KTM 450 EXC met injectie in 2010

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Gebruikersavatar
KTM-Schuimpie
Berichten: 479
Lid geworden op: wo jul 02, 2008 19:11
Locatie: Bovenkarspel

Injectie is helemaal top, en hoeft echt geen aan/uit effect te geven, ennnnnnnnnn afstellen met de laptop, schone handjes :) , ben meer bang voor wat meer gewicht... en das altijd nadelig.
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

KTM-Schuimpie schreef: ben meer bang voor wat meer gewicht... en das altijd nadelig.
Startmotor en accu er af halen bespaart je weer wat gewicht :twisted:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
folie
Berichten: 884
Lid geworden op: vr jan 13, 2006 13:40
Locatie: ja

adje schreef:
KTM-Schuimpie schreef: ben meer bang voor wat meer gewicht... en das altijd nadelig.
Startmotor en accu er af halen bespaart je weer wat gewicht :twisted:
Startmotor is mijn excuus om een accu mee te zeulen..
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Ik zag vandag bij de dealer al de 2010 KTM EXC modellen. Andere stickerset en verder een paar detail aanpassingen, maar ook een 2010 serie nummer.

Verder zag ik de KTM 65cc crosser van 2009; hier werkt KTM dus al op dezelfde manier als de Husaberg, dus met de krukas boven de versnellings bak met hoog liggende cilinder. KTM heeft deze ontwikkeling dus al ingezet bij de kleine tweetakt crossers :!:
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

speedphreax schreef:
Bosje schreef:
speedphreax schreef:Ik ben ook helemaal voor injectie. Het geld staat al op de bank te wachten voor een 2010 530 ;-)

Maar eerst nog een oldtimertje erbij
Ff een zijspoortje, maar waarom een 530? is de 450 je toch te licht? Ik heb zelf nu ook een 450 en vind hem erg fijn!
Laat ik het zo zeggen: Ik koop waarschijnlijk nooit meer een 450 tenzij het een crf wordt. Het ding rijdt wel goed hoor maar ik vond mijn oude 525 beter bij mijn rijstijl passen. Die heeft gewoon altijd power terwijl je met de 450 toch in de goede versnelling moet zitten. Ik vond dat effect met Ad's CRF een stuk minder
Afgelopen week de hele week (weliswaar op keiharde ondergrond) op een 450 gereden, maar nu toch serieus aan het nadenken of de volgende weer wel een 530 wordt. Moet er (denk ik, niet geprobeerd) niet aan denken op een dergelijke ondergrond op een 530 te rijden, 450 is dan wel lekker handelbaar. Maar ja, we leven meestal in het zand.
En ja, het was iets oranjes :oops:
Nou vooruit dan, omdat het ondanks de kleur (zal voor de rest nooit meer (denk ik) zeiken op een KTM, rijdt toch eigenlijk best wel goed) zo'n mooie foto is :

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sjokske op ma apr 27, 2009 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
brommer
Berichten: 708
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 19:32

8) mooie foto.
Ben je ook geheel bovengeraakt?
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Wel heel, niet geheel. Na het randje volgde er nog een stuk (net iets minder steil) van een goede honderd meter. Halverwege vastgereden in wat takken en weg grip, dus omgedraaid en weer naar beneden met een landing in chopperstijl :

Afbeelding
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Is het goed bevallen daar in Turkije? Lekker rotsen-knotsen daar. Iedereen verder heel gebleven? (buiten je persoonlijke eer omdat je op een KTM moest rijden)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Heel goed bevallen (ja, zelfs de KTM :oops: ), toch weer een stukkie mooier dan Polen.
Weet nu waarom ze het Tur-keie noemen, er zijn zelfs wandelende keien (schildpadden). Met de drie man waar we uiteindelijk :twisted: mee zijn geweest gaan we zeker nog een keer terug.
Iedereen heel gebleven, alleen niet alle mopeds, KUIP moest zonodig weer een ontstekingsdeksel slopen op een uitstekende rots/kei, resultaat oliepeil op niveau nul.
Was gelukkig met een uur weer opgelost.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Joop schreef:Ik zag vandag bij de dealer al de 2010 KTM EXC modellen. Andere stickerset en verder een paar detail aanpassingen, maar ook een 2010 serie nummer.
Het is dan ook al weer april natuurlijk, zie http://www.huender.nl/jtx/ktm.php
Je zult net een nieuwe 2009 hebben aangeschaft :?
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Ik verdenk KTM er sterk van dat ze gewoon een hoop 2009's omgebouwd hebben in de hoop ze nu wel kwijt te raken. Ze hadden toch de productie enorm terug moeten schroeven?

Toch maar eens aan wat anders gaan denken.

Over Turkije: Ik vond het daar echt het mooiste en beste terrein wat ik ooit gezien heb. Ik ben en blijft geen zand en modder ploeteraar. Die keien en harde ondergrond vond ik dan weer helemaal geweldig.

