Die bultjes had Kees koolen afgelopen woensdag erin gemaakt achter zijn huis, zoonlief had er in traditie water in laten lopen.
Mijn enduro begon ietwat droevig

op het podium bleek de accu al dood te zijn ondanks dat hij de hele week aan de druppellader had gehangen.
Afijn een kwartierje trappen en toen had ie zowaar genoeg vonkjes om injectie en bougie te activeren. Helpt niet als je dan tussen de junioren rijdt, je wilt tenslotte niet in de weg rijden nietwaar? En ja als je hem dan laat afslaan is het weer ff trappen pffff. duurde tot de eerste crossproef voordat ik weer een beetje ontspannen op de motor zat, echter bleef lastig met te weinig accuspanning. Na de 6e crossproef heb ik de pijp maar weer gegeven, mede door tamelijk pijnlijke knieen. ( tijd voor braces?) Na de spullen in de bus te hebben gezet, ben ik gaan helpen op de 3e crossproef en tot 18:30 bezig geweest om alle lint, stokken en dranghekken samen met ander vrijwilligers op te ruimen. Ook de brug over sloot op aanvoerroute naar proef was toen al opgeladen.
Ik ben toen naar huisgegaan, maar de andere diehards van "de Graafschaprijders"zijn nog ff doorgegaan om de spullen naar het clubhuis te brengen. Bulldozers en trekkers waren nog met licht op, de sporen van de proef op het maisland en tussen de bomen uit te wissen.
Wellaan, een lekker volle dag.
Welke vandaag nog doorgaat, want de route moet ook nog opgeruimd en geharkt worden, jaja, er mag niets meer te zien zijn voor evt. narijders en critici.
Er is vanaf maandag praktisch elke dag aan de enduro gewerkt, over de rest van de organisatie wil ik het maar niet hebben. Dus als er een pijltje verkeerd staat...... denk ff aan het werk wat er aan vooraf is gegaan.