Heb dit bericht gepost, nadat ik mezelf heb ingeschreven.
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
http://www.braboteam.nl/wedstrijd/?page_id=85
Moderator: ghulst
Tijd zat!!Haaans schreef:Ben d'r dit jaar ook bij als alles heel blijft![]()
Had geen zin om nog eens 2 jaar te gaan zitten wachten. Nog 2 maanden om in conditie te komen, hopelijk is dat genoeg!!
Halee
Route kun je volgen met pijlen!!Haaans schreef:Wordt de route / proeven die gereden meoten worden van te voren bekend gemaakt??
MAN! gewoon rijden, flikker je er af, sta je op rust ff uit, en ga je weer.Haaans schreef:Das knap lullig als je vampier bent![]()
Is er al wel wat bekend over het aantal crossproeven? heb afgelopen weekend op Amersfoort gereden, maar dat ga ik geen hele dag volhouden
Informatie staat op de site van Brabo team.Haaans schreef:Das knap lullig als je vampier bent![]()
Is er al wel wat bekend over het aantal crossproeven? heb afgelopen weekend op Amersfoort gereden, maar dat ga ik geen hele dag volhouden
Daar ben ik vorige week woensdagmiddag wezen rijden. Spectaculair circuit. Zit wat hoogteverschil in. Erg tof. Wel heftig dat er om en om een half uur gereden wordt door de 'kleintjes'en dan door de 'groten'. Half uur op- half uur af dus. Vier keer als je wil. Ik heb het maar even bij 3 heats gehouden. Viel eigenlijk niks tegen.Rolando schreef:Informatie staat op de site van Brabo team.Haaans schreef:Das knap lullig als je vampier bent![]()
3 proeven en voor daglicenties 2 rondes van ca 75km.
De laatste proef is de mooiste, net als 2 jaar geleden. Het circuit van Valkenswaard!!
Dat had ik nu niet durven zeggenspeedphreax schreef:Jij een enduro, Noppy? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik had dat mezelf eens een keertje beloofd, maar is er 2 jaar niet van gekomen.speedphreax schreef:Jij een enduro, Noppy? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik ben gek op trappen! Zolang ze maar niet van hout zijn en 50 cm smal of die zoals in de Romaniacs, daar rijd ik ff met een grote pisboog omheen, dan maar strafpunten of diskwalificatie, haha!adje schreef:Dat had ik nu niet durven zeggenspeedphreax schreef:Jij een enduro, Noppy? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!![]()
Ik hoop dat er geen trappen in zitten
Veel succes dan! Ben benieuwd. Ik dacht dat je niet zo'n offroad/enduro rijder was en dat je liever ergens met je GPS aan het pionieren was.Noppy schreef:...maar we zien wel!