Vandaag een stukje gereden met de beiden uitvoeringen van de KTM Adventure 950. Op een haar na zijn beiden identiek, maar de ‘S’ is toch een heel ander beest. Door een íets andere geometrie is deze lager en stabieler. De S is merkbaar hoger, dus met langere veerwegen, en kwieker met draaien.
De afwerking is gewoon goed.
Het chassis uitzonderlijk stabiel en ook hard accellerend over een knip nauwelijks tot wobbelen te krijgen.
De remmen hebben een duidelijk drukpunt en werken progressief. De achterrem blokkeerde op het gladde asfalt in Granada redelijk snel, maar op het onverhard had ik daar geen last van.
Schakelen gaat prima en ik miste geen enkele keer. Niet boterzacht en met duidelijk voelbare klikken. Exact zoals ík het graag heb. Bij schakelen zonder koppeling merk je de grotere draaiende massa ten opzichte van een mono en je moet wat gevoeliger tikken en beter timen, maar het gaat wel. Zeker opschakelen is bij stevig rijden op onverhard zonder koppeling wel zo lekker.
Op de weg tonen beiden dat het kilometervreters zijn met een hoog niveau van rijderskomfort. Het blok loopt zijdezacht en geeft je geen moment de indruk van een vette twin te zijn wat loopcultuur betreft. Echt erg netjes. Het blok pakt heel gevoeling en direct maar niet bruusk op en tekt van stationair door naar 9000.
Je kan op onverhard merken dat in de eerste twee versnellingen het vermogen bij het oppakken begensd wordt. Het kost meer moeite dan verwacht om het voorwiel te liften, maar daar staat tegenover dat het blok superlief oppakt uit kost werk. Er is namelijk vermogen genoeg. Die opgegeven 98 pks zullen niet overdreven zijn.
Met beiden ben ik ook even een stuk onverhard opgestuurd en met de S een stukje doorgereden. Tis namelijk wel degelijk een off-road! Zelfs zonder noemenswaardig aan dit ding gewend te zijn sprong ik met vertrouwen en vet 90 van diepe kuil naar diepe kuil. Zowel zittend als staand is de positie goed en bij mijn 1.85 staand zelfs verbazend natuurlijk.
Ik heb geen idee van de top, want over de slingerende en smalle buitenwegen rond Granada had ik geen zin om te gassen, maar het ding loopt als een electromotor, zonder vlakke of zwakke momenten, van 3000 naar 9000 omwentelingen per minuut. Drie keer schakelen, beetje doortrekken en je vlíegt over de 140.
Dit ding is géén nieuwe versie van de bekende all-roads die inderdaad ‘alleen wégen’ zijn. Dit is een all-road in de zin van ‘álle wegen’. In de tests in de motorbladen staat over dit tyoe motorfietsen meestal ‘...maar je hoeft een vlak onverhard pad niet te schuwen’. Met de Adventure 950 kun je ook bar slechte caminos met vertrouwen opsturen. Ik heb bijvoorbeeld een camino met heel diepe met grint gevulde kuilen, scherpe knippen gepakt. Zo’n typisch door landbouwverkeer volledig uitgereden garvel-pad en dit ging met speels gemak. Nee, het is geen wendbaar enduro-ding en het gewicht voel je bij krap werk natuurlijk echt wel, maar met een beetje meer ruimte kan deze fiets zonder meer zwaar terrein aan en is de berijder de eerste beperkende factor. Op het genoemde pad zou mijn verderlichte Husabergje minder snel geweest zijn!
In het licht van het gebodene is de prijs echt scherp te noemen.
Indrukwekkend deze dikke noppenfiets van KTM!
KTM Adventure 950 gereden!
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: zo jan 19, 2003 23:20
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Ik zou ook even gaan rijden.. maar helaas, demo lag uit elkaar vanwege
terugroepactie (iets met koppelingshuis of zo)... tja blijft een KTM he..
terugroepactie (iets met koppelingshuis of zo)... tja blijft een KTM he..

