicht zeker net zo prima als van de KTM.
speedphreax schreef:Ik zou niet zo snel meer een KTM 450 kopen maar dat komt omdat een 450 niet zo goed bij mijn rijstijl past. Met de 450 Husa zal het wel net zo slecht gaan. Mijn 450 is nu inmiddels 519cc geworden. Ik zou voor de 530 of 570 gaan. Met een 450 CRF kan ik overigens wel weer vrienden worden.
Ach ja... het is maar net wat je zoekt.
Aan mijn mening heb je net zoveel aan de mening van ieder ander
Sjokske schreef:Dat Honda's X duur zijn wist ik, maar dat de levertijd (of is het meer het op kenteken zetten van een crosser ?) zo lang is![]()
Vandaag weer geen ervaringen opdoen denk ik, er ligt weer een dikke laag witte zooi voor de deur
Gisteren nog wel even voortandwiel veranderd van 13 naar 14-tandjes, standaard-gearing (13-52 ) was wel heel kort.
Misschien binnenkort achter ook nog wel kleiner.