Knie brace

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

:oops:
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

heb m'n asterisk braces binnen.

een vraag; hoe weet je of de braces wel de juiste maat zijn?
ik hou nogal wat ruimte over tussen m'n been en de bovenste "steunband". als ik de stelschroeven aandraai word de brace wel strakker, maar houd ik nog steeds wat ruimte.
lasss000
Berichten: 32
Lid geworden op: do aug 03, 2006 00:12
Locatie: Enschede
Contacteer:

brommer schreef:lijkt me toch niet zo stevigf als een CTI brace.. maar ja die zijn 10 maal duurder.
Is altijd nog steviger dan de evs eerste modellen, heb er toen 300 euro voor betaald, zijn lang niet de besten maar is beter dan knie kappen, er zijn nu ook goeie te koop van thor geloof 129 euro, ge ze wel proberen binnen kort.

Gr Roy
Hp2 EXC 300
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

roen schreef:heb m'n asterisk braces binnen.

een vraag; hoe weet je of de braces wel de juiste maat zijn?
ik hou nogal wat ruimte over tussen m'n been en de bovenste "steunband". als ik de stelschroeven aandraai word de brace wel strakker, maar houd ik nog steeds wat ruimte.
Kijk eens hier : http://www.asterisk.com/
Klikken op : Products --->>> How to size --->>> Circumference Measurement Chart
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

ja, zo heb ik gemeten voordat ik ze bestelde.
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Ik heb ze een paar jaar geleden meegenomen bij een stand van Asterisk op de cross in Amerika, en volgens de verkoopjuf kunnen er web's (= achterkant met de veterbende die je groter en kleiner kunt maken) van andere maten gemonteerd worden.
Als de mijne te strak zouden zitten tijdens het rijden weer terug in Nederland kon ik een grotere achterkant over laten komen :idea:
Was gelukkig niet nodig.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

de gehele brace zit goed, alleen heb ik aan de voorkant bij de "spanstukken" wat ruimte. ik wil alleen even weten hoe iemand anders dat heeft.
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

is er nu gewoon echt niemand die even die brace aan wil trekken en vertellen hoeveel ruimte er tussen de spanstukken zit??? :?
kriscros
Berichten: 91
Lid geworden op: vr jan 18, 2008 22:35

spanstuk op scheenbeen ,geen speling
spanstuk op bovenbeen , geen speling
onderste kussentjes op knie, geen speling
bovenste kussentjes net wel en net geen speling
heb jij misschien vierkante benen? :lol:
roen
Berichten: 328
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 21:11

:o hee! eindelijk!
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

roen schreef:is er nu gewoon echt niemand die even die brace aan wil trekken en vertellen hoeveel ruimte er tussen de spanstukken zit??? :?
Als je met de spanstukken de allerbovenste en de alleronderste banden die om je been heen vallen bedoeld : die kun je met de hand buigen zodat ze beter naar de vorm van je boven- en onderbeen zitten. Is me destijds aanbevolen en voorgedaan door de verkoopjuf.
Er zit zowel boven als onder een metalen strip in.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie