Ik weet dat er een speciaal hulpstuk voor is, maar als je dit niet hebt hoe halen jullie t eraf

En de draad die erop of in zit is dit gewoon rechts om

Ik ga binnen kort alles wisselen.

Moderator: ghulst
@ joebar het is een Honda 250CR 2-tact B.J;2000JoeBaR schreef:welke motor praten we over?
Kijk uit dat je geen spaken breekt!!!Rolando schreef:Als hij echt vast zit zou je iets in het wiel kunnen stoppen.
Hoogste idd ,de 5 of 4.pHino schreef:laagste versnelling bedoel je? 1ste ...Gix schreef:En om los te draaien zet hem in zijn hoogste versnelling.
Dank je wel Gassen.gassen schreef:Hoogste idd ,de 5 of 4.pHino schreef:laagste versnelling bedoel je? 1ste ...Gix schreef:En om los te draaien zet hem in zijn hoogste versnelling.
Hierbij is nl de reductie het laagst zodat je hem niet door de rem trekt.
Huh??gassen schreef:Hoogste idd ,de 5 of 4.pHino schreef:laagste versnelling bedoel je? 1ste ...Gix schreef:En om los te draaien zet hem in zijn hoogste versnelling.
Hierbij is nl de reductie het laagst zodat je hem niet door de rem trekt.
Toch wel, hoe hoger je versnelling hoe moeilijker je hem met je voortandwiel door de rem zult trekken. Voor de compressie is de laagste versnelling het beste. Maar is een beetje acacemische discussie, het werkt allebei, zet je hem in de één op de achterrem dan kun je toch onderhand wel twee olifanten aan die tandwiel moer hangen. Alsie dan nog niet los gaat heb je sowieso een probleempje... Vast zetten met een moment sleutel is ook nooit een slecht plan.Etienne schreef:gassen schreef:pHino schreef:
IdemGix schreef:Beter nog.
Het maakt in feite weinig of niets uit in welke versnelling hij staat.
Het gaat over de eindoverbrenging.
Ik zat met een vliegwielmoer in mijn hoofd.
Dan maakt de versnelling wel degelijk een verschil.
Sorry jongens, stom van me.