Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Yip, daar word je wakker van
Linke tijd altijd rond deze tijd, mais uitrijden, nat, evt wat diesel, gladde bladeren en voordat je het weet ga je plat.
Maffe is dat ik dan m'n wegbanden minder vertrouw dan de noppenbanden.
Blij dat het mee viel
Linke tijd altijd rond deze tijd, mais uitrijden, nat, evt wat diesel, gladde bladeren en voordat je het weet ga je plat.
Maffe is dat ik dan m'n wegbanden minder vertrouw dan de noppenbanden.
Blij dat het mee viel
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Mooi dat alles nog heel is. Morgen gewoon linksom
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
- de antrapper
Ik heb al nare ervaring gehad op rotondes met m'n Kawa en later de Big, heb me laten vertellen door een wegbeheerder dat het asfalt daar
harder is en dan ook gladder dus, om de grotere slijtage het hoofd te bieden, en volgens de deskundige komt
het vaker voor dat dieselolie uit de ontluchting komt bij pas afgetakte auto's die de rotonde pittig nemen.
Hard asfalt, beetje diesel en water, mooier kun je het niet krijgen
HansD
als het kan, gewoon rechtdoor, is veiliger
harder is en dan ook gladder dus, om de grotere slijtage het hoofd te bieden, en volgens de deskundige komt
het vaker voor dat dieselolie uit de ontluchting komt bij pas afgetakte auto's die de rotonde pittig nemen.
Hard asfalt, beetje diesel en water, mooier kun je het niet krijgen
HansD
als het kan, gewoon rechtdoor, is veiliger
- Bijlagen
-
- was-de-rotonde-nemen-te-veel-moeite_5_460x0.jpg (43.67 KiB) 3193 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Contacteer:
Vandaag nog eens bij droog weer naar de rotonde gekeken, en inderdaad zat er een vet dik olie/dieselspoor op de plek waar ik onderuit ging. Volgende keer bij deze omstandigheden pak ik de rotondes wel aan de binnenkant of gewoon recht eroverheen
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Dat gaat jou lukken!!!
Me Biggie start ff niet meer.. kijken wanneer tijd en ff nakijken en gelijk 140 sproeiers monteren..
Me Biggie start ff niet meer.. kijken wanneer tijd en ff nakijken en gelijk 140 sproeiers monteren..
Jeetje, bij mij paste er maar twee!Monstersmurf schreef: en gelijk 140 sproeiers monteren..
OJ
De meesten kennen mijn zadelfetisch projecten uit het verleden wel en al zeg ik het zelf, door die probeersels uit het verleden heb ik veel geleerd ( hoe het niet moet ) en gaat het me steeds beter af.
Mijn nieuwste zadel project : xr400
Het orginele schuim is uit 1997 dus op waardoor ik op de bodemplaat zat en dat deed aan die bips.
Ik heb vervolgens op MP een SDG verhoogd zadel gescoord van een @#$ waar de vorm overeen kwam met die van het XR400 zadel.
Beide zadels heb ik van de bodemplaat afgehaald en ik heb het schuim van het SDG zadel passend gemaakt op de bodemplaat van de XR400 en het dekje er weer op geschoten.
TADAAAAAAA:
Mijn nieuwste zadel project : xr400
Het orginele schuim is uit 1997 dus op waardoor ik op de bodemplaat zat en dat deed aan die bips.
Ik heb vervolgens op MP een SDG verhoogd zadel gescoord van een @#$ waar de vorm overeen kwam met die van het XR400 zadel.
Beide zadels heb ik van de bodemplaat afgehaald en ik heb het schuim van het SDG zadel passend gemaakt op de bodemplaat van de XR400 en het dekje er weer op geschoten.
TADAAAAAAA:
- de antrapper
........................ stil van ontroering
Blijft mooi hè dat honda XR werk van het vorige millenium voor oude hondafielen als wijde antrapper schreef: ........................ stil van ontroering
20 november mag je op het zadel kwijlen en er even aan voelen en heeeeeeeel misschien er even op rijden.
LEO
-
Idd mooi ding zo'n XR
Maar over die GS denk ik net zo als deze gozer http://www.youtube.com/watch?v=iaB40TLQ ... r_embedded
Maar over die GS denk ik net zo als deze gozer http://www.youtube.com/watch?v=iaB40TLQ ... r_embedded
- de antrapper
Weet je nog wel o..........
- Bijlagen
-
- Nov25#04.JPG (53.88 KiB) 3116 keer bekeken
Dat waren onze mooie jaren toen we nog een kleur in ons haar hadden en geen fustje rond de navel en de XR nog de te kloppen fietsen waren.de antrapper schreef:Weet je nog wel o..........
Zullen we 20 november onze plakboekken meenemen en over "vroeguh" gaan praten op de VIPtribune
LEO
-
http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... php?t=8028
Die staan hier, de nummers zijn volgens mij universeel maar zijn van SKF
Lagernummer; 63052 in tandwiel gedeelte en 63032 in a-wiel
Lagers v-wiel 6203 [2] [ nummers voor de DR 800]
Die staan hier, de nummers zijn volgens mij universeel maar zijn van SKF
Lagernummer; 63052 in tandwiel gedeelte en 63032 in a-wiel
Lagers v-wiel 6203 [2] [ nummers voor de DR 800]
-
Hoi..
2rs staat voor twee maal een rubberen afdichting..
2z zou staan voor twee maal een metalen ring (loopt lichter, slechtere afddichting, voor erg hoge toeren beter)
C3 is speling in lager.. iets ruimer dan standaard lager
http://www.skf.com/portal/skf/home/prod ... atalogue=1
Guido
2rs staat voor twee maal een rubberen afdichting..
2z zou staan voor twee maal een metalen ring (loopt lichter, slechtere afddichting, voor erg hoge toeren beter)
C3 is speling in lager.. iets ruimer dan standaard lager
http://www.skf.com/portal/skf/home/prod ... atalogue=1
Guido
-
C3 lagers zitten in de wielen van de KTM, zijn beter ivm wat speling bij een koud lager wat het uitzetten van een warm wordend lager compenseert, is bedoeld voor snel draaiende lagers onder zware belasting zoals in een wiel
-
Jeps.. zitten idd in ktm voorwielen!! (dus in mijn Big) C3 speling is in de industrie een erg veel gebruikt lager.. je hebt officieel iets meer speling om flex van een as op te vangen etc...zappa.suzuki schreef:C3 lagers zitten in de wielen van de KTM, zijn beter ivm wat speling bij een koud lager wat het uitzetten van een warm wordend lager compenseert, is bedoeld voor snel draaiende lagers onder zware belasting zoals in een wiel
Succes met de lagers van je wielen.. ennuh vergeet je balhoofd en achterbrug lagers niet te checken!
-
Morgen 300km en overmorgen weer 300km offroad de brabo 600
Had nog wat spanning vandaag, KTM lade de accu niet goed op dus nieuwe accu en de spanningsregelaar direct op de accu aangesloten.
Ben ik de bedrading aan het weg werken begint de boel te roken, wat draden gesmolten, kennelijk waren ze al beschadigt, gesmolten stukken vervangen en geen problemen meer.. hoop dat het zo blijft
Had nog wat spanning vandaag, KTM lade de accu niet goed op dus nieuwe accu en de spanningsregelaar direct op de accu aangesloten.
Ben ik de bedrading aan het weg werken begint de boel te roken, wat draden gesmolten, kennelijk waren ze al beschadigt, gesmolten stukken vervangen en geen problemen meer.. hoop dat het zo blijft
-
Veel plezier man! Ennuh als je hard genoeg rijd dan koelt dat de bedrading wel joh
- de antrapper
Deze stond op het ARM, te leuk en erg van toepassing voor de meesten van ons
- Bijlagen
-
- 5315_Engineering%20Flowchart_jpeg-400x400.jpg (14.04 KiB) 3019 keer bekeken
uit dit verkoop topic
krijgt de term "luxe winterstalling" wel een heel bijzonder betekenis
Kwam vandaag nog met een mooi toerrit langs het plaatsje Dalem , je weet wel , waar CW een jaar geleden de ondergang van mijn DRBIG inluidde
LEO
krijgt de term "luxe winterstalling" wel een heel bijzonder betekenis
Kwam vandaag nog met een mooi toerrit langs het plaatsje Dalem , je weet wel , waar CW een jaar geleden de ondergang van mijn DRBIG inluidde
LEO
- de antrapper
Sorry CW maar Leo begint er weer over....
- Bijlagen
-
- Mooie omgeving, behulpzame mensen wonen daar
- Stuk.jpg (139.69 KiB) 3003 keer bekeken