-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
Hier 12.300 Euro op kenteken en afgeleverd. De uitvoering is zodanig dat je eigenlijk niets nodig hebt of hooguit de montage'kit' voor een roadbook en ev. GPS. De bediening van de trip kan standaard naar het handvat.
Ja, en een middenstandaard kun je nog bijbestellen.
Is ook een uitlaatkit die een kilo of vijf bespaard, maar dat levert én meer herrie én lost geen probleem op. Het ding is al licht zat voor een dergelijk type fiets en het vermogen heeft nergens een dip.
De koppeling was overigens heel fijn te doseren al is hij wel wat zwaar om lang ingeknepen te houden. Moet je hem ook maar in zijn vrij zetten, wat verbazend makkelijk gaat. Heb er geen moment naar hoeven zoeken.
Ander 'storend' puntje vond ik dat bij pittig rossen en kruip-door-slui-door in een zondoorbakken Spaanse stad de ventilator knap duidelijk hoorbaar was. Geeft overigens wel aan dat je dit ding met speels gemak door druk verkeer kan wringen. Doe je met een Capo Nord bijvoorbeeld écht niet!
Heb vandaag de Duke maar gepoetst, óf we houden hem óf.... Die 950 is namelijk wel héél erg aantrekkelijk en ik kán er nog eentje bij 'mijn'dealer in Granada bemachtigen. Alleen, die Duke reed ook wel weer heerlijk op de smalle bergweggetjes hier.
Ja, en een middenstandaard kun je nog bijbestellen.
Is ook een uitlaatkit die een kilo of vijf bespaard, maar dat levert én meer herrie én lost geen probleem op. Het ding is al licht zat voor een dergelijk type fiets en het vermogen heeft nergens een dip.
De koppeling was overigens heel fijn te doseren al is hij wel wat zwaar om lang ingeknepen te houden. Moet je hem ook maar in zijn vrij zetten, wat verbazend makkelijk gaat. Heb er geen moment naar hoeven zoeken.
Ander 'storend' puntje vond ik dat bij pittig rossen en kruip-door-slui-door in een zondoorbakken Spaanse stad de ventilator knap duidelijk hoorbaar was. Geeft overigens wel aan dat je dit ding met speels gemak door druk verkeer kan wringen. Doe je met een Capo Nord bijvoorbeeld écht niet!
Heb vandaag de Duke maar gepoetst, óf we houden hem óf.... Die 950 is namelijk wel héél erg aantrekkelijk en ik kán er nog eentje bij 'mijn'dealer in Granada bemachtigen. Alleen, die Duke reed ook wel weer heerlijk op de smalle bergweggetjes hier.
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
Hola onze husaberg fan heeft ook een duke
hoe groot is je machinepark en waar bestaat het uit?
hoe groot is je machinepark en waar bestaat het uit?
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
De Husaberg 'automaat' die dikke pret is
eigenbouw SuperMono wat een stuk nostalgie en trots is
geëpibreerde VFR800 Fi die nu 's wereld beste motorfiets op mijn 'maat' is
helemaal originele Duke 1 wat gewoon een heel fijn ding is
voor de kleine boodschappen een Peugeot Trekker die zichzelf dagelijks onmisbaar maakt
voor op de boerderij een oude LandRover Santana Cazorla (9 persoons Station Wagon met 3½ liter zes-cilinder diesel) wat een economische noodzaak is
en voor de grote boodschappen een Kangoo 4x4 waar we met een baby niet buiten kunnen
en als je dan een Adventure 950 wil... Wát gaat er dan uit?! Nâh, als ik nog even twijfel is dit modeljaar uitverkocht, dus het probleem ook opgelost
eigenbouw SuperMono wat een stuk nostalgie en trots is
geëpibreerde VFR800 Fi die nu 's wereld beste motorfiets op mijn 'maat' is
helemaal originele Duke 1 wat gewoon een heel fijn ding is
voor de kleine boodschappen een Peugeot Trekker die zichzelf dagelijks onmisbaar maakt
voor op de boerderij een oude LandRover Santana Cazorla (9 persoons Station Wagon met 3½ liter zes-cilinder diesel) wat een economische noodzaak is
en voor de grote boodschappen een Kangoo 4x4 waar we met een baby niet buiten kunnen
en als je dan een Adventure 950 wil... Wát gaat er dan uit?! Nâh, als ik nog even twijfel is dit modeljaar uitverkocht, dus het probleem ook opgelost

Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
goed geschreven hoor! Ik weet nu meer dan uit de artikelen in de verschillende motorbladen.Huertecilla schreef:Vandaag een stukje gereden met de beiden uitvoeringen van de KTM Adventure 950.