Dat stukje in Polen, achter het hotel, vond ik ook mooi met al die keien.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

speedphreax schreef:Over Turkije: Ik vond het daar echt het mooiste en beste terrein wat ik ooit gezien heb. Die keien en harde ondergrond vond ik dan weer helemaal geweldig.
Ik ga het een keer helemaal met je eens zijn Rwin :wink:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
RvD
Berichten: 213
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 19:58

Zijn er 2 weken geleden ook geweest in Alanya. Is echt prachtig, helemaal mee eens. Ongelooflijk hoe steil je op stenen kunt klimmen voordat je grip verliest. Vooral de steile afdalingen is een kunst op zich (vooral het scherp draaien zonder dat je ruimte hebt en de voorrem niet los kunt laten).
Paar dagen met Flo en 1x met Vanja gereden. Kan trouwens wel rijden die Vanja. Heeft bij een flinke klim wel 10 tot 15 x aangehaald voordat ze boven kwam, is wel een taaie. Hebben totaal ook 2 carterhelften en ik dacht 4 rempoken afgeschreven helaas. Het spul heeft wat te lijden daar op die stenen (niet motorisch eigenlijk). Met een 525 of zo heb je daar eigenlijk alleen maar een nadeel.
En dan de bevolking, die komen daar naar buiten en staan te zwaaien. Wat een schril contrast met hier.
Op zich goed georganiseerd (Yoshimoto) en een sympathieke kerel die Soenke.
Zeker voor herhaling vatbaar zo'n vakantie, echt gaaf.
KTM 250 EXC, 250 SX
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Wij hebben ook met Floortje (nou ja, tje, ik schat hem toch wel in op een kilootje of 130 minimaal) gereden, hij houdt (gelukkig) wel van een beetje pionieren, soms op plekken geweest waar hij echt niet verder kon zonder hulp van de GPS.
Tot m'n verbazing eigenlijk maar één helling niet helemaal gehaald, wel alles geprobeerd.
Ik (en ook de anderen die erbij waren van ons cluppie) ga(an) zeker nog een keer terug.
Ben ook wel een beetje verliefd geworden op Vanja, al heb ik haar niet eens gezien, maar alle hellingen die inmiddels naar haar zijn vernoemd zijn errug fun.
Affijn, kan nu zeggen dat ik een keer de zesdaagse heb gereden (Sönke vondt het eigenlijk wel een goede naam voor zijn rit, ben benieuwd wanneer hij het op z'n site aanpast). En ik kan zeggen : "I survived Flo" (mooi voor op de shirts, die helaas niet meer op voorraad waren).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
RvD
Berichten: 213
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 19:58

Bij ons ging het ook wel eens mis.......
Laatst gewijzigd door RvD op wo mei 06, 2009 11:09, 2 keer totaal gewijzigd.
KTM 250 EXC, 250 SX
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Ik lig toch liever onder een warm dekbed of een lekkere juf :wink:
Bij ons ging er ook wel eens iets mis (en ineens was de weg weg) :

Afbeelding
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
brommer
Berichten: 708
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 19:32

Huh, hoe kan dat?
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
Rolando
Berichten: 2087
Lid geworden op: ma aug 05, 2002 11:07
Locatie: Veghel
Contacteer:

Een aantal jaren geleden heeft er een rijder uit onze regio daar een flink ongeluk gehad, doordat er een stuk was weggespoeld.
Heeft een tijdje in Turkije in het ziekenhuis gelegen.
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

brommer schreef:Huh, hoe kan dat?
De wegen zijn daar niet helemaal berekend op regenval (afvoer regenwater e.d.), dus soms spoelt er wel eens een stuk weg.
Dit gat zat net na een bocht, dus kwam een beetje onverwachts voor KUIP.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
brommer
Berichten: 708
Lid geworden op: vr aug 18, 2006 19:32

das balen zo vlak na een bocht.
ik zat al te bedenken je staat daar ff stil en boel zakt weg.
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Kuip maakt wel eens meer onverwachte dingen mee :lol:

Zou hij nu zo goed getraind hebben dat hij ook de hellingen hier in nederland boven komt want dat is meestal losser zand :twisted:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Hij begint weer spatjes te krijgen, KUIP :idea:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Frenkie h
Berichten: 43
Lid geworden op: do nov 06, 2008 13:13
Locatie: bij nijmegen

Een aantal jaren geleden heeft er een rijder uit onze regio daar een flink ongeluk gehad, doordat er een stuk was weggespoeld.
Heeft een tijdje in Turkije in het ziekenhuis gelegen.
_________________
ik heb er jaar of 10-12 geleden gereden bij soenke en toen nog op een dr350 geloof ik die heb ik frontaal op een mercedes geparkeerd die de bocht om kwam. ... ook naar ziekenhuis alcohol test (blazen in gezicht arts) ja prima geen alcohol :P Vond een geweldige vakantie.

Oh ja werd toen wel schuldig bevonden aan het ongeluk en 2.5 gulden boete hahaha geweldig.

maar we dwalen af mooi hoor zo een nieuwe injectie fiets :wink:

frank
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Sjokske schreef:Hij begint weer spatjes te krijgen, KUIP :idea:
Nee nee ik krijg geen spatjes.
Ik vraag het me alleen maar af of het nu vlotter zou gaan.

We zullen het zien in Wonck bij de maxi freeride :twisted:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie