transardennaise

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
harmktm
Berichten: 14
Lid geworden op: zo dec 21, 2008 22:09
Locatie: drentse heuvelrug

wij hebben het erg naar de zin gehad.goed georganiseerd evenement kunnen ze in nederland nog wat van leren.zie youtube transardennaisse voor leuk filmpje
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

harmktm schreef:wij hebben het erg naar de zin gehad.goed georganiseerd evenement kunnen ze in nederland nog wat van leren.zie youtube transardennaisse voor leuk filmpje
een leuk verslag verklaart meer en is welkom :twisted:
vandermierde
Berichten: 25
Lid geworden op: wo jun 03, 2009 21:15

enne... net even bij youtube gekeken en gezocht op "transardennaisse" maar niets gevonden.... :?
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

vandermierde schreef:enne... net even bij youtube gekeken en gezocht op "transardennaisse" maar niets gevonden.... :?
Als je één 's' uit het woord "transardennaisse" haalt krijg je een hele boel filmpjes. (Welke "s" mag je zelf uitzoeken.... :twisted: )
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

de Dr. in de letterkunde zeker!? :lol: Oke, ik gok op de een na laatste s!
Enne, krijg ik de fondueset?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
harmktm
Berichten: 14
Lid geworden op: zo dec 21, 2008 22:09
Locatie: drentse heuvelrug

een filmpje zegt meer dan een sterk verhaalIk ga me nu opmaken voor TT van assen ook leuk. maar anders
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

harmktm schreef:een filmpje zegt meer dan een sterk verhaalIk ga me nu opmaken voor TT van assen ook leuk. maar anders
Daar gaan ze anders ook regelmatig en heel enthousiast off road.... :lol:


@Pruus: fondueset staat in Amsterdam Noord op je te wachten. De kaas is al bijna gesmolten :!: :wink:
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

@ topic-starter: een goed verhaal zegt meer als elke film! Maar wellicht dat je meer tijd hebt als je terug bent uit Assen. Een leuk en traditierijk evenement, overigens; jammer dat ik er niet onder de 1.50 kom en me dus hoogstwaarschijnlijk niet zou qualificeren....
@ the docter: fonduesets worden alleen geruild tegen limburgse vlaai, liefst in ´t weekend tussen Roermond en Bilstain :lol:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

pruus schreef: @ the docter: fonduesets worden alleen geruild tegen limburgse vlaai, liefst in ´t weekend tussen Roermond en Bilstain :lol:
Er is een plan...
Tjek het uit :P

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=6891.30
Plaats reactie