Was inderdaad allemaal TOP
Johan had alles goed geregeld en dat begon eigenlijk al bij hem thuis.
We (Zappa and I) konden in de tuin( workshop ) parkeren en kregen warme choco

.
Toen over naar het sleutelen/bakken. Onderweg naar Eindhoven bleek een van mijn contact draden afgebroken

. CW zag dit echter als uitdaging en heeft alles meteen goed vast gebakken

Thanx again

Zappa's HID projekkie werd zodoende wat later uitgevoerd maar ook dit is nog gelukt, als was de afstelling "ietsje" te hoog
Toen op naar het Basiskamp waar Edwin ondertussen was opgevangen door Hans en zijn vrouw onze gastheer en dame. Hij had al een chineesje naar binnen maarwat vet van de friterie ging er nog prima bij

Lekkere kleffe hap gegeten en na de eerste paar happen kwam Kikkert met de Biertjes

Erg gezellig avondje. De verhalen ga ik niet uitschrijven maar 't was goe
Na wel 5 uurtjes slaap gingen de oogjes weer open en werden er eieren gebakken en goede koffie gedronken. Toen de lucht uit de bandjes en starten!!
Eerste pad was afslagje te vroeg en da was meteen goed pittig. 2 kettingen eraf gelopen, 4 man bodemonderzoek, iedereen meteen ochtend gymnastiek gehad.
Prachtige Route verder met van alles; zand, blub, ijs, knippen en greppels. Wereld rit met dank aan Zappa die hiervoor het kaartmateriaal had geregeld
Terug in het Basiskamp

Tomatensoep met brood en Knakworsten en de keuze tussen warme choco en Koffie. Alles weer goed te knagen en bij deze nogmaals bedankt Hans en vrouw
Toen nog naar huis. We hebben veel vocht opgevangen de terugweg gelukkig zijn wij niet van suiker en al met al zitten we nu allemaal weer droog thuis. Had op het laatst wel problemen met mijn benzine toevoer net voorbij Utrecht begon hij te ploffen etc. Gelukkig kon ik blijven rijden en ga nu toch de carb's op de revisie pallning zetten. Gelijk maar benzine en lucht filter erbij doen en dan hopen dat ie weer als een Biggetje knort
Foto impressie
Wat zijn wij toch bevoorrecht dat we met een BIG kunnen klooien
Heren ik vond het echt waanzinnig dat doen we zeker over
Edit, fototje minder ivm kentekens