Gisteren om 6.00 mijn bed maar uitgegaan omdat de kleine geen zin meer in slapen had, gegeten en om 7.30 samen met Nanda (ikrijbig) op pad gegaan.
Om 9.00 en na 120km rijden bij leo gearriveerd en een lekker bakkie koffie gedronken en iets voor 10.00 vertrokken.
Na 15 min al lekker hard onderuit gegaan, een aanliggend maisveld lag 30cm lager dan de smalle grasstrook waar we op reden. Dus iets te ver naar recht en over het stuur eraf gegaan.
Spiegel eraf, oliekoeler en linker voetstepje krom, bougiedop stuk en de ketting eraf. Dit met hulp van de mede biggers weer gerepareerd en lekker verder gereden.
Een half uur later een dikke spijker in mijn band en 7 gaatjes in de binnenband, mijn plakkers gingen dus niet helpen en Frans heeft me van een nieuwe biba voorzien.
Bij de oirschot ?? er nog een keer goed hard eraf gegaan en tijdelijk effe geen lucht in de longen. Motor uit de greppel gevist en weer door kunnen rijden zonder schade.
Wel bleek mijn stepje nu echt los te zitten en niet verantwoord om erop te gaan staan. Dus het tempo was er wel wat uit met een gehavende motor en met een zere heup en duim.
Tot 17.00 gereden en daarna met Nando huiswaart gegaan, toen dus nog een keer onderuit op een T-splitsing. Dit omdat mijn stuuruitslag begrenzer krom was geraakt tijdens een val en een kromme bout hiervan belemmerde een goede stuurwerking.
Langs de weg gemaakt en via een zeer druk eindhoven de snelweg weer gepakt naar huis.
Na 170km waren we precies om 20.00 weer thuis, na ruim 12 uur onder te zijn geweest en 450km waren we aardig kapot.
Vanochtend weer om 4.30 mijn bed uit om weer naar het werk te gaan.
Heb een leuke dag gehad maar wel iets teveel schade aan mens en machine dan wenselijk. Wanneer gaan we weer .........