Het is wat laat maar hier dan mijn verslag.
6.15 uur en ik rij weg op weg naar Zappa. Om 6.45 uur zit ik lekker aan de koffie en wordt het tijd richting Grensland te rijden.
Onderweg koud maar bij pomp een peukie en gasverwarming
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
en daar ontmoeten we een KTM adventure rijder. Met zijn drieen rijden we verder en net voor 09.00 uur zijn we bij het verzamel punt.
De groep wordt opgesplitst in beginnens en gevorderden. Ik besluit toch met beginners mee te rijden als enige BIG
![Beschaamd/Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Had al tijdje niet echt gereden en wist niet hoe hard het zou gaan. In dit soort gevallen ga ik altijd voor het zekere. Heb geen zin de boel op te houden of onzeker op de brommrt door die bossen te rijden.
Het is een mooie rit zandpaden en wegen wisselen costant en het is lekker rijden. Mooie natuur en verbazend mooi weer
![Vrolijk/Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Tegen de middag rijd iedereen lekker door ondanks twee valpartijtjes. Gelukkig voor deze jongen zonder schade aan zichzelf en alleen een los zijkapje(die beugel is er voor om te verbuigen
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
) De frieten gaan er goed in en tijdens het eten komt ook de gevorderden groep binnen.
Er was een rode BIG die vast stond net als bij de Brouwerrit
![Knipoog/Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
en ene Wezel had zandgehapt achter een KrenTeMik
![Lachen/Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Na de buikjes rond nog een stuk naar de afsluitende "borrel". Ook dit stuk was mooi en lekker te rijden. Het ging lekker en na de "borrel" toch ff met de gevorderden mee
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dat ging lekker vlot. jammer dat op sommige stukken heel België aan 't wandelen was maar gelukkig was dat maar van korte duur. De laatste kilometers gingen te vlot voor dat we het wisten was 't einde in zicht
Nog ff napraten en goede analyse gekregen van tikken in mijn Blok
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
dat gaat veel euries kosten. Maar ja hoort bij een mooie hobby.
Marcel ik wil je hartelijk bedanken voor een mooie rit met aardig groep gasten. We komen vaker langs
Hieronder nog enkele foto's van de mannen.
groet,
Frans