@Huskie, in ieder geval wat langer kunnen genieten dan de meeste andere
![Rollende ogen/Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderator: ghulst
Idd zonde van die 36 minuten.Met zulke proeftijden hoef je geen straftijd op te lopen.huskie schreef:Mijn proef tijden waren redelijk voor elkaar.
I know, maar ik kreeg mijn tempo niet omhoog tijdens de route, dus besloot ik maar alles op de proeven te gooien. Na afloop deed mijn lichaam zeer, komt omdat ik verkouden ben.Houten Klaas schreef:Idd zonde van die 36 minuten.Met zulke proeftijden hoef je geen straftijd op te lopen.huskie schreef:Mijn proef tijden waren redelijk voor elkaar.
Wanneer je in je eerste rondje 3 minuten bij TC 1 hebt, tel je 3 minuten bij al je tussentijden op.
Nog recentelijk Mexicaans gegeten zeker?huskie schreef:Houten Klaas schreef:Na afloop deed mijn lichaam zeer, komt omdat ik verkouden ben.huskie schreef:Mijn proef tijden waren redelijk voor elkaar.
Toch in ieder geval 1 voor fishen.Sanne schreef: 26stegeen punten en daar baal ik van!
Tsja die tussentijden! Ik had de eerste ronde 4 minuten over bij TC1, na een halve minuut kicken op het startpodium en twee keer een afslag gemist. Tweede ronde relaxter gereden en 6 minuten over op hetzelfde stuk. Dan zijn de tijden niet krap. Vier tot 6 minuten is zat (en dat haal ik bij de meeste enduro's); anders raak je de concentratie maar kwijt (en de Inters staan dan al 12 minuten uit hun neus te eten). Gelukkig was daar genoeg te eten.Rolando schreef:Was pittige enduro met dat losse Fezfez.![]()
Ben tevreden met mij 23ste plaats. Had weinig tijd bij de TC's over. Minuut of 6. Mijn val in CP1 de eerste ronde heeft een seconde of 8 gekost.
Leuke ervaring, goed georganiseerd met de inschrijving dit jaar, leuke route.
Het was een klein mannetje, mijn lengte, en heel dapper.Herr DRénérZéele schreef:@huskie: Die tenere die je uit de sloot hebt getrokken was dat Joris, een klein mannetje met een hele grote supertenere, en hoe is dat verder afgelopen?
Zo zag mijn filtertje eruit. Gelukkig waren 2 rondjes mijn motortje niet noodlottig. De binnenkant liet nog geen sporen van zilt zien, pffffHouten Klaas schreef:Ik heb al aardig wat jongens gesproken die geen filtertje hadden gestoken, waarbij het beest is overleden.
Ik denk filter gewoon niet goed gemonteerd. Je ziet dat hij het aan de onderkant langs het filter heeft gezogen. Filter ging gisteren ook een beetje raar er op maar ik dacht dat ie uiteindelijk wel goed zat.adje schreef:Laat me raden , Backfire gehad en luchtfilter verbrand