"allroad kennismakingsrit" Tijd voor editie 3 ???

Moderators: ghulst, celsa, Djob

celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

01 Bungalow voor de overnachters ....Bauke dus!
Afbeelding

02 Ik had een Kampvuur beloofd!
Afbeelding

03 Een beetje Kennismaken
Afbeelding

04 Jan - Bauke - Jefke - Dirk - ???
Afbeelding

05 Jan en Luc
Afbeelding

06 Maarten? - Johan - Gerke
Afbeelding

07 Herwig - Bauke - Dirk - Simon - Tony
Afbeelding

08 Maarten? - Bouke
Afbeelding

09 Fritje....altijd lekker en gezellig!
Afbeelding

10 Jordy en Patrick
Afbeelding

11 Walter
Afbeelding

12 Rob
Afbeelding

13 Gerke en Petertje
Afbeelding

14 Gerke
Afbeelding

15 CW Johan
Afbeelding

16 Zappa en Hans?
Afbeelding

17 Edwin
Afbeelding

Jongens help me aub eens met de namen!
Gebruik de foto nummer om me te verbeteren!
Laatst gewijzigd door celsa op di mar 10, 2009 20:30, 15 keer totaal gewijzigd.
sperwer
Berichten: 7
Lid geworden op: di feb 03, 2009 21:29
Locatie: Leuven

Eerst en voorel! Respect Marcel voor de mooie rit; was mooi, lekker lang en juist gemikt van wat ik nodig heb om nog maar van DAT te willen doen...

dit in combinatie met een zalig gemotiveerde bende tuffers, te gek!
Heb men super ténéréke kunne ontdoen van zijn moosjas en zen ketting weer lekker vettig gemaakt.
Nu snel even wat meer noppen rond men velgen en den doe ik weer zeker mee. Hoe me op de hoogte!

Greetz,

Maarten van op de besmeerde super ténéré 750
wolfmann
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 27, 2009 21:02
Locatie: Mol

Ik kijk uit naar al de foto's :-)
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Jongens, als jullie de foto's de je genomen hebt aan mij kunt bezorgen, kan ik er een complete reportage van maken en en bezorg ik het aan alle deelnemers! :wink:
JordyXT600
Berichten: 20
Lid geworden op: do jan 22, 2009 13:50
Locatie: Spaubeek (NL)

Foto 10: Jordy en Patrick (de 2 XT600e rijders ;-))
wolfmann
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 27, 2009 21:02
Locatie: Mol

De 2 kaalkoppen :-)
Hopelijk blijf jij XT-er!!!!!
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

:oops: Bedankt mannen!
Er zullen nog wel wat flaters bij staan, maar dat is nu éénmaal
......opa-celsa! :lol:
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

Ha Celsa,

je hebt een heel groot mailtje.

Zet jij die foto's hier? Dan bewerk ik ze verder niet voor in dit topic dat laat ik aan "u" :wink: over. Mocht je ze nou niet hier zetten dan maak ik alsnog een leuk verhaal want dat was het zekerrr 8)

Groet,

Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Frans van Roosmalen schreef:Ha Celsa,

je hebt een heel groot mailtje.

Zet jij die foto's hier? Dan bewerk ik ze verder niet voor in dit topic dat laat ik aan "u" :wink: over. Mocht je ze nou niet hier zetten dan maak ik alsnog een leuk verhaal want dat was het zekerrr 8)

Groet,

Frans
Hey Frans,
Doe maar hoor, ik ga gewoon een gemeenschappelijke album van maken die ik later bezorg aan iedereen.
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

OPROEP!OPROEP!OPROEP!

Wij zoeken iemand die zich geroepen voelt om een verslagje(reportage) te schrijven van onze kennismakingsrit van 1 Maart,
Graag zullen we dat plaatsen in ons Grensland-blaadje "Terugslag",maar ook hier op het forum.
Mail het "Word"bestandje maar naar mij, dan zorg ik voor de rest!
Ook Foto's zijn nog steeds welkom, ik weet dat er veel genomen zijn maar ik mis nog enkele personen.
Ik zou graag een bundel van maken met iedere deelnemer eens op de foto!

alvast bedankt!
Titbird
Berichten: 5
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 11:39
Locatie: stabroek

Marcel en Kris
Afbeelding

Bedankt celsa het was een prachtige rit, en als ik dan toch enige kritiek mag hebben, ik vind het jammper dat we onderweg bij één van de 'moeilijkere' stukken niet gestopt zijn om wat aktiefoto's te maken, de foto's die ik heb getrokken zijn nogal magertjes.
Ik heb me in ieder geval goed geamuseerd. :D
wolfmann
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 27, 2009 21:02
Locatie: Mol

Daar waren idd mooie foto's te maken...ik zag zelfs op een zeker moment eentje van Stabroek rare dingen doen in een bocht...dacht echt dat hij zand ging proeven :-))))
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

hey Tony,

Bedankt voor de foto, Nu staat den opa toch ook eens in beeld!
CrazyWezel
Berichten: 3279
Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

celsa, bij edwin mag het vraagteken er achterweg @ foto :lol:

-> waar blijven de foto's van frans? :D

de groenten,

Johan
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Deze zijn die van Edwin,

Op weg naar Belgie
Afbeelding

Aangekomen en even kennismaken
Afbeelding
Afbeelding

op de parking van de frittuur
Afbeelding

ziet er een beetje anders uit dan deze morgen
Afbeelding
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

De twee XL's...... eerlijk zijn...... toch mooi hé
Afbeelding
ninety
Berichten: 81
Lid geworden op: za jan 10, 2009 21:34
Locatie: Noorderwijk

Verslagje kennismakingsrit:

Ik was al een tijdje het internet aan het afschuimen op zoek naar een leuke rit naast de geasfalteerde weg.
Af en toe pik ik wel eens een kort stukje onverhard mee, maar een echte offroad rit had ik nog nooit gereden. Ik wou ook graag bijleren en dat gaat beter (en is leuker) in groep, liefst met ervaren mannen (vrouwen).
Toen ik het bericht over de kennismakingsrit las, heb ik onmiddellijk contact gezocht met Grensland. Het viel op dat Marcel en de zijnen hun uiterste best deden om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en duidelijkheid te scheppen over wat voor een rit het ging worden alhoewel het voor hen ook nieuw was. Chapeau hiervoor.
Omdat het toch in de buurt was, ben ik samen met Dirk naar de vergadering van Grensland geweest. Daar bleek dat die mannen alles goed onder controle hadden en aan alles dachten.
Marcel stelde voor om eens samen de route te gaan verkennen om te weten wat twee buitenstaanders ervan vonden. Zo gezegd, zo gedaan. Door andere verplichtingen kon ik pas 's middags aansluiten, toen de mannen al een 100km hadden afgelegd... in de regen. Na afloop was het duidelijk, de route was super, Marcel was nu zeker over het parcours en ik toch een beetje gerustgesteld ondanks het feit dat ik de motor 1 keer had neergelegd in het moeilijkste stuk, waar een week later, de dag van de echte rit, een collega het ook even warm kreeg... maar wel recht bleef.
1 maart, 's morgens veel mist en koud maar het beloofde een mooie dag te worden. De verwelkoming was hartelijk en we werden ingedeeld in twee groepen, zij die zeker van hun stuk waren en... de rest. Ik dus mee met de rest onder leiding van Marcel
himself. De wegen lagen er door het droge weer helemaal anders bij dan
tijdens de verkenning... niet minder of beter maar anders. Ik hield vooral
de anderen goed in het oog. Hoe hard gaan zij hier, hoe nemen ze de bochten, hoe balanceren ze door de sporen en op welke manier weten ze putten te ontwijken. Ik heb zeker veel bijgeleerd.
Tijdens de middagstop was het wachten op de andere groep, maar de veel vuilere motors en dito kleren spraken boekdelen toen ze arriveerden: die hadden moeilijkere passages voorgeschoteld gekregen. Na de lekkere fritjes gingen we weer op pad. Iedereen had het
duidelijk naar zijn zin en het leek of we al jaren samen reden. Het tweede deel bevatte meer technische stukken en hier en daar werd al eens een foutje gemaakt. Gelukkig allemaal zonder erg. Een drinkstop was dan ook welkom om daarna het laatste stuk, terug naar het Glosso aan te vatten.
Dit bestond weer uit langere stroken waardoor het tempo terug de hoogte in ging. Bij aankomst viel het een beetje uit elkaar doordat sommigen nog een aardig ritje naar huis voor de boeg hadden. Wij gingen nog graag in op de uitnodiging om nog ene te gaan drinken. Na de leuke babbel vertrokken we dankbaar en blij dat we er bij waren.

