Moderator: ghulst
Ff een zijspoortje, maar waarom een 530? is de 450 je toch te licht? Ik heb zelf nu ook een 450 en vind hem erg fijn!speedphreax schreef:Ik ben ook helemaal voor injectie. Het geld staat al op de bank te wachten voor een 2010 530
Maar eerst nog een oldtimertje erbij
Laat ik het zo zeggen: Ik koop waarschijnlijk nooit meer een 450 tenzij het een crf wordt. Het ding rijdt wel goed hoor maar ik vond mijn oude 525 beter bij mijn rijstijl passen. Die heeft gewoon altijd power terwijl je met de 450 toch in de goede versnelling moet zitten. Ik vond dat effect met Ad's CRF een stuk minderBosje schreef:Ff een zijspoortje, maar waarom een 530? is de 450 je toch te licht? Ik heb zelf nu ook een 450 en vind hem erg fijn!speedphreax schreef:Ik ben ook helemaal voor injectie. Het geld staat al op de bank te wachten voor een 2010 530
Maar eerst nog een oldtimertje erbij
Ja sorry ik was al weg, maar ik zeg toch ook dat het gewenning is, als je het een paar keer meegemaakt hebt, weet je dat je anders met je gashandle om moet gaanroen schreef:ga toch weg, de halve racewereld rijdt al met injectie!
in het begin was 't inderdaad ellende, maar ze hebben 't nu wel op de rit!
en als je op 't circuit met een standaard motor al last heb van opzij stappende banden die niet te controleren zijn moet je toch iets veranderen...
Wordt er hier iemand verstandigspeedphreax schreef:Komen ze nou wel of niet? Anders ga ik Honda rijden hoor...
Ik zal wel oud worden, maar voor mij is het typisch techniek die je een keer in de steek laat. Met een probleem aan je carburateur hink je vaak nog wel naar huis.Joop schreef:Voor zover ik kan nagaan worden de KTM EXC modellen voor 2010 voorzien van injectie (ws. Husaberg systeem). Persoonlijk heb ik geen ervaring met injectie enduro/crossmotoren. Ik was eigenlijk van plan nu nog een EXC 450 2009 te kopen of is het verstandig te wachten tot augustus op de injectie modellen. Aan de andere kant rij ik ook al 44 jaar met heel veel plezier op een carburateur gestuurde motor
. Wie heeft hier nog wat extra ideeen over.
Lijkt me eerder een nadeel, want dan kan hij geen olie uit het carter zuigen en loopt alles naar de klote als het ff wat langer duurt om wat voor reden dan ook.speedphreax schreef:Voordelen zijn daartegenover legio. Met injectie blijft hij zelfs lopen als hij op zo'n kop ligt
Om wat voor reden dan ook...Bosje schreef:Lijkt me eerder een nadeel, want dan kan hij geen olie uit het carter zuigen en loopt alles naar de klote als het ff wat langer duurt om wat voor reden dan ook.speedphreax schreef:Voordelen zijn daartegenover legio. Met injectie blijft hij zelfs lopen als hij op zo'n kop ligt