3 oktober enduro Bergeijk

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Goed teken Ad, je strijdvaardigheid begint al weer lekker toe te nemen!
:toost:
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

We durven alleen maar mee te doen omdat jij er effe een half jaartje uit ligt, Ad. :D Anders is het zo beschamend voor ons.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

speedphreax schreef:
Noppy schreef:...maar we zien wel!
Veel succes dan! Ben benieuwd. Ik dacht dat je niet zo'n offroad/enduro rijder was en dat je liever ergens met je GPS aan het pionieren was.

Ik doe waarschijnlijk ook mee...
Inschrijving zit al behoorlijk vol!!
Leuk om weer wat mensen te zien en voorbij te zien rijden!! :lol:
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Heb ook nog een poging gedaan om me in te schrijven. Zal wel een wachlijstje worden, maar je weet maar nooit... 8)
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

Herr DRénérZéele schreef:Heb ook nog een poging gedaan om me in te schrijven. Zal wel een wachlijstje worden, maar je weet maar nooit... 8)
:evil:
Goderdergodverrr.... Te laat...
(Dat krijg je met al die allochtonen..)
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

folie schreef:
Herr DRénérZéele schreef:Heb ook nog een poging gedaan om me in te schrijven. Zal wel een wachlijstje worden, maar je weet maar nooit... 8)
:evil:
Goderdergodverrr.... Te laat...
(Dat krijg je met al die allochtonen..)
Voor mij ook wachtlijst, maar de Mexicaanse griep zal er wel voor zorgen dat we een paar plaatjes opschuiven :D
:toost:
Haaans
Berichten: 46
Lid geworden op: zo okt 09, 2005 20:33

speedphreax schreef:We durven alleen maar mee te doen omdat jij er effe een half jaartje uit ligt, Ad. :D Anders is het zo beschamend voor ons.
8) 8)

Gisteren op de baan in Reusel wezen rijden. Eindelijk het gevoel dat ik een beetje vooruit kom in die zandbakken.
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

NIEUW !!! Twin air - JTX enduro service team

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.
Het najaar enduro seizoen staat voor de deur en op 3 oktober zien we weer vele rijders aan de start bij de prachtige enduro in Bergeijk.
Om mensen kennis te laten maken met de endurosport heeft de KNMV een aantal jaren geleden de mogelijkheid geboden om met een daglicentie of eenmalig met een off-road licentie, deel te nemen aan een enduro.

Dat vele motorliefhebbers hier gebruik van maken wordt al snel duidelijk door het grote aantal aanmeldingen bij de daglicentie’s in Bergeijk. Het maximale aantal van 100 deelnemers in deze klasse werd in korte tijd bereikt en er staan al mensen op de wachtlijst.

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.

Met ondersteuning van Twin air en JTX zorgen vrijwilligers van dit serviceteam voor de begeleiding van de rijders gedurende de enduro. Dit begint met het innemen van de benzinekannen voor de start, het opbouwen van de servicetenten bij de start en het tussenpunt waar milieumatten liggen, tijdklokken die er voor zorgen dat iedereen op tijd weer vertrekt, het verstrekken van frisdrank en fruit en het doorgeven van start en doorkomst tijden.

Voor € 10,00 per enduro krijgt u de ondersteuning van het Twin air - JTX enduroservice team

Inmiddels verzorgt het Twin air - JTX seviceteam in Bergeijk al voor 25 rijders de service. In verband met het verlenen van goede service wil men maximaal 40 deelnemers ondersteunen.

Diegene die interesse heeft om van deze service gebruik te maken kan contact opnemen met Theo Vialle : tel 06-5537 2511

bron http://www.enduro.nl/
brommer
Berichten: 708
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 19:32

Hallo,
ff ween vraagje\
mag je met een enduro licentie ook aan OTR ritten meedoen of moet je ook nog een de offroad licentie erbij doen(zoals ik die nu al heb.)

Heb je voor en enduro licentie een medische keuring nodig (de inters wel ,maar de nationale?)
Laatst gewijzigd door brommer op vr aug 28, 2009 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

brommer schreef:Hallo,
ff ween vraagje\
mag je met een enduro licentie ook aan OTR ritten meedoen of moet je ook nog een de offroad licentie erbij doen(zoals ik die nu al heb.)
Officieel moet je ook een offroad licentie hebben maar in 99% van de gevallen kan je gewoon rijden met je enduro licentie als je die laat zien bij de inschrijving.
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

henk-v schreef:NIEUW !!! Twin air - JTX enduro service team

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.
Het najaar enduro seizoen staat voor de deur en op 3 oktober zien we weer vele rijders aan de start bij de prachtige enduro in Bergeijk.
Om mensen kennis te laten maken met de endurosport heeft de KNMV een aantal jaren geleden de mogelijkheid geboden om met een daglicentie of eenmalig met een off-road licentie, deel te nemen aan een enduro.

