OJ
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nee, deze zat vast, eerst hebben ze de gleuf verkloot, toen hebben mis geboord tijdens het uitborenDR-Big schreef:Ik kreeg het schroefje niet los, dus even met een kruiskopschroevendraaier en een hamer een klapje er op gegeven, tja, toen brak het af...
Hoe verkloot is die luchtmengsel schroef? Kan ik die niet overzetten van deze?
OJ
Kijk ff in het WPHB.. bij apendix zie je de verschillen, als de stationaire sproeiers anders en vast is zou ik het niet doen..DR-Big schreef:Ik heb er een gevonden in Duitsland, maar dat is er een van een 750 (SR41) Passen zal wel, maar werkt dat op een SR42?
OJ
was het eerste dat me opviel tijdens een ander draadje over carbs dat ik die sproeiers er maar niet uit kreeg, bleek daar dus niet eens een gleufje in te zitten toen ik met een led lampje in dat "buisje" keek waar de sproeier uit moest komen.zappa.suzuki schreef:Kijk ff in het WPHB.. bij apendix zie je de verschillen, als de stationaire sproeiers anders en vast is zou ik het niet doen..DR-Big schreef:Ik heb er een gevonden in Duitsland, maar dat is er een van een 750 (SR41) Passen zal wel, maar werkt dat op een SR42?
OJ