transardennaise
Moderator: ghulst
een leuk verslag verklaart meer en is welkomharmktm schreef:wij hebben het erg naar de zin gehad.goed georganiseerd evenement kunnen ze in nederland nog wat van leren.zie youtube transardennaisse voor leuk filmpje
-
enne... net even bij youtube gekeken en gezocht op "transardennaisse" maar niets gevonden....
-
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Als je één 's' uit het woord "transardennaisse" haalt krijg je een hele boel filmpjes. (Welke "s" mag je zelf uitzoeken.... )vandermierde schreef:enne... net even bij youtube gekeken en gezocht op "transardennaisse" maar niets gevonden....
de Dr. in de letterkunde zeker!? Oke, ik gok op de een na laatste s!
Enne, krijg ik de fondueset?
Enne, krijg ik de fondueset?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Daar gaan ze anders ook regelmatig en heel enthousiast off road....harmktm schreef:een filmpje zegt meer dan een sterk verhaalIk ga me nu opmaken voor TT van assen ook leuk. maar anders
@Pruus: fondueset staat in Amsterdam Noord op je te wachten. De kaas is al bijna gesmolten
@ topic-starter: een goed verhaal zegt meer als elke film! Maar wellicht dat je meer tijd hebt als je terug bent uit Assen. Een leuk en traditierijk evenement, overigens; jammer dat ik er niet onder de 1.50 kom en me dus hoogstwaarschijnlijk niet zou qualificeren....
@ the docter: fonduesets worden alleen geruild tegen limburgse vlaai, liefst in ´t weekend tussen Roermond en Bilstain
@ the docter: fonduesets worden alleen geruild tegen limburgse vlaai, liefst in ´t weekend tussen Roermond en Bilstain
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Er is een plan...pruus schreef: @ the docter: fonduesets worden alleen geruild tegen limburgse vlaai, liefst in ´t weekend tussen Roermond en Bilstain
Tjek het uit
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=6891.30