Merci Marcel en allen die er bij waren. Het was leuk kennismaken.

Tot op de Paasrit,
Simon (ninety), Honda Africa Twin
wolfmann
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 27, 2009 21:02
Locatie: Mol

En of dat ik het warm kreeg op dat moeilijkste stukje...was net lekker bezig om Marcel te volgen...ging er dus op volle snelheid ( en zonder noppen) in...ik bleef recht maar indien men dit gefilmt had had het zeker een prijs gewonnen bij " Funniest Homevideo's " :D :D :D
Enfin, het was in elk geval een onvergeteleijke dag :wink:
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

wolfmann schreef:En of dat ik het warm kreeg op dat moeilijkste stukje...was net lekker bezig om Marcel te volgen...ging er dus op volle snelheid ( en zonder noppen) in...ik bleef recht maar indien men dit gefilmt had had het zeker een prijs gewonnen bij " Funniest Homevideo's " :D :D :D
Enfin, het was in elk geval een onvergeteleijke dag :wink:
haha, waar was dat? ....op bijna het einde van de rit in die diepe sleuven?? :shock:
Dat was best "link" daar! :lol:
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Simon,

Bedankt voor het mooi verhaaltje rond de kennismakingsrit!
wolfmann
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 27, 2009 21:02
Locatie: Mol

Inderdaad Marcel...daar was dat. Ben blij dat gij tenminste mijn stunten niet hebt gezien :lol:
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

:lol: :lol: maar daar was het bij mij ook maar nipt! :lol:
wolfmann
Berichten: 15
Lid geworden op: di jan 27, 2009 21:02
Locatie: Mol

Da is een pak van mijn hart :lol: :P :lol: :P
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

Het is wat laat maar hier dan mijn verslag.

6.15 uur en ik rij weg op weg naar Zappa. Om 6.45 uur zit ik lekker aan de koffie en wordt het tijd richting Grensland te rijden.
Onderweg koud maar bij pomp een peukie en gasverwarming 8) en daar ontmoeten we een KTM adventure rijder. Met zijn drieen rijden we verder en net voor 09.00 uur zijn we bij het verzamel punt.
De groep wordt opgesplitst in beginnens en gevorderden. Ik besluit toch met beginners mee te rijden als enige BIG :oops: Had al tijdje niet echt gereden en wist niet hoe hard het zou gaan. In dit soort gevallen ga ik altijd voor het zekere. Heb geen zin de boel op te houden of onzeker op de brommrt door die bossen te rijden.
Het is een mooie rit zandpaden en wegen wisselen costant en het is lekker rijden. Mooie natuur en verbazend mooi weer :D . Tegen de middag rijd iedereen lekker door ondanks twee valpartijtjes. Gelukkig voor deze jongen zonder schade aan zichzelf en alleen een los zijkapje(die beugel is er voor om te verbuigen :wink: ) De frieten gaan er goed in en tijdens het eten komt ook de gevorderden groep binnen.
Er was een rode BIG die vast stond net als bij de Brouwerrit :wink: en ene Wezel had zandgehapt achter een KrenTeMik :lol: Na de buikjes rond nog een stuk naar de afsluitende "borrel". Ook dit stuk was mooi en lekker te rijden. Het ging lekker en na de "borrel" toch ff met de gevorderden mee 8) Dat ging lekker vlot. jammer dat op sommige stukken heel België aan 't wandelen was maar gelukkig was dat maar van korte duur. De laatste kilometers gingen te vlot voor dat we het wisten was 't einde in zicht :cry:
Nog ff napraten en goede analyse gekregen van tikken in mijn Blok :evil: dat gaat veel euries kosten. Maar ja hoort bij een mooie hobby. :wink:

Marcel ik wil je hartelijk bedanken voor een mooie rit met aardig groep gasten. We komen vaker langs :D

Hieronder nog enkele foto's van de mannen.

groet,

Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

De catering!
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Plaats reactie