Nadeel is wel dat ik meteen een beetje hongerig word en al denk...eeehhh....wat moet ik bijbetalen bij inruil? In ieder geval een leuk artikel, bedankt!
slecht weer bestaat niet, wel slechte kleding....
supermono? vertel er is meer overHuertecilla schreef:De Husaberg 'automaat' die dikke pret is
eigenbouw SuperMono wat een stuk nostalgie en trots is
geëpibreerde VFR800 Fi die nu 's wereld beste motorfiets op mijn 'maat' is
helemaal originele Duke 1 wat gewoon een heel fijn ding is
voor de kleine boodschappen een Peugeot Trekker die zichzelf dagelijks onmisbaar maakt
voor op de boerderij een oude LandRover Santana Cazorla (9 persoons Station Wagon met 3½ liter zes-cilinder diesel) wat een economische noodzaak is
en voor de grote boodschappen een Kangoo 4x4 waar we met een baby niet buiten kunnen
en als je dan een Adventure 950 wil... Wát gaat er dan uit?! Nâh, als ik nog even twijfel is dit modeljaar uitverkocht, dus het probleem ook opgelost

-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
Geweldig Freek! Zoek een stuk niet te makkelijk onverhard, rij dat met jouw Adventure en dán met de 950Freek schreef:Ik ga 'm woensdag proberen.

Supermono: Laverda 650 Chassis
Dymag magnesium velgen
Aprilia 5-klepper blok met dubbel injector injectie
120 kg incl startmotor
Rijdt heel aardig

Verder heb ik nu de knoop doorgehakt: er komt geen 950 en de Duke gaat er wel uit. Moet té veel bijbetalen op de Duke en de VFR gaat niet weg; voor dat geld kan ik héél erg veel leuke dingen met en voor de paarden doen.
Loop die VFR nog eens kritisch na; eindelijk eens een oplossing voor de bevestigingsboutjes van de kap over de buddy verzinnen en wellicht een andere schokbreker met veervoorspanning op afstand instelbaar. Ik heb al zó veel aan dit ding aangepast dat hij nu écht goed is en zonde om weg te doen. Bovendien heb ik nog voor minstens 10 jaar speciale remblokken... Zal WP eens mailen of ze een nette demper hebben. Met de opbrengst van de Duke kan dat wel uit én hou ik voldoende over voor de al eerder genoemde pk's.
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
-
- Site Admin
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: do jan 01, 1970 01:00
- Locatie: Balkbrug
- Contacteer:
Ik hoop maar dat ik het niks vind.Huertecilla schreef: Zoek een stuk niet te makkelijk onverhard, rij dat met jouw Adventure en dán met de 950![]()

Ik heb eigenlijk nog geen zin (lees; geen geld) om nu alweer een nieuwe te kopen.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Dan kun je er beter niet op rijden.Freek schreef:Ik hoop maar dat ik het niks vind.Huertecilla schreef: Zoek een stuk niet te makkelijk onverhard, rij dat met jouw Adventure en dán met de 950![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nog geen zin (lees; geen geld) om nu alweer een nieuwe te kopen.
Ik heb er slapeloze nachten van.