Dat vele motorliefhebbers hier gebruik van maken wordt al snel duidelijk door het grote aantal aanmeldingen bij de daglicentie’s in Bergeijk. Het maximale aantal van 100 deelnemers in deze klasse werd in korte tijd bereikt en er staan al mensen op de wachtlijst.

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.

Met ondersteuning van Twin air en JTX zorgen vrijwilligers van dit serviceteam voor de begeleiding van de rijders gedurende de enduro. Dit begint met het innemen van de benzinekannen voor de start, het opbouwen van de servicetenten bij de start en het tussenpunt waar milieumatten liggen, tijdklokken die er voor zorgen dat iedereen op tijd weer vertrekt, het verstrekken van frisdrank en fruit en het doorgeven van start en doorkomst tijden.

Voor € 10,00 per enduro krijgt u de ondersteuning van het Twin air - JTX enduroservice team
Dát vind ik nou een fijn initiatief! :D
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Volgens mij mag je gewoon officieel met je enduro licentie elke knmv offroad rijden.
(en ook op de crossbaan trainen, en triallen)

Andersom mag je met een offroad licentie 1x een enduro rijden.
mech schreef:
brommer schreef:Hallo,
ff ween vraagje\
mag je met een enduro licentie ook aan OTR ritten meedoen of moet je ook nog een de offroad licentie erbij doen(zoals ik die nu al heb.)
Officieel moet je ook een offroad licentie hebben maar in 99% van de gevallen kan je gewoon rijden met je enduro licentie als je die laat zien bij de inschrijving.
#777 - Mijn fotoboekenplank
brommer
Berichten: 708
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 19:32

kan natuutlijk ook gewoon iedere keer bij de dag licentie meedoen, de vraag is of ik iedere enduro haal(kwa tijd) en weer, als het een grote bagger peol is dan is bij mij de lol er snel af.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

brommer schreef:Hallo,
ff ween vraagje\
mag je met een enduro licentie ook aan OTR ritten meedoen of moet je ook nog een de offroad licentie erbij doen(zoals ik die nu al heb.)

Heb je voor en enduro licentie een medische keuring nodig (de inters wel ,maar de nationale?)
Voor deelname moet je een offroad licentie hebben of een daglicentie kopen, hoe krom dit ook is.

Met een offroadlicentie mag je eenmaal een enduro rijden.

Een medische keuring geldt alleen voor inters.
Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 640
Lid geworden op: za dec 13, 2003 13:18
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

brommer schreef:kan natuutlijk ook gewoon iedere keer bij de dag licentie meedoen, de vraag is of ik iedere enduro haal(kwa tijd) en weer, als het een grote bagger peol is dan is bij mij de lol er snel af.
Koud water vrees brommer? :wink:

Doe gewoon mee en dan zie je wel. Als je niet meerijdt in de tijden dan heb je meer dan een mooie off-road rit gereden. Helemaal als je een off road licentie hebt. Dan heb je de kosten van een daglicentie niet en alleen dat van inschrijving. Bergeijk is ook erg mooi voor jou! Het is niet heel zwaar, zeker niet als het droog blijft. Maar daglicentie's zit al vol. Maar als je jezelf inschrijft kom je op een lijst. En als je geluk hebt doe je mee. Zie de onderstaande link.

http://www.braboteam.nl/wedstrijd/?page_id=85
# 442
brommer
Berichten: 708
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 19:32

BErgeijk gaat niet lukken ik ben in de week van 3 oktober tot 10 oktober in portugal aan het rijden (aangezien ik van droog weer rijden houd) met een rit van gerjan leppink.

maar voor 2010 wil ik het eens proberen, de offroad ritten vindt ik erg druk, met soms mensen die denken datze wereldkampieon zijn en kosten wat kost je net ergens moeten inhalen terwijl 5 meter verder dat veel makkelijker gaat, of 300 meter verder een peukpauze hebben.
NU gaan ze met de enduro me ook inhalen maar dat zijn er geen 800 maar 300? dus dat scheelt :lol: :lol:

hopelijk kom ik door de keuring van geluid, de remus zou 94 db moeten halen ze rijden er ook de duitse enduro mee.
Geluids meting op de crossbaan (stilstaande motor, 10 meter afstand vol gas(toeren begrenzer) was 102Db) met achter grond geluid.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

In die periode begint toch ook de 6-daagse in Portugal?
Weet dat 2 maten van me meerijden dit jaar met de 6-daagse.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

Na de werkvergadering op donderdag heeft het Braboteam bestuur besloten de 20 wachtlijsters (zeldzaam beestje) door te schuiven naar de deelnemerslijst. Dus check vanaf nr 1000 of je er nu wel bij staat en betaal zonodig snel!
Hoe en waarom? De route inclusief vrij lange proeven blijkt dicht bij de 80 km te zitten dus passen er een paar meer rijders op dan we eerst dachten.
Zit je er niet bij? Volgende keer beter en je bent altijd welkom als vrijwilliger: info@braboteam.nl
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Dit is nu perfect van de organisatie!! Pluimpje.
In Bernheze hadden we die ruimte ook omdat de route 70 km was, echter tegenwoordig zijn er al weer meer wedstrijdrijders met KNMV licentie.

