Engelse studie maakt het duidelijk ...

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Jo VdB

Een Engelse studie toonde aan dat, indien de begin- en eindletter van een woord op de juiste plaats staat, het meestal niet van belang is dat de rest van het woord ook op de juiste plaats staat.
Natuurlijk moet de rest van de letters wel kloppen.
Enfin, nu zijn er geen redenen meer om typfouten te verbeteren :wink:

Hier een voorbeeld :

Acocdrnig to an elgnsih unviesitry sutdy the oredr of letetrs in a wrod dosen't mttaer, the olny thnig thta's iopmrantt is that the frsit and lsat ltteer of eevry word is in the crcreot ptoision. The rset can be jmbueld and one is stlil able to raed the txet wiohtut dclftfuiiy.

Jo VdB

In het Nederlands lukt dit ook ...
henk-v
Contacteer:

Mooi met 7 jaar lts lukt mij dat niet :twisted: vertaal dit ook even http://www.road.be/fr/0.htm :wink:
pruus
Contacteer:

Tof Jo,
inderdaad makkie. Denk je dat met cijfers het zelfde lukt? Zo voor de belastingdienst en RDW (kentekenafgift) bijvoorbeeld?????
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
huskie

Jeetje, die studie klopt. Ik kan het lezen, hoera :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Contacteer:

hahahah

is die man trouwens nog geslaagd in zijn eigen studie: hoe onderzoek ik onzin? :lol:
peewee met borrel op

Vraag maar aan Stevie Wonder of het klopt!!!!!!!
Bart M

henk-vermeulen schreef:Mooi met 7 jaar lts lukt mij dat niet :twisted: vertaal dit ook even http://www.road.be/fr/0.htm :wink:
Ja henk, maar dat gaat over zéééér geheime informatie :P (We kunnen toch niet iedereen toelaten op de "moioste wetegegjs van de Anerednen", wel ?)
Interessante ritten, maar wel vrij duur hoor.
Keep on smiling!
henk-v
Contacteer:

Nee niet iedereen natuurlijk :twisted: maar de leden van het noppenforum natuurlijk wel he
nogmaals vertaal het aub dan kunnen we het in de agenda plaatsen

henk die echt geen frans beheerst
pruus
Contacteer:

Jo VdB schreef:Een Engelse studie toonde aan dat, indien de begin- en eindletter van een woord op de juiste plaats staat, het meestal niet van belang is dat de rest van het woord ook op de juiste plaats staat.
Natuurlijk moet de rest van de letters wel kloppen.
Enfin, nu zijn er geen redenen meer om typfouten te verbeteren :wink:

Hier een voorbeeld :

Acocdrnig to an elgnsih unviesitry sutdy the oredr of letetrs in a wrod dosen't mttaer, the olny thnig thta's iopmrantt is that the frsit and lsat ltteer of eevry word is in the crcreot ptoision. The rset can be jmbueld and one is stlil able to raed the txet wiohtut dclftfuiiy.

Jo VdB
Text zegt alleen:
Volgens een engelse universiteits-studie is de volgorde van de letters in een woord niet van belang, het enig belangrijke is dat de eerste en laatste letter van elk woord in de juiste positie staat. De rest kan verwisseld zijn en toch is men in staat de text zonder moeite te lezen.
In het Nederlands lukt dit ook ...
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Bart M

henk-vermeulen schreef:nogmaals vertaal het aub dan kunnen we het in de agenda plaatsen

henk die echt geen frans beheerst
Ja Henk, wil je nu echt dat ik alle teksten van die site ga vertalen ?
Algemeen idee: 't is een waal die ritten organiseerd tegen betaling in systeem D (met voorrijder en opsluiter achteraan) of met road-book; vertrekplaatsen en data staan aangegeven, op voorhand inschrijven is noodzakelijk. Prijzen zijn inclusief ontbijt en middagmaal. Als je meer wil weten hoor ik het wel...
Keep on smiling!
wr426f

die van stevie wonder vind ik wel goe 8) 8) 8)
Plaats reactie