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
Ja, deze fiets is écht goed! Minder sportief straatgericht dan mijn VFR, maar eigenlijk veel lekkerder rijdend nog dan zelfs die sporttoer wereldkampioen. Komt dan nog eens bij dat je er zonder enige kopzorg een willekeurige camino mee kan opsturen. Ook voor bijvoorbeeld Marokko in wil ik dit ding als de beste motorfiets die ik ooit gereden heb (en dat zijn er véél) klasseren.
De standaard veervoorspanner is ook ideaal voor bagage of een bedoeïenenmeisje....
Als je nu echt geen andere fiets kan kopen, moet je niet gaan rijden. Punt. Tis een indrukwekkend ding en ik wil hem ook. Hij rijdt gewoon mákkelijk. Voor mij is het echter een dermate extra luxe dat het no-way door kan gaan. Geen echte keuze en dat is wel zo makkelijk.
De standaard veervoorspanner is ook ideaal voor bagage of een bedoeïenenmeisje....
Als je nu echt geen andere fiets kan kopen, moet je niet gaan rijden. Punt. Tis een indrukwekkend ding en ik wil hem ook. Hij rijdt gewoon mákkelijk. Voor mij is het echter een dermate extra luxe dat het no-way door kan gaan. Geen echte keuze en dat is wel zo makkelijk.
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
(gast was ik)Huertecilla schreef:Geweldig Freek! Zoek een stuk niet te makkelijk onverhard, rij dat met jouw Adventure en dán met de 950Freek schreef:Ik ga 'm woensdag proberen.![]()
Supermono: Laverda 650 Chassis
Dymag magnesium velgen
Aprilia 5-klepper blok met dubbel injector injectie
120 kg incl startmotor
Rijdt heel aardig
Verder heb ik nu de knoop doorgehakt: er komt geen 950 en de Duke gaat er wel uit. Moet té veel bijbetalen op de Duke en de VFR gaat niet weg; voor dat geld kan ik héél erg veel leuke dingen met en voor de paarden doen.
Loop die VFR nog eens kritisch na; eindelijk eens een oplossing voor de bevestigingsboutjes van de kap over de buddy verzinnen en wellicht een andere schokbreker met veervoorspanning op afstand instelbaar. Ik heb al zó veel aan dit ding aangepast dat hij nu écht goed is en zonde om weg te doen. Bovendien heb ik nog voor minstens 10 jaar speciale remblokken... Zal WP eens mailen of ze een nette demper hebben. Met de opbrengst van de Duke kan dat wel uit én hou ik voldoende over voor de al eerder genoemde pk's.
klinkt idd best leuk (heb je er geen fototje van?)
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
Klinkt allebei heel aardig 
De SuperMono zonder extra dB-killer zelfs té en de VFR precies goed.
Heb van beiden fotos, maar heb geen idee hoe die hier te plakken.
De VFR blijkt bij kritisch nalopen eigenlijk gewoon prima en ik ga er alleen een paar handige en een enkele kleine cosmetische ingrepen op uitvieren en die laatsten zijn nog een kwestie van smaak ook. Heb ook nog een setje Metzeler CompK's met ¾ profiel gevonden, dus die gaan er onder; wordt steeds goedkoper

De SuperMono zonder extra dB-killer zelfs té en de VFR precies goed.
Heb van beiden fotos, maar heb geen idee hoe die hier te plakken.
De VFR blijkt bij kritisch nalopen eigenlijk gewoon prima en ik ga er alleen een paar handige en een enkele kleine cosmetische ingrepen op uitvieren en die laatsten zijn nog een kwestie van smaak ook. Heb ook nog een setje Metzeler CompK's met ¾ profiel gevonden, dus die gaan er onder; wordt steeds goedkoper

Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
Hallo!
Leuk stukje over de LC8, ikzelf heb er een besteld, (de hoge).
Als vervanger voor mijn straatmotor (Cagiva Navigator).
