Leuk dat je er weer bij bent!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Mocht niemand iets hebben liggen : ebay.de mit Preisvorschlag moglichkeitCrazyWezel schreef: Mijn voorspatbord is afgezaagd (voor n goeie) dus als iemand het gespoten deel nog over heeft in het zwart houd ik me aanbevolen.
Welkom terug jochie, gefeliciteerd!CrazyWezel schreef:Goede morgen,
Mijn voorspatbord is afgezaagd (voor n goeie) dus als iemand het gespoten deel nog over heeft in het zwart houd ik me aanbevolen.
Heeft er toevallig iemand de basis instellingen van de carburateurs zo bij de hand? Dan doe ik straks vast een voorzichtige poging tot afstellen
Dan was het hem niet.nopnopnop schreef:Wat ik nog weet:
het was een hoekhuis met een garage, een vriendelijke eigenaar, een keukentafel en erg lekkere koffie!
Als je het niet vertrouwt dan kan je beter zelf ook even de carbs open trekken en alles precies op fabrieksinstellingen terugzetten.CrazyWezel schreef:Carburateurs zijn helemaal uit elkaar geweest en ultrasoon gereinigd, lijkt me sterk dat alles precies zo terug is gegaan als basis afstelling maar ik ben vandaag op m'n werk aangekomen dus het lijkt er op dat afstellen aardig gelukt is
Als de sproeiertjes eenmaal dicht zitten, krijg ik ze alleen nog maar open met dágen kruipolie en remmenreiniger, maar carb cleaner (of fuel conditioner) in de tank voor de winter, daar geloof ik wel in. Dus preventief, maar niet correctief.de antrapper schreef:En gooi een blikje carb reiniger in de tank,
en tank 2 X Shell V power, het lost de meeste aanslag op zonder de boel weer uit elkaar te halen.