Banden monteren

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

BIG BartJ

Ben er nu een uurtje mee bezig geweest en heb daarin 3 sets banden gewisseld :lol:

De noppenbanden gewisseld voor de allroad banden voor de vakantie naar Noorwegen. Zonde om die noppen aan puin te rijden, de Tourange moeten die klus maar klaren.

Door een beetje uitproberen ben ik zelf nu voorstander van WD40 voor het glijden en de band even in de zon zetten voor de flexibiliteit. Heb hierbij bandenlichters gebruikt van 20cm die goed werkten maar voor mij zou één maatje groter waarschijnlijk beter zijn.

Had ik bij Motoport al die lekke binnenbanden (2) maar meegenomen want die kan je gewoon plakken :evil: en had ik nu reserve gehad!

Jammer dat niemand tot nu toe een voorwiel voor een SR43 in de aanbieding heeft. Mochten jullie iets horen laat mij dat dan a.u.b. weten.
Quote:''Assumption is the mother of all fuckups'', unquote.
zappa.suzuki

Hey, heeft edwin het wel ff goed voor gedaan... 3 sets in een uur = 10 minuten de band........ doe ik je niet na :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Edwin
Contacteer:

ehm...even denken...en dat x € 35,- per setje (jouw motorboer dan), dan is het toch wel handig als je het zelf kan :)

Goed gedaan Bart

Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
BIG BartJ

Kleine correctie........... was 1 uur en 20 minuten :splat: (achteraf stond dat wel stoer maar wel eerlijk blijven). Tijd vliegt zullen we maar zeggen.
Inderdaad Edwin, chapeau.

Wat een schande, kan nog steeds niet uit over de kosten voor het omleggen van een bandje :x
Bij Motozoom wel ff 3 XL bandenlichters besteld als toevoeging op mijn reparatieset.

Kom maar op met die banden 8)
Quote:''Assumption is the mother of all fuckups'', unquote.
Plaats reactie