de ex zot schreef:ik heb er maar 15 minuten op gereden en hem snel weer ingeleverd uit angst echt verliefd te worden.
zie motormaniacs
KTM Adventure 950 gereden!
Moderator: ghulst
Ik hoop datik hem over twee weken heb, Erik Vegt van www.evamotor.nl is al bezig om spulletjes te ontwikkelen die (nog) niet zomaar te koop zijn voor de LC8, w.o een fatsoenlijk bagagerekje!
-
- Contacteer:
denk dat de dikte nog niet zo'n bepalende factor is maar vooral de krachthuskie schreef:Ja Rudy, je moet een kerel zijn om dat te mennen door dat zand.
Een soort meoni dus![]()
Deze machine is dus voor de wat dikkere medeman

http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Site Admin
- Contacteer:
Vandaag op het 'beest' gereden. (de zilver versie)
Jammer genoeg kon ik in Oberhausen geen 'gelande' vinden om echt te testen.
Hoewel ie van de zijkant nogal lomp overkomt, blijft daar weinig van over als je er eenmaal opzit. Gewoon een slanke motor.
Ook voelt ie verrassend licht aan. Ik zou 'm hoogstens 20 kg zwaarder schatten dan mijn 640 Adventure (154 kg), terwijl die 190 (?) kg weegt.
Verder een perfekte (reis)motor met een ongelofelijke kracht.
Toch krijg ik (gelukkig) nog niet de kriebels om te gaan sparen voor deze machine.
Ik hoop de oranje 'S'-versie (met langere veerweg) nog eens te mogen proberen in het terrein.
Wellicht komen die kriebels dan alsnog.
Hoewel ie van de zijkant nogal lomp overkomt, blijft daar weinig van over als je er eenmaal opzit. Gewoon een slanke motor.
Ook voelt ie verrassend licht aan. Ik zou 'm hoogstens 20 kg zwaarder schatten dan mijn 640 Adventure (154 kg), terwijl die 190 (?) kg weegt.
Toch krijg ik (gelukkig) nog niet de kriebels om te gaan sparen voor deze machine.
Ik hoop de oranje 'S'-versie (met langere veerweg) nog eens te mogen proberen in het terrein.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Ik zit erover te denken om maar gelijk voor een tandje kleiner te gaan!
Volgens mij kan hij dat ook op de snelweg best verdragen, en met het kortere werk (en wheelies) is hij dan handelbaarder.
Wat vind jij ervan Freek?
Volgens mij kan hij dat ook op de snelweg best verdragen, en met het kortere werk (en wheelies) is hij dan handelbaarder.
Wat vind jij ervan Freek?
Freek schreef:Vandaag op het 'beest' gereden. (de zilver versie)
-
- Contacteer:
begin maar alvast met het sparenFreek schreef:Vandaag op het 'beest' gereden. (de zilver versie)

http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
Nou Freek, de zilveren uitvoering vond ik niet veel bijzonders. Die kwam véél zwaarder en lastiger te manouvreren over dan de S....
Wat betreft dat tandwiel: schakel eerst de begrenzer maar eens uit. Verder is een wheely met een langere overbrenging juist veel makkelijker te cntroleren....
Wat betreft dat tandwiel: schakel eerst de begrenzer maar eens uit. Verder is een wheely met een langere overbrenging juist veel makkelijker te cntroleren....
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
Huh!?!
Begrenzer uitschakelen?, hoe moet dat en wat is het nut ervan?
En een langere(standaard) eindoverbrenging levert inderdaad beter controleerbare wheelies op,maar ik vind het wel prettig alstie dat in twee ook doet!,In dat uurtje dat ik ermee gereden heb ,(lage uitvoering)vond ik dat in twee het voorwiel een beetje moeizaam van de grond kwam!
Nu kan dit ook aan mijzelf liggen,en komt dat gevoel wel als ik er een paar weken mee rondgereden heb!
Mischien dat de hoge uitvoering ook wel wat makkelijker in de ketting klimt,
omdat het zwaartepunt bij die uitvoeringnders zal liggen!
Nu denken jullie misschien, 'wat maakt het uit, die wheelies'maar ik vind het zo leuk!!!!!!!!!
Groet Daan!
Begrenzer uitschakelen?, hoe moet dat en wat is het nut ervan?
En een langere(standaard) eindoverbrenging levert inderdaad beter controleerbare wheelies op,maar ik vind het wel prettig alstie dat in twee ook doet!,In dat uurtje dat ik ermee gereden heb ,(lage uitvoering)vond ik dat in twee het voorwiel een beetje moeizaam van de grond kwam!
Nu kan dit ook aan mijzelf liggen,en komt dat gevoel wel als ik er een paar weken mee rondgereden heb!
Mischien dat de hoge uitvoering ook wel wat makkelijker in de ketting klimt,
omdat het zwaartepunt bij die uitvoeringnders zal liggen!
Nu denken jullie misschien, 'wat maakt het uit, die wheelies'maar ik vind het zo leuk!!!!!!!!!
Groet Daan!
-
- Contacteer:
Lees de eerste entry maar Daan.
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.