80KM is mooi!!!
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Da's heel mooi, ik was namelijk één van de wachtlijsters en heb vandaag een mailtje gehad dat ik op de deelnemerslijst ben gezet.

Ikke Blij! :D
ktm640
Berichten: 73
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 14:56

OK, dus jij was gisteren in Rutten ook voor Bergeijk aan het trainen! :D

Was ik ook een beetje mee bezig, maar las pas bij thuiskomst dat ik ook mee kan doen. Stond namelijk ook op die wachtlijst te wachten :roll: .

Krijg je dus over 4 weken een herkansing om die modder terug te gooien die ik volgens jou naar jou heb gegooid :oops:

Nu dus maar even nalezen op enduro.nl of ik aan alle aanvullende regeltjes voor enduro voldoe. Moet in ieder geval mijn claxon gaan maken heb ik me laten vertellen

Tot 3 oktober :D
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Noppy schreef:
folie schreef:
Herr DRénérZéele schreef:Heb ook nog een poging gedaan om me in te schrijven. Zal wel een wachlijstje worden, maar je weet maar nooit... 8)
:evil:
Goderdergodverrr.... Te laat...
(Dat krijg je met al die allochtonen..)
Voor mij ook wachtlijst, maar de Mexicaanse griep zal er wel voor zorgen dat we een paar plaatjes opschuiven :D
Hé Noppy, zit jij er nou ook bij?

@Rob (KTM640, heb ik dat goed onthouden?): Ja je toetert moet het doen.
Is ook wel handig, hoef je niet te zwaaien maar kan je je twee handen aan het stuur houden en naar me toeteren als ik je voorbij kom blèren en twee ton bagger over je witte pakkie maal!
Kortom; vond het leuk in Rutten en verheug me op een genoeglijk samen zijn in Bergeijk. :twisted: :D

Grtz,
Dick.
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Herr DRénérZéele schreef:
henk-v schreef:NIEUW !!! Twin air - JTX enduro service team

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.
Het najaar enduro seizoen staat voor de deur en op 3 oktober zien we weer vele rijders aan de start bij de prachtige enduro in Bergeijk.
Om mensen kennis te laten maken met de endurosport heeft de KNMV een aantal jaren geleden de mogelijkheid geboden om met een daglicentie of eenmalig met een off-road licentie, deel te nemen aan een enduro.

Dat vele motorliefhebbers hier gebruik van maken wordt al snel duidelijk door het grote aantal aanmeldingen bij de daglicentie’s in Bergeijk. Het maximale aantal van 100 deelnemers in deze klasse werd in korte tijd bereikt en er staan al mensen op de wachtlijst.

Om daglicentie rijders te ondersteunen hebben enthousiaste leden van de off road club ” Capella Stampers” het Twin air - JTX enduro service team opgestart.

Met ondersteuning van Twin air en JTX zorgen vrijwilligers van dit serviceteam voor de begeleiding van de rijders gedurende de enduro. Dit begint met het innemen van de benzinekannen voor de start, het opbouwen van de servicetenten bij de start en het tussenpunt waar milieumatten liggen, tijdklokken die er voor zorgen dat iedereen op tijd weer vertrekt, het verstrekken van frisdrank en fruit en het doorgeven van start en doorkomst tijden.

Voor € 10,00 per enduro krijgt u de ondersteuning van het Twin air - JTX enduroservice team
Dát vind ik nou een fijn initiatief! :D
Heb me ook bij dit service team aangemeld.
Als het nou niet goed gaat kan ik alleen mezelf de schuld nog geven..
:oops:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Toppie, Henk.
Ik doe dus mee. :)
Zal ik me ook bij het de capellastampers aanmelden als endurogast, of ga ik het weer helemaal solo doen :roll: . Die jerrycans worden altijd verschrikkelijk zwaar tijdens zo'n enduro :wink: en geen eten en drinken hoeven meenemen is ook wel luxe. Voel ik me een beetje een Hans Vogels :lol: (die zelf waarschijnlijk niet meedoet ivm blessure :( )
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

henkzelf schreef:Na de werkvergadering op donderdag heeft het Braboteam bestuur besloten de 20 wachtlijsters (zeldzaam beestje) door te schuiven naar de deelnemerslijst. Dus check vanaf nr 1000 of je er nu wel bij staat en betaal zonodig snel!
Hoe en waarom? De route inclusief vrij lange proeven blijkt dicht bij de 80 km te zitten dus passen er een paar meer rijders op dan we eerst dachten.
Zit je er niet bij? Volgende keer beter en je bent altijd welkom als vrijwilliger: info@braboteam.nl
8)
Net m'n baas laten weten dat ik toch niet de 27e, maar op z'n vroegst de 4e op dienstreis kan... :D
Plaats reactie