Ik blijf er dus mee op het asvalt, voor in het zand heb ik mijn LC4 (ouwetje) Ik hoop dat het blok een beetje heel blijft, en ik ben benieuwd hoe het zadel na een lange rit aanvoelt (al dan niet met duopassagier).
Groet Daan uit rotterdam (Huskie kent mij wel).
Leuk stukje over de LC8, ikzelf heb er een besteld, (de hoge).
Als vervanger voor mijn straatmotor (Cagiva Navigator).
Ik blijf er dus mee op het asvalt, voor in het zand heb ik mijn LC4 (ouwetje) Ik hoop dat het blok een beetje heel blijft, en ik ben benieuwd hoe het zadel na een lange rit aanvoelt (al dan niet met duopassagier).
Groet Daan uit rotterdam (Huskie kent mij wel).
Huertecilla schreef:Vandaag een stukje gereden met de beiden uitvoeringen van de KTM Adventure 950. Op een haar na zijn beiden identiek, maar de ‘S’ is toch een heel ander beest. Door een íets andere geometrie is deze lager en stabieler. De S is merkbaar hoger, dus met langere veerwegen, en kwieker met draaien.
De afwerking is gewoon goed.
Het chassis uitzonderlijk stabiel en ook hard accellerend over een knip nauwelijks tot wobbelen te krijgen.
De remmen hebben een duidelijk drukpunt en werken progressief. De achterrem blokkeerde op het gladde asfalt in Granada redelijk snel, maar op het onverhard had ik daar geen last van.
Schakelen gaat prima en ik miste geen enkele keer. Niet boterzacht en met duidelijk voelbare klikken. Exact zoals ík het graag heb. Bij schakelen zonder koppeling merk je de grotere draaiende massa ten opzichte van een mono en je moet wat gevoeliger tikken en beter timen, maar het gaat wel. Zeker opschakelen is bij stevig rijden op onverhard zonder koppeling wel zo lekker.
Op de weg tonen beiden dat het kilometervreters zijn met een hoog niveau van rijderskomfort. Het blok loopt zijdezacht en geeft je geen moment de indruk van een vette twin te zijn wat loopcultuur betreft. Echt erg netjes. Het blok pakt heel gevoeling en direct maar niet bruusk op en tekt van stationair door naar 9000.
Je kan op onverhard merken dat in de eerste twee versnellingen het vermogen bij het oppakken begensd wordt. Het kost meer moeite dan verwacht om het voorwiel te liften, maar daar staat tegenover dat het blok superlief oppakt uit kost werk. Er is namelijk vermogen genoeg. Die opgegeven 98 pks zullen niet overdreven zijn.
Met beiden ben ik ook even een stuk onverhard opgestuurd en met de S een stukje doorgereden. Tis namelijk wel degelijk een off-road! Zelfs zonder noemenswaardig aan dit ding gewend te zijn sprong ik met vertrouwen en vet 90 van diepe kuil naar diepe kuil. Zowel zittend als staand is de positie goed en bij mijn 1.85 staand zelfs verbazend natuurlijk.
Ik heb geen idee van de top, want over de slingerende en smalle buitenwegen rond Granada had ik geen zin om te gassen, maar het ding loopt als een electromotor, zonder vlakke of zwakke momenten, van 3000 naar 9000 omwentelingen per minuut. Drie keer schakelen, beetje doortrekken en je vlíegt over de 140.
Dit ding is géén nieuwe versie van de bekende all-roads die inderdaad ‘alleen wégen’ zijn. Dit is een all-road in de zin van ‘álle wegen’. In de tests in de motorbladen staat over dit tyoe motorfietsen meestal ‘...maar je hoeft een vlak onverhard pad niet te schuwen’. Met de Adventure 950 kun je ook bar slechte caminos met vertrouwen opsturen. Ik heb bijvoorbeeld een camino met heel diepe met grint gevulde kuilen, scherpe knippen gepakt. Zo’n typisch door landbouwverkeer volledig uitgereden garvel-pad en dit ging met speels gemak. Nee, het is geen wendbaar enduro-ding en het gewicht voel je bij krap werk natuurlijk echt wel, maar met een beetje meer ruimte kan deze fiets zonder meer zwaar terrein aan en is de berijder de eerste beperkende factor. Op het genoemde pad zou mijn verderlichte Husabergje minder snel geweest zijn!
