ik had op het motor forum al gezegd dat ik niet off road ga maar ik heb hier zo is wat verhalen gelezen en misschien ga ik mijn mening wel herzien

Noppen heb ik nog niet ik ga eerst de huidige banden vervangen door iets wat beter communiceerd met asfalt,ik heb het asfalt tijdens de eerste rit al van te dichtbij bekeken

Voorlopig doe ik er alleen woon werk mee en een beetje toeren om een beetje aan de machine te wennen.
Vandaag in ieder geval wel wat dingen aangeschaft voor het nodige onderhoud en wat richtingaanwijzers,bij mij ontbreken er namelijk twee.

Ik kwam er wel achter dat er aardig wat gedemonteerd moet worden om het alu rekje wat achterop zit eraf te krijgen.
Ik mis iig ook de ontgrendeling van het zadel,moest ff goed kijken hoe ik het zadel loskreeg,volgens mij hoort er ergens een kabel naar toe te lopen misschien dat iemand hier een foto van heeft.
Verder mis ik volgens mij ook een plastic plaat boven het achterwiel want als het zadel eraf is kijk ik direct op het achterwiel en er ligt nogal wat zand op en rond de accu.

Dit is dus wat ik zie,het deksel van de zekeringen heb ik er zelf afgehaald.
En zo ziet mijn big eruit als ik hem weer in elkaar schroef

En de schade van de eerste dag

Hij ziet er zo iig wel uit alsof ie gebruikt word