ik had een onplezierige ervaring zaterdag-avond in het Havengebied van Amsterdam.
Ik heb daar een stukje singletrack die met veel lussen tot een leuk rondje is geregen. Goed voor de bochtentechniek etc.
Maar om daar te komen heb je wat knipjes en kuiltjes die je vrij hard kunt doorrijden. Afijn, ik concentreer mij op de knipjes en kuiltjes voor me, en op het moment dat m'n stuur echt begint te stuiteren kijk ik wat verder vooruit en zie ik dat er een stuk gaas/betonijzer over het pad is gegooid. Door het stuiteren kon ik niet uitwijken, dus vol in de remmen en schuif met weinig snelheid het betonijzer in.
Welke %^$&^^$^*^& idioot heeft dat daar neergegooid, express dus om mij maar ook dus andere offroad rijders het ziekenhuis in te krijgen.
Het lag daar altijd al, maar dan langs de kant van het pad.
Iedereen wees gewaarschuwd, ook al rij je een miljoen keer het zelfde rondje, wees elke keer wanneer er die dag voor het eerst rijd, voorzichtig.
Er zijn mensen, die niet weten waar ze mee bezig zijn.

Waar het mij overkwam, is een gebied, waar bijna niemand komt, dus het kan jouw veel eerder overkomen. Wees voorzichtig en verwacht iets na elke bocht, of andere moeilijke plek. Houd je snelheid de eerste keer op safety mode!!!!!!!