In het licht van het gebodene is de prijs echt scherp te noemen.
Indrukwekkend deze dikke noppenfiets van KTM!
Inclusief Aflleveringskosten en middenbok nog net geen 15000 euro, de lage is 200 euro minder ! Waarom? kweenie, mischien omdat de hoge zwarte velgen heeft en een iets langere achterpomp en voorvork? Ik hoop dat de velgen zwart geannodiseerd zijn, dat het niet gewoon een laagje verf is!quote="Freek"]onbescheiden vraag; wat is de 'echte' prijs in NL ?[/quote]
-
- Berichten: 127
- Lid geworden op: za nov 23, 2002 16:53
- Locatie: Villanueva del Trabuco
- Contacteer:
nou doe dát maar nietDaan KTM schreef:Hallo!
Leuk stukje over de LC8, ikzelf heb er een besteld, (de hoge).
Als vervanger voor mijn straatmotor (Cagiva Navigator).
Ik blijf er dus mee op het asvalt,

Ik ben héél benieuwd naar de thermische huishouding.voor in het zand heb ik mijn LC4 (ouwetje) Ik hoop dat het blok een beetje heel blijft, en ik ben benieuwd hoe het zadel na een lange rit aanvoelt (al dan niet met duopassagier).
Denk, zoals ik al schreef, dat de LC8 je onverhard érg gaat meevallen. Tenslotte is een LC4 ook geen EXC.
Verder gefeliciteerd en veel plezier toegewenst. Hoop dat ie snel afgeleverd wordt.
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
Ha, Huskie!Afgelopen nacht op ons terreintje een BBQ-nachtcross gereden, eerst nog een trialwedstrijdje gedaan, (witte spoor gereden, is nl makkelijkste spoor), en daarna bbq, gevolgd door de nacht-teamcross, tweede manche in het stikkedonker!
Bij elkaar zo,n 60 km gereden op dat kleine terreintje!
was hartstikke leuk, en vooral gezellig!
Heb je al een Trialmotor aangeschafd?
Vandaag of morgen zal er wel een verslagje met foto's op de site staan van de nachtcross!
Groet Daan!
Bij elkaar zo,n 60 km gereden op dat kleine terreintje!
was hartstikke leuk, en vooral gezellig!
Heb je al een Trialmotor aangeschafd?
Vandaag of morgen zal er wel een verslagje met foto's op de site staan van de nachtcross!
Groet Daan!
huskie schreef:Daan, ik denk dat jij die ktm v2 wel zonder voetjes door de trial proef jaagt.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Mij lijken die grote 2 clinders erg zwaar om offroad mee te rijden. Maarja als je zie wat ze erin in de pd mee doenHuertecilla schreef:nou doe dát maar nietDaan KTM schreef:Hallo!
Leuk stukje over de LC8, ikzelf heb er een besteld, (de hoge).
Als vervanger voor mijn straatmotor (Cagiva Navigator).
Ik blijf er dus mee op het asvalt,
Ik ben héél benieuwd naar de thermische huishouding.voor in het zand heb ik mijn LC4 (ouwetje) Ik hoop dat het blok een beetje heel blijft, en ik ben benieuwd hoe het zadel na een lange rit aanvoelt (al dan niet met duopassagier).
Denk, zoals ik al schreef, dat de LC8 je onverhard érg gaat meevallen. Tenslotte is een LC4 ook geen EXC.
Verder gefeliciteerd en veel plezier toegewenst. Hoop dat ie snel afgeleverd wordt.

http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
ik heb er maar 15 minuten op gereden en hem snel weer ingeleverd uit angst echt verliefd te worden.
zie motormaniacs
zie motormaniacs