En dat doe ik dan ook heeeel wijzelijk niet hèhuskie schreef:Nee Jofa jij hoeft nu niet te reageren

Moderator: ghulst
En dat doe ik dan ook heeeel wijzelijk niet hèhuskie schreef:Nee Jofa jij hoeft nu niet te reageren
pk=koppel*toerentalNoppy schreef:Maar Jürgen Overveld had dan toch nooit kunnen winnen op een softenduro? Het wil er bij mij niet in dat hij 40% beter is dan de dichtsbijzijnde KTMmer en dat hij daarmee nipt de overwinning naar zich toe heeft weten te trekken!
Of zou het kunnen dat jullie ernaast zitten![]()
Sorry dat ik zou aanhoud hoor, maar ik wil gewoon snappen of PK's beter scoren dan koppel of betrouwbaarheid.
Noppy
Honda 250jofa schreef:Oh en JB.. Ik ga denk ik een vriendje van jou worden hoor want zoals ik al eerder heb gezegt, voor Joep geen Husky meer... Ik heb mijn zinnen gezet op iets heel anders.. Mijn volgende word een Honda cr 250...
jofa schreef:Dat verschil is heel makkelijk te verklaren hoor... Ik heb zoals je weet niet zo'n heel erg goede ervaringen met een Husky 610. Reden voor mij dus om het roer drastisch om te gooien... Geen 4-takt meer maar een 2-takt, geen dikke 600 meer maar een felle 250 en al helemaal geen Husky meermaar een merk waar ik me toch net iets meer mee profileer.. Honda
Surfroy, je gaat na 1 jaar toch niet stoppen met die mooie van de weg hobbySurfroy01 schreef:Waarom ik hem dan gisteren verkocht heb? daar zal ik nog wel een andere posting over plaatsten.....Roy ex GS300
ff nog bij alle andere klassen gekeken: Heeft Suzuki alleen een motor in de Nationalen E mag meerijden?http://www.enduro.nl/2003uitslagen/2003index.htm Zie Nationalen E
zal je wel gematst hebben denk ikWe hebben laatst met 6 man naast elkaar meerdere keren een sprint getrokken op de betuwelijn en hij deed absoluut niks onder voor een ktm 525!