En vanaf nu ook een baseball knuppelhornet911 schreef:Neem je tijdens de wedstrijd reservemateriaal mee?
Ik rij anders altijd met een rugzak vol reservemateriaal, vooral bandenreparatiedingen...

Moderator: ghulst
tzzzzz.... De wacko's!!!!! Volgende keer de 9mmfazy schreef:En vanaf nu ook een baseball knuppelhornet911 schreef:Neem je tijdens de wedstrijd reservemateriaal mee?
Ik rij anders altijd met een rugzak vol reservemateriaal, vooral bandenreparatiedingen...![]()
nah,Anonymous schreef:Dit zijn mijn inziens de data van 2006 nog. Gery zal bezig zijn met die page te updaten.Houten Klaas schreef:http://home.scarlet.be/~geryth/calendar_bmb.htm
Boven de kalender staat 2007 en de data vermelden 2006?
Deze zijn allemaal nationale wedstrijden?
Kalender vind je hier : http://www.fmb-bmb.be/01disciplines/doc ... 07moto.pdf
Als je iets naar beneden scrollt kom je de data van de enduro's tegen.
Yes, gaan dit jaar meer voor ons geld krijgenGery400 schreef:Jo,
250, dat klinkt als Junior?
Nee nee, Klaas (beter lezenHouten Klaas schreef:Met een daglicentie kun je alleen met de Randonneurs rijden ?
zal wat van het weer afhangenJo VdB schreef:De 1ste enduro (Orp-Le-Grand) is niet moeilijk en qua afstand ook voor de meeste Nederlanders het meest dichtsbij...
Bassenge is niet zo ver en dat terrein heb ik wel eens rondgereden.Houten Klaas schreef:Ad ga je mee naar ?
03-06-07 Bassenge
24-06-07 Fontaine-Valmont
Jo, doch als ik de vergunningsaanvraag las, vond ik verschillende bedragen die werden uitgekeerd bij lichamelijke schade. Niks over BA. Telefoontje naar BMB bevestigde mijn vermoeden. Secretaresse vertelde me (of maakte mij wijs?) dat de verzekering bij de vergunning enkel geldt voor eigen lichamelijke letsel.Jo VdB schreef:a) de verklaring op eer teken je terplekke. Wil gewoon zeggen dat je moto verzekerd is, en dat je helm voldoet aan de geldende wetgeving betreffende de wegcode. Het is hiervoor dat je oa een pasfoto diende op te sturen, want er wordt er hier eentje van geplakt op dit A4-formulier.
b) je bent tijdens de BMB enduro wel verzekerd tgo onvrijwillige schade toegebracht aan derden (lees : niet deelnemers aan de koers, en materiële schade niet toegebracht aan materiaal van deelnemers) Eigen schade is niet verzekerd. Wel ben je weer verzekerd tegen letselschade die je oploopt (met een franchise van zo'n 250 €), maar enkel als je dit door de wedstrijddokter laat constateren !!
Jo VdB
a) de "inters" zijn voor hogere bedragen verzekerd bij invaliditeit en dood. Zij betalen ook meer voor hun licentie...hornet911 schreef: Jo, doch als ik de vergunningsaanvraag las, vond ik verschillende bedragen die werden uitgekeerd bij lichamelijke schade. Niks over BA.
Chinelle zullen ze gewoon vergeten zijn,hornet911 schreef: Wil dit nu zeggen dat ik enkel in het klassement van enduro wordt opgenomen, maar ik voor de rest elke wedstrijd mag meerijden? Ook snelheid enzo??
Sja, weet ik veel.....Gery400 schreef:Chinelle zullen ze gewoon vergeten zijn,hornet911 schreef: Wil dit nu zeggen dat ik enkel in het klassement van enduro wordt opgenomen, maar ik voor de rest elke wedstrijd mag meerijden? Ook snelheid enzo??
ofwel is er nog geen zekerheid over de definitieve datum
de endurolicentie is hier geldig (indien alledrie de piloten in éénzelfde klasse ingeschreven zijn)
ik heb enkele jaren geleden ook met een endurolicentie deelgenomen aan de RMT's (of de zogenaamde 4-uursen van de BMB).
Daar kom je dan ook in een apart klassement, overeenkomstig jouw licentie, terecht
'k peis niet dat snelheid onder een enduro/RMT licentie valt![]()
Gery