Olie dus
Ben nu aan de twijfel..
Blokken wisselen en zuipblok in de pekel fiets Dirty hangen.. [ maar daarvan moet over 5000km de balans- en nokkenketting vervangen worden a e150.-]
Cilinder en kop reviseren met over size zuiger van het kapotte blok voor een snelle wissel op het blok van Shiny a e500..
Wil een lichtere brommer er naast zetten van de zomer en dus even doorijden en dan blokken en kettingen wisselen en Dirty op de slacht..
Maar moet eerst de lucht voor zeker schoon hebben.. anders heb ik snel het zelfde probleem
Iemand nog goeikoop een goede zuiger/cilinder/kop?
1 op 350km
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
wil je die hebben of moet je die kwijt, want die volg ik ff niet..
(gaat over je laatste regel )
(gaat over je laatste regel )
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Dahh.. gezocht natuurlijk
stuur me even een mailtje zappa..zappa.suzuki schreef:Dahh.. gezocht natuurlijk
info@bitubo-raceservice.nl
wellicht kan ik je helpen mbt het weer netjes strak maken van kop en cilinder.
Ik doe naast mijn veringswerkzaamheden ook verkoop van zuigers, nokkenassen en drijfstangen..
Ik (BRS) verkoopt de onderdelen..
maar dat zoek je niet denk ik..
het werk wordt "doorverwezen"..
voor wat de eigenlijke werkzaamheden aan motorblokken betreft heb ik een een heel goed ,betrouwbaar en betaalbaar adresje mbt montage / revisie (ook koprevisie's , cilinders boren / honen etc..(en evt tuning) van ééncilinderblokken.
cilinderke ff doen, zuigerke erin en dan vooral het kopje netjes strak maken en klaar
dus..mail ff en vertel ff wat er scheelt , en dan verwijs ik je door
mzzl
stefan
Laatst gewijzigd door hakinnen op zo feb 08, 2009 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb nog wel een cilinder en zuiger voor je. Tot voor 2 weken gelden mee gereden en geen merkbaar olie verbruik.
Maar bij het blok van leeuwarder zat een nog betere zuiger er cilinder, hier zitten de hoonsporen nog in.
Kop wil ik zelf houden.
Voor 100 euro euro mag je de zuiger en cilinder overnemen.
Maar bij het blok van leeuwarder zat een nog betere zuiger er cilinder, hier zitten de hoonsporen nog in.
Kop wil ik zelf houden.
Voor 100 euro euro mag je de zuiger en cilinder overnemen.
- de antrapper
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Stefan bedankt voor het aanbod..
Maar Ridge word het meest bedankt!!
Verkocht!!!
En Antrapper...
Nog wat vragen..
Kan ik de pakkingen als ze heel zijn hergebruiken?
En ooit gehoord dat cilinder en kop op elkaar "passen" en je deze beter niet kan verwisselen.. klopt dat?
En Ridge, kan ik evt de kop er ook bij krijgen als ik jou een andere goede kop in ruil geef?
Maar Ridge word het meest bedankt!!
Verkocht!!!
En Antrapper...
Nog wat vragen..
Kan ik de pakkingen als ze heel zijn hergebruiken?
En ooit gehoord dat cilinder en kop op elkaar "passen" en je deze beter niet kan verwisselen.. klopt dat?
En Ridge, kan ik evt de kop er ook bij krijgen als ik jou een andere goede kop in ruil geef?
-
ff aan de exper gevraagd..
Pakkingen zijn besteld.. hoop maar dat ik ze donderdag binnen heb
Kop kan ik ruilen en ga ze vandaag maar ophalen
ff wielen wisselen.. mag Dirty eens een langer stuk rijden.. scheelt weer een dikke halve liter olie
Pakkingen zijn besteld.. hoop maar dat ik ze donderdag binnen heb
Kop kan ik ruilen en ga ze vandaag maar ophalen
ff wielen wisselen.. mag Dirty eens een langer stuk rijden.. scheelt weer een dikke halve liter olie
-
Thaks Ridge... mooi spul
-
- Contacteer:
Hé Zappa,
begrijp ik het goed dat mijn ouwe fiets het nog goed volhoudt (ondanks dat 'ie er niet uit ziet)? Heb je er destijds een goeie koop mee gedaan
begrijp ik het goed dat mijn ouwe fiets het nog goed volhoudt (ondanks dat 'ie er niet uit ziet)? Heb je er destijds een goeie koop mee gedaan
BMW F650GS DAKAR
-
- Contacteer:
?
BMW F650GS DAKAR
Lekker belangrijkDeen kan niet achterblijven: De Big Bek wekenDoor Gerard in Uwsupermarkt.nl op 04 januari 2009 om 15:23.
BLOEMENDAAL - Bij het Noord-Hollandse Deen hebben ze gedacht: na de spectaculaire C1000 Dwaze Weken, de altijd succesvolle Hamsterweken van Appie en de weinig orginele Super Toeter-weken van Super de Boer, kunnen we niet achterblijven. Niemand wist iets te bedenken totdat de grote baas Fons Deen na een zware nacht een idee krijgt: 'De Big Bek weken', dat is het. "We tekenen er een Pelikaan bij en gaan met die banaan". Zo die staat. Geen hond bij Deen of daarbuiten begrijpt waar het over gaat. Maar niemand durft de grote baas tegen te spreken, want er zal wel over nagedacht zijn. Fons doet niet zomaar iets. En dus werden het de Big Bek Weken. Over 100 jaar een begrip in Nederland.Dat is nog eens 'brandbuilding'. De Big Bek Weken, hoe verzinnen ze het. Neem toch eens een behoorlijk reclamebureau. Het kan altijd nog erger. Denk ik dan maar.
-
Die loopt erg netjes [ met de nieuwe carb's], heb er niet veel km's mee gemaakt [ iets van 6000km]bigbek1992 schreef:Hé Zappa,
Gebruikt bijna geen olie
[ nu ja, nu wel aan gezien iemand ooit de tank los heeft hehaald en daarna de onluchting slang van het blok er onder heeft vast gekneld zo dat laatst met veel condens in de olie en daarna goed warm worden het koppelingshevel lager/afdichting maar als onluchting gebruikt is maar een nieuw lager lost dat zo op]
De broer van Miariam Pol wist ook niet de balansketting goed te spannen van de BIG.. kon hem laatst toch nog bij spannen maar is wel echt op over 6000km
We hebben toen goed zaken gedaan en nog bedank
Woon/werk is wat ie doet als ik te lui ben om de wielen te wisselen van Shiny of dat ie een week van te voren al klaar staat voor een rit