En dat doe ik dan ook heeeel wijzelijk niet hèhuskie schreef:Nee Jofa jij hoeft nu niet te reageren
betrouwbaarheid
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
pk=koppel*toerental , je kan met veel pk's dus ook koppel maken door een grote vertraging toe te passen......Noppy schreef:Maar Jürgen Overveld had dan toch nooit kunnen winnen op een softenduro? Het wil er bij mij niet in dat hij 40% beter is dan de dichtsbijzijnde KTMmer en dat hij daarmee nipt de overwinning naar zich toe heeft weten te trekken!
Of zou het kunnen dat jullie ernaast zitten
Sorry dat ik zou aanhoud hoor, maar ik wil gewoon snappen of PK's beter scoren dan koppel of betrouwbaarheid.
Noppy
Rest ga ik niet op in, hebben we al genoeg onzinnige topics over gehad
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
he shit, had me moeten inloggen . had natuurlijk moeten staan:
dat je je mening niet laat horen
dat je je mening niet laat horen
Oh en JB.. Ik ga denk ik een vriendje van jou worden hoor want zoals ik al eerder heb gezegt, voor Joep geen Husky meer... Ik heb mijn zinnen gezet op iets heel anders.. Mijn volgende word een Honda cr 250...
Honda 250 das nogal een verschil met een ne 600 Huskie,jofa schreef:Oh en JB.. Ik ga denk ik een vriendje van jou worden hoor want zoals ik al eerder heb gezegt, voor Joep geen Husky meer... Ik heb mijn zinnen gezet op iets heel anders.. Mijn volgende word een Honda cr 250...
250 wel met kenteken neem ik aan Staan er veel te koop op marktplaats o.a
JB je nieuwe vriendje
Dat verschil is heel makkelijk te verklaren hoor... Ik heb zoals je weet niet zo'n heel erg goede ervaringen met een Husky 610. Reden voor mij dus om het roer drastisch om te gooien... Geen 4-takt meer maar een 2-takt, geen dikke 600 meer maar een felle 250 en al helemaal geen Husky meer maar een merk waar ik me toch net iets meer mee profileer.. Honda
jofa schreef:Dat verschil is heel makkelijk te verklaren hoor... Ik heb zoals je weet niet zo'n heel erg goede ervaringen met een Husky 610. Reden voor mij dus om het roer drastisch om te gooien... Geen 4-takt meer maar een 2-takt, geen dikke 600 meer maar een felle 250 en al helemaal geen Husky meer maar een merk waar ik me toch net iets meer mee profileer.. Honda
maar gooi je het roer ook zodanig om dat het een crosser wordt. Lijkt me sterk
Het word uiteraard weer gewoon een enduro...anders gaat het helemaal mis vrees ik want ik heb nog wel eens de neiging om hem uit de schuur te halen en er even mee door de stad te knallen...
dat gevoel ken ik
Ga je de Huskie in onderdelen verkopen
Ga je de Huskie in onderdelen verkopen
Nee nee, ik maak hem wel gewoon weer netjes in orde voor de verkoop. Bovendien verdient ie het nou ook weer niet om zo aan zijn einde te komen, want de tijden dat ie liep heeft ie me toch rond laten rijden met een glimlach van oor tot oor. Want het is wel een brute machine hoor. We hebben laatst met 6 man naast elkaar meerdere keren een sprint getrokken op de betuwelijn en hij deed absoluut niks onder voor een ktm 525! Maar wat ik stiekem eigenlijk nog veel mooier vond is dat mijn broer er ook tussen stond met zijn ktm 300 en ook hij gaf geen millimeter toe op al die dikke jongens...
Eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien, maar kijk eens bij de Enduros waar de dagoverwinningen naar toe gaan? Alleen PK's?
"Wedstrijdfietsen zijn er om hard mee te gaan" , doen we dat allemaal?
Ik ken de tijd dat Henk Poorte nog in de zwaarste klasse reed met een Montesa 360 tegen de Honda 500s, zware huskies, KTMs enz enz.
En winnen deed er toch maar 1 en dat was Henk weer.
Dus ook ja, sommige rijden 40% beter dan de rest.
BTW
426 Jurgen Overveld Suzuki
Heb dit uit de uitslag van 2003 gehaald, ik vond het startnummer niet bij een Suzuki passen
Ps,
Ik bemoei me er ook niet meer mee.
"Wedstrijdfietsen zijn er om hard mee te gaan" , doen we dat allemaal?
Ik ken de tijd dat Henk Poorte nog in de zwaarste klasse reed met een Montesa 360 tegen de Honda 500s, zware huskies, KTMs enz enz.
En winnen deed er toch maar 1 en dat was Henk weer.
Dus ook ja, sommige rijden 40% beter dan de rest.
BTW
426 Jurgen Overveld Suzuki
Heb dit uit de uitslag van 2003 gehaald, ik vond het startnummer niet bij een Suzuki passen
Ps,
Ik bemoei me er ook niet meer mee.
-
Ga ik me er ook maar eens tegen aan bemoeien. Heb een jaar geleden een KTM GS300 2-takt uit '92 gekocht. En daar ruim 1500 km 50/50 off/onroad mee gereden. Geen noemenswaardige problemen mee gehad. Om eerlijk te zijn rijd deze nog als dag 1 dat ik hem in het bezit had.
Waarom ik hem dan gisteren verkocht heb? daar zal ik nog wel een andere posting over plaatsten.....
Roy ex GS300
Waarom ik hem dan gisteren verkocht heb? daar zal ik nog wel een andere posting over plaatsten.....
Roy ex GS300
Surfroy, je gaat na 1 jaar toch niet stoppen met die mooie van de weg hobby Of ga je toch liever racen met je mooie DucSurfroy01 schreef:Waarom ik hem dan gisteren verkocht heb? daar zal ik nog wel een andere posting over plaatsten.....Roy ex GS300
ff nog bij alle andere klassen gekeken: Heeft Suzuki alleen een motor in de Nationalen E mag meerijden?http://www.enduro.nl/2003uitslagen/2003index.htm Zie Nationalen E
Overigens reed Ric Nengerman de Transpana 3 weken op rij op een Suzuki met 0 problemen. Eerlijk is eerlijk.
smurf.
zal je wel gematst hebben denk ikWe hebben laatst met 6 man naast elkaar meerdere keren een sprint getrokken op de betuwelijn en hij deed absoluut niks onder voor